Ha egy trafón van két gyertya, és pont azok nem mennek, akkor esetleg trafó, kontakthiba, gyertya, stb. A gyertyával kell kezdeni, mert az a legolcsóbb és legegyszerűbb.....
Köszönöm!
Amúgy a gyertyákra saccoltunk,csak még nem igazán sikerült ki bányászni őket,mert ami szerszám van az nem fér be a lyukon!
De megoldjuk!
Köszönöm még egyszer!
Kérhetnék egy pár tippet miért nem megy 4-ből 2 henger?!?!?
Van egy CB-1-es szörnyecském és úgy kezdte a téli álmot,hogy nem ment 2 henger!
Sajna még nem sikerült beröffenteni se,de ha szétkapjuk,mit nézzünk,keressünk?
KTM EXC 250 2T 1999 KEIHIN karburátorán szeretném pontosan beállítani a benzinszintet. Sokat böngésztem a neten, de csak ezt a videót találtam, ami segítségemre lehet: http://www.youtube.com/watch?v...
Az a baj, hogy amikor 5:45-nél a benzinszint helyzetéről beszél nem tudom megállapítani, hogy hol mutogatja a benzinszintet? Én úgy vettem ki, hogy a benzinszint, ott van ahol a karburátort meg lehet bontani. Angolul valaki? Előre is köszönöm!
Üdv mindenkinek. Lenne egy kérdésem. Rotax 127-es blokkal szerelt mocim van,és powerszelepes. Ha jól tudom van pneumatikus és mechanikus power. Mi a kettő közti különbség és hogy tudom megállapítani,hogy melyik-melyik? Aki tudja írja már le
üdv egy ktm vázba van bele rakva és ehhez van egy bing 17 típusú karbi csak azzal jól kipörgöt a gáz csak utána össze omlott de az a karbi szar mert orrán szájján folyik a benzin csak nem tudom hogy merre induljak el mert nekem is mondtak már 12-t 17.5-t 19-tvagy 21-t na ebből válsazk már ki egyet ami jó lesz hozzá, én vagy 17,5 vagy 19-t tenném rá de nem tudom
akkor sajna nem marad más, mint szétszedni és netről rendelni... ha szerencséd van, 2-3 napon belül megjön és össze tudod rakni a motort.. Sajna más nem igazán lesz, böngésztem én is a netet , hátha meglesz a mérete ennek a szarságnak, de sehol nem akadtam rá sajna.. sorry
sziasztok
nem rég tártam fell egy simszont a koterból
márminden rendbe megy kész van teljesen minden már csak a blokk és az eletronika nincsen meg 4 drót jön ki a blokk-ból és én arra lennék kiváncsi hogy ezeket a drótokat hova is kéne nekem kötözgetni hogy életre keljen a motor s51-n 6voltos motor trafó megvan gyújtáskapcsolo az egy szimpla kapcsoló van még valam amiből kiálnak arany csatik nemtudom ehez a részéhez nem értek sajnos köszönöm a segítséget
Eladó egy 107ccm 4T Gyerek Quad.5 éves kortól ajánlom.De kis seb gyerek is mehet vele.A gáz szabályozható egy csavarral.Nagyon erős egy felnőtt embert is simán elbír de akár a gyerekkel is mehet együtt..Önindítós,tárcsafékes,automata,távirányítós.Kis seb karcok vannak rajta de nem vészes.Az akkumulátor cserére szorul de még lehet használni.Minden kérdésre szívesen válaszolok.
Attól függ hogy a motorod gyártója milyennel szereli. Általában Dell Orto-t raknak rá, többek közt PHBG típusút. Az enyémen ez van: Dell Orto PHBG 19 BS. Most is ezzel szopok
Tényleg nem kötekszem, de a legközelebbi ilyen bolt tőlem 80 km -re van (már ahol tarthatnak ilyen méretet) mert ami itt van nálunk azt nem is nevezném boltnak......... és akkor már olcsóbb rendelnem.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Egy Yamaha Yz 125 (1988) as motorról van szó.
Nem gyári gyujtása van sajnos, hanem Ducati Energia ( elvileg valami robogó gyujtás)
De tökéletesen ment vele semmi gond nem volt, de egyszer állitani akartam a gyujtáson, és feltűnt
hogy a lendkerék a gyútótekercs kivezetését épp hogy nem súrolja, de áthúzott igy is.
Kitaláltam,hogy amire a gyujtás alaplap fölfekszik az az alu „tárcsa” abból leesztergálok 1,5mm-t
így meglesz az az 1mmes hézag a tekercs és a lendkerék közt. De azóta nem indul be a gép, nem lehet beállitani a gyújtást, mert előgyujtása van. A másik gond,hogy a gyujtási ponttól kb3-4cm elment a gyujtás a jeladó irányába. Stroboszkóppal néztük, he beáálitom és a strobi szerint jó, akkor ha a gyertyát betekerem akkor megint elmászik a gyújtás, vagy meg semmi szikra. Én már tanácstalan vagyok, ha be is indul akkor is jár egy 1másodpercig és leáll… vagy „tüsszent”
Én már tettem hézagoló alátétet a jeladó alá,hogy közelebb legyen a lendkerékhez, de nem igazán javult a helyzet, Még a jeladóra gyanakszunk, vagy esetleg az egész alaplapot közelebb kellene hozni a lendkerékhez az alá pedig 1-es lemezből csinálnék hézagolót. akkor 0,5mm lesz a gyujtótekercs kivezetése és a lendkerék közt. A gyujtótekercs, CDI az jó kimértük, a jeladót nem mértük ki mert nemtudom milyen értéket kellene mérni. A képen megjelöltem kb a gyujtási pontot pirossal, kékkel meg azt a két pontot ahová elmászik a gyujtás.
Egyáltalán számit az,ha nem a lendkerék közepénél van a jeladó illetve a gyujtótekercs vasmagja?
Ha van valakinek ötlete akkor az irjon légyszives mert megbuktam vele… Előre is nagyon szépen köszönöm a segitséget!
Én úgy csináltam, hogy a gyári összekötő csőről levágod a 3 csavaros csatlakozást, készítesz egy olyan csatlakozást 1.5-es lemezből ami a 4 csavarosnak megfelel, szépen megmunkálva, és a 3 csavaros helyére felhegeszted az összekötőcsőre.
100% hogy valahonnan fals levegőt kap a motorod, vagy túl kevés benzint így estefelé már nem vág az én eszem sem ( meg egyébként sem szokott ) .
Én azt mondom, karburátor szét - össze, összes beállítás mehet a gyári értékre, minden lehetséges hibaforrást vizsgálj meg nála. Saját karburátora van-e rajta... gázbowdennél is tud falsot szívni, tolattyú nincs-e ki kopva stb. Vagy próbálj meg egy csere karbit rá dobni, azzal mit csinál.
Amúgy a gyertyákra saccoltunk,csak még nem igazán sikerült ki bányászni őket,mert ami szerszám van az nem fér be a lyukon!
De megoldjuk!
Köszönöm még egyszer!
Kérhetnék egy pár tippet miért nem megy 4-ből 2 henger?!?!?
Van egy CB-1-es szörnyecském és úgy kezdte a téli álmot,hogy nem ment 2 henger!
Sajna még nem sikerült beröffenteni se,de ha szétkapjuk,mit nézzünk,keressünk?
Válaszotokat előre is köszke!
Az a baj, hogy amikor 5:45-nél a benzinszint helyzetéről beszél nem tudom megállapítani, hogy hol mutogatja a benzinszintet? Én úgy vettem ki, hogy a benzinszint, ott van ahol a karburátort meg lehet bontani. Angolul valaki? Előre is köszönöm!
nem rég tártam fell egy simszont a koterból
márminden rendbe megy kész van teljesen minden már csak a blokk és az eletronika nincsen meg 4 drót jön ki a blokk-ból és én arra lennék kiváncsi hogy ezeket a drótokat hova is kéne nekem kötözgetni hogy életre keljen a motor s51-n 6voltos motor trafó megvan gyújtáskapcsolo az egy szimpla kapcsoló van még valam amiből kiálnak arany csatik nemtudom ehez a részéhez nem értek sajnos köszönöm a segítséget
Attól függ hogy a motorod gyártója milyennel szereli. Általában Dell Orto-t raknak rá, többek közt PHBG típusút. Az enyémen ez van: Dell Orto PHBG 19 BS. Most is ezzel szopok
Nem gyári gyujtása van sajnos, hanem Ducati Energia ( elvileg valami robogó gyujtás)
De tökéletesen ment vele semmi gond nem volt, de egyszer állitani akartam a gyujtáson, és feltűnt
hogy a lendkerék a gyútótekercs kivezetését épp hogy nem súrolja, de áthúzott igy is.
Kitaláltam,hogy amire a gyujtás alaplap fölfekszik az az alu „tárcsa” abból leesztergálok 1,5mm-t
így meglesz az az 1mmes hézag a tekercs és a lendkerék közt. De azóta nem indul be a gép, nem lehet beállitani a gyújtást, mert előgyujtása van. A másik gond,hogy a gyujtási ponttól kb3-4cm elment a gyujtás a jeladó irányába. Stroboszkóppal néztük, he beáálitom és a strobi szerint jó, akkor ha a gyertyát betekerem akkor megint elmászik a gyújtás, vagy meg semmi szikra. Én már tanácstalan vagyok, ha be is indul akkor is jár egy 1másodpercig és leáll… vagy „tüsszent”
Én már tettem hézagoló alátétet a jeladó alá,hogy közelebb legyen a lendkerékhez, de nem igazán javult a helyzet, Még a jeladóra gyanakszunk, vagy esetleg az egész alaplapot közelebb kellene hozni a lendkerékhez az alá pedig 1-es lemezből csinálnék hézagolót. akkor 0,5mm lesz a gyujtótekercs kivezetése és a lendkerék közt. A gyujtótekercs, CDI az jó kimértük, a jeladót nem mértük ki mert nemtudom milyen értéket kellene mérni. A képen megjelöltem kb a gyujtási pontot pirossal, kékkel meg azt a két pontot ahová elmászik a gyujtás.
Egyáltalán számit az,ha nem a lendkerék közepénél van a jeladó illetve a gyujtótekercs vasmagja?
Ha van valakinek ötlete akkor az irjon légyszives mert megbuktam vele… Előre is nagyon szépen köszönöm a segitséget!
Én úgy csináltam, hogy a gyári összekötő csőről levágod a 3 csavaros csatlakozást, készítesz egy olyan csatlakozást 1.5-es lemezből ami a 4 csavarosnak megfelel, szépen megmunkálva, és a 3 csavaros helyére felhegeszted az összekötőcsőre.
Én azt mondom, karburátor szét - össze, összes beállítás mehet a gyári értékre, minden lehetséges hibaforrást vizsgálj meg nála. Saját karburátora van-e rajta... gázbowdennél is tud falsot szívni, tolattyú nincs-e ki kopva stb. Vagy próbálj meg egy csere karbit rá dobni, azzal mit csinál.