Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha egy trafón van két gyertya, és pont azok nem mennek, akkor esetleg trafó, kontakthiba, gyertya, stb. A gyertyával kell kezdeni, mert az a legolcsóbb és legegyszerűbb.....
Köszönöm!
Amúgy a gyertyákra saccoltunk,csak még nem igazán sikerült ki bányászni őket,mert ami szerszám van az nem fér be a lyukon!
De megoldjuk!
Köszönöm még egyszer!
Legelőször a gyújtást, gyertyákat, majd a benzinellátást!
Szia Mindenki!

Kérhetnék egy pár tippet miért nem megy 4-ből 2 henger?!?!?
Van egy CB-1-es szörnyecském és úgy kezdte a téli álmot,hogy nem ment 2 henger!
Sajna még nem sikerült beröffenteni se,de ha szétkapjuk,mit nézzünk,keressünk?

Válaszotokat előre is köszke!
Amikről tudom hogy gyárilag szerelik AM6-ra az pl. a 17-es és 19-es karbik. Ha az 50es henger van még rajta akkor a 19-es bőven elég.
Köszönöm! Sajna ez 4 ütemű gépekhez való.
nedobd el a törött görbült alu alkatrészeket,meghegesztem,kijavítom szakszerűen! :)olcsóbb mint az új
Talán:
KTM EXC 250 2T 1999 KEIHIN karburátorán szeretném pontosan beállítani a benzinszintet. Sokat böngésztem a neten, de csak ezt a videót találtam, ami segítségemre lehet: http://www.youtube.com/watch?v...
Az a baj, hogy amikor 5:45-nél a benzinszint helyzetéről beszél nem tudom megállapítani, hogy hol mutogatja a benzinszintet? Én úgy vettem ki, hogy a benzinszint, ott van ahol a karburátort meg lehet bontani. Angolul valaki? Előre is köszönöm!
Üdv mindenkinek. Lenne egy kérdésem. Rotax 127-es blokkal szerelt mocim van,és powerszelepes. Ha jól tudom van pneumatikus és mechanikus power. Mi a kettő közti különbség és hogy tudom megállapítani,hogy melyik-melyik? Aki tudja írja már le
üdv egy ktm vázba van bele rakva és ehhez van egy bing 17 típusú karbi csak azzal jól kipörgöt a gáz csak utána össze omlott de az a karbi szar mert orrán szájján folyik a benzin csak nem tudom hogy merre induljak el mert nekem is mondtak már 12-t 17.5-t 19-tvagy 21-t na ebből válsazk már ki egyet ami jó lesz hozzá, én vagy 17,5 vagy 19-t tenném rá de nem tudom
Azért köszi.
akkor sajna nem marad más, mint szétszedni és netről rendelni... ha szerencséd van, 2-3 napon belül megjön és össze tudod rakni a motort.. Sajna más nem igazán lesz, böngésztem én is a netet , hátha meglesz a mérete ennek a szarságnak, de sehol nem akadtam rá sajna.. sorry
sziasztok
nem rég tártam fell egy simszont a koterból
márminden rendbe megy kész van teljesen minden már csak a blokk és az eletronika nincsen meg 4 drót jön ki a blokk-ból és én arra lennék kiváncsi hogy ezeket a drótokat hova is kéne nekem kötözgetni hogy életre keljen a motor s51-n 6voltos motor trafó megvan gyújtáskapcsolo az egy szimpla kapcsoló van még valam amiből kiálnak arany csatik nemtudom ehez a részéhez nem értek sajnos köszönöm a segítséget
Eladó egy 107ccm 4T Gyerek Quad.5 éves kortól ajánlom.De kis seb gyerek is mehet vele.A gáz szabályozható egy csavarral.Nagyon erős egy felnőtt embert is simán elbír de akár a gyerekkel is mehet együtt..Önindítós,tárcsafékes,automata,távirányítós.Kis seb karcok vannak rajta de nem vészes.Az akkumulátor cserére szorul de még lehet használni.Minden kérdésre szívesen válaszolok.
nem tudom érdekel e valakit Phil Mather - Robogók - szervíz és javítás http://data.hu/get/5001238/Phi...
Üdv!

Attól függ hogy a motorod gyártója milyennel szereli. Általában Dell Orto-t raknak rá, többek közt PHBG típusút. Az enyémen ez van: Dell Orto PHBG 19 BS. Most is ezzel szopok
Vfr 400r vezérlés beállításban kérnék segítsèget nc21. Csak nc30-ast találtam, az meg teljesen más.
Tényleg nem kötekszem, de a legközelebbi ilyen bolt tőlem 80 km -re van (már ahol tarthatnak ilyen méretet) mert ami itt van nálunk azt nem is nevezném boltnak......... és akkor már olcsóbb rendelnem.
Azért cseréli le a szakácsnőt mindig fiatalabbra. Attól még lehet tanulni.
üdv sgítséget kérnék van nekem egy minarelli am6-os blokkom és ahhoz milyen karburátor kell
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Egy Yamaha Yz 125 (1988) as motorról van szó.
Nem gyári gyujtása van sajnos, hanem Ducati Energia ( elvileg valami robogó gyujtás)
De tökéletesen ment vele semmi gond nem volt, de egyszer állitani akartam a gyujtáson, és feltűnt
hogy a lendkerék a gyútótekercs kivezetését épp hogy nem súrolja, de áthúzott igy is.
Kitaláltam,hogy amire a gyujtás alaplap fölfekszik az az alu „tárcsa” abból leesztergálok 1,5mm-t
így meglesz az az 1mmes hézag a tekercs és a lendkerék közt. De azóta nem indul be a gép, nem lehet beállitani a gyújtást, mert előgyujtása van. A másik gond,hogy a gyujtási ponttól kb3-4cm elment a gyujtás a jeladó irányába. Stroboszkóppal néztük, he beáálitom és a strobi szerint jó, akkor ha a gyertyát betekerem akkor megint elmászik a gyújtás, vagy meg semmi szikra. Én már tanácstalan vagyok, ha be is indul akkor is jár egy 1másodpercig és leáll… vagy „tüsszent”
Én már tettem hézagoló alátétet a jeladó alá,hogy közelebb legyen a lendkerékhez, de nem igazán javult a helyzet, Még a jeladóra gyanakszunk, vagy esetleg az egész alaplapot közelebb kellene hozni a lendkerékhez az alá pedig 1-es lemezből csinálnék hézagolót. akkor 0,5mm lesz a gyujtótekercs kivezetése és a lendkerék közt. A gyujtótekercs, CDI az jó kimértük, a jeladót nem mértük ki mert nemtudom milyen értéket kellene mérni. A képen megjelöltem kb a gyujtási pontot pirossal, kékkel meg azt a két pontot ahová elmászik a gyujtás.
Egyáltalán számit az,ha nem a lendkerék közepénél van a jeladó illetve a gyujtótekercs vasmagja?
Ha van valakinek ötlete akkor az irjon légyszives mert megbuktam vele… Előre is nagyon szépen köszönöm a segitséget!
Szeva,

Én úgy csináltam, hogy a gyári összekötő csőről levágod a 3 csavaros csatlakozást, készítesz egy olyan csatlakozást 1.5-es lemezből ami a 4 csavarosnak megfelel, szépen megmunkálva, és a 3 csavaros helyére felhegeszted az összekötőcsőre.
100% hogy valahonnan fals levegőt kap a motorod, vagy túl kevés benzint így estefelé már nem vág az én eszem sem ( meg egyébként sem szokott ) .
Én azt mondom, karburátor szét - össze, összes beállítás mehet a gyári értékre, minden lehetséges hibaforrást vizsgálj meg nála. Saját karburátora van-e rajta... gázbowdennél is tud falsot szívni, tolattyú nincs-e ki kopva stb. Vagy próbálj meg egy csere karbit rá dobni, azzal mit csinál.
Áll az alku! Jó pap holtig tanul ,így teszek én is. Ha van kitől!