Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem nem robogóm van, de egyébként ugyan ezt csinálja most. Valószínűleg a benzin szint nincs jól beállítva, vagy ha igen, akkor nem zár a tűszelep - nálam mindkettő rendben van, és még mindig ezt csinálja. Még van egy utolsó gyanúm hogy mi okozhatja az én motoromnál, ha úgy sem lesz jó akkor végképp rejtély marad.
sziasztok lene egy kérdésem, mégpedig, hogy kissé meglilult az első tárcsám az nagyon nagy gond? és gold fren fékbetétem van. szerintetek a fékbetét még használható, mert megcsiszolgattam és harap szépen.
Igen biztos hogy benzin-olaj keveréket köp vissza, de nem is keveset.
Sziasztok!

Nem rég vettem egy Derbi GPR 50 R-t. Az előző tulaj nem tudott róla sokat mondani, mert rajta is csak keresztül ment a motor. Ahogy elnéztem a gumikat és a durván rozsdás(!) gyertyát, valszeg sokat állt valahol a motor. Nagyjából jó állapotban van, de van egy kis gond. Alacsony fordulaton,illetve 1-2ben rettenetesen gyenge a motor. Emelkedőn felfele szinte elindulni se tudok. Ugyanígy emelkedőn megyek felfelé 8000 rpm egyszer csak elkezd zuhanni a fordulat és elfogy az erő. 8000 rpm-nél is...Több,mint valószínű,hogy gyűrűs, de azért tudtok adni még tippet mit nézzek meg? Mit nézzek,ellenőrizzek,cseréljek ilyenkor,amikor sokat állt egy motor? 98-s motor, keveset futott valszeg azért, mert sokat állt garázsban, nincs vele sok gond ezen kívül és még gyári rajta minden. Ha gyűrűt cserélek,akkor minden más megy a levesbe(dugó,csapszeg,stb..). Milyen dugót ajánlotok bele?
Túl sok benzin, túl sok olaj, esetleg hibás membrán. Biztos hogy benzint köpköd? Víz esetleg?
Sziasztok! Nemrég vettem egy Aprilia SR 50 robogót, fekvő minarelli hengeres, felújítottam (fúrás, sportkipufogó, görgők, kuplungrugó, kontrasztrugó, benzincsap, stb), és azóta a motor eléggé nagy mennyiségben visszaköpi a benzin-olaj keveréket a légszűrőbe, meg a kipufogónál is ugyanez a helyzet, mi lehet a baja? Válaszotok előre is köszönöm!
A másik: itt az adatlapot ki szokás tölteni. Mert adott esetben az árokból szedjük ki egymást. És nem a lakcímetekre vagyunk kiváncsiak.
Névtelenekkel nem beszélgetünk.
Főtengely kiegyensúlyozás: Felteszed a dugattyút a hajtókarra. Aztán két vízszintes sinre rárakod,és a főtengely bármely állásánál lent lógó, vahy fent levő dugattyú esetén is egyensúlyban kell maradjon .
Teszik a 70-80-ccm-es dugókat a hajtókarra aztán csodálkoztok , hogy zsibbad a "zacskó"?! Először tanulni kellene azután nekilátni vakbelet operálni, vagy órát -motort szerelni .
A lendkeréknek 0,02mm ütés normális. Ha több akkor ott is bibi van.
Most amikor a neten mindent megtalálni pofon egyszerű utána nézni.
Sziasztok!

Lenne egy félig vezetéstechnikai,félig műszaki kérdésem:

Ti mennyire szoktátok csúsztatni a kuplungot?

Sokszor van pl amikor lassan bekanyarodok valahová és gyorsítanék,hogy érzem dobálja a láncot,ezért kicsit szoktam csúsztatni a kuplungot.
Vagy ugyanez van pl szűk fordulókban,körforgalomban is néha.

Régebben visszaváltottam,de olvastam,hogy lehetőleg ne tegyük egyesbe,amíg nem állt meg a motor.
Gondoltam igaz lehet,mert tényleg nagyot csattan a váltó,ha menet közben teszem egyesbe,ezért elkezdtem ilyenkor inkább csúsztatni.

Viszont most beszéltem ismerősökkel,akik azt mondták,hogy ezzel csak tönkreteszem a kuplungot.

Kb 1000km-t mentem az "új technikával".
Ennyi idő alatt vajon jelentősen sikerült rövidíteni a lamellák élettartamát?
Köszi az infót És hol kapok ilyet?
Nem új a dugó de a gyürük azok újak.
A lendkerékkel szerintem minden rendbe, egy picit oldalra üt szerintem nem attol van!? A főtengelyt hogy kell kiegyensúlyozni? Hogy tudom megnézni?Én meg tudom azt csinálni?
oxálsav kiszedi.
nekem full rozsda volt a szimó tank és kiszedte fémtisztára
Új dugót tettél bele? Főtengelysonkát kiegyensúlyoztad-e? A lendkerék rendesen felül a főtengelyre?
kívül vagy belül?
köszi!Bár az oké,hogy kell kompressziót számólni.A kérdés még az,hogy a dugattyú alsó holtpontjától kell mikor leér a főtengely,vagy pedig feljebb mikor lezárja a dugó teteje a nyílásokat?
Enyhén rozsdás tank tisztításhoz valami cucc kéne Valakinek ötlet,tapasztalat ami bevált
Hello. A csavarok rendbe vannak, a csapágyak nem kotyognak, a szilent is jó az alapjárat is rendbe van. A lendketeket én kézzel raktam fel. A főtengelyt hogy tudom megnézni hogy üt -e vagy sem? A lendkerék miatt nem rázkódhat? Minél több gázt húzok neki annál jobban remeg. A blokk csak minimálisan remeg,de viszont a vázat megfogom ott már szépen lehet érezni ,lerázza a visszapillantó kontra anyáját.
sziasztok!
yamaha cygnus125 4t vezérléssel kapcsolatban ki tudna segíteni, létezhet-e az a hibajelenség hogy a motornak most lett összerakva a vezérlése és beindul alapjárat van de ha odahúzom neki ledadog le akar állni,szép a hangja nem csattog minde okés rajta alapjárat van ha a vezérlés esetleg fél foggal eláll létezhet elektromos hiba,vagy máshol keressem a hibát?
nekem ojant ajánlottak hogy be kell zsírozni a dugattyú tetejét körbe mikor már beálítottad a megfelelő helyére aztán rárakni a hengerfejet és a gyertya helyén felönteni olajjal
ezt meg kell csinálni felső holtponton meg amikor már minden ablakot bezár és ezekből kellene számolni
én még nem próbáltam de majd fogom mert nekem is lessz módosítva a hengerfej
Igen, mivel ezek századmilliméterre vonatkoztatott számadatok.
Üdv!

Dellorto fúvóka furat méretről lenne kérdésem.

a 200-as fúvóka furata 2,0mm?
Megvan húzva minden csavar a blokkban? Új csapágyak vannak a főtengelynél? Az alapjárat nem túl kevés? Blokk felfogó szilentek nem koptak szét? A főtengely nem üt? Az hogy fel lett újítva nem jelent semmit, ha nem hozzáértő csinálta. Volt itt fenn egy videó, hogy hogyan kell 'óvatosan' kalapáccsal felrakni egy lendkereket......
Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni, van egy kis problémám a motorommal! Van egy simson starom most újítottam fel teljesen, új festés stb. Ha beindítom nagyon remeg az egész váz. Mitől lehet ez? Nincs ötletem.
Sziasztok nekem van egy Honda CBR 600 om az lenne a kérdésem ,hogy üzemanyag szint mérőt lehet e bele szereltetni.Ha igen akkor mennyi.
Sziasztok nekem van egy Honda CBR 600 om az lenne a kérdésem ,hogy üzemanyag szint mérőt lehet e bele szereltetni.Ha igen akkor mennyi.