Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok. gsxr 600 K1esre átlehet valahogy alakitani a kipufogót hogy rámenjen a SRAD-on lévő dob. mert a k1esnek 4 csavaros a kipufogó vége a sradoknak meg csak 3. van valakinek valami ötlete ?
még valami. 90-es fúvókával mindig szivatóval kell indítani és sokára lehet csak visszavenni a szivatót!
Ez másik témára vonatkozik, ne törődj vele
Amihez a tűszelep csúcsa tömít.
milyen felület növekedésre gondoltál? ne haragudj de nem értem.
Elkophat mint a szar.
Majd ha nyáron megkeresel,mikroszkóppal megmutatom, mit szedtem ki a karburátoromból, egy tankolás után!
igen! karbiban a nívó szintjéig van beállítva.
na de mitől növekszik meg ez a felület? Nem gondolom, hogy olyan lényeges kopás érné, vagy igen?
Benzin jön rendesen a tankból?
balról és jobb oldalt is a gyújtásnál kicseréltem.
Fötengely szimeringet nézd meg.
Üdv Mindenki!:)
Segítségetekre lenne szükségem S51-es motorommal kapcsolatban. Vétel után pár nappal nagyon nehezen indult, alig akart kipörögni, és fél gáz után letorpant. Kitakarítottam a karbiját, és 90-es főfúvóka van benne(a henger nincs megfúrva)! Tettem bele egy 72-eset de folyamatosan lő, nem pörög ki, még rosszabb mint előtte. Vettem hozzá komplett gyújtást(megszakítósat), de még mindig nem megy. Ugyan azok a tünetek. Kicseréltem a két szimeringet benne, karbiban és a hengernél is a tömítéseket, de így sem jó. És ami még nagyon fura számomra hogy a levegő csavarja teljesen el van zárva! Ha kinyitom egy kicsit és húzom a gázt le is áll. Szerintetek? A válaszokat előre is köszönöm! :)
Akkor marad a fejtetőre állított karburátor úszó párhuzamosra állítása az osztósíkhoz.
Ezen nincs ilyesmi. Ez csak olasz sajnos.
Belül az úszóházon általában ott van a jelölés a min. max. szintnek.
A benzinszint egyébként normális esetben nem érheti el az alapjárati fuvit, jól gondolom?
Ezt akartam mondani!
Szóval az úszók által kiszorított benzin súlya, mint felhajtóerő már kevésnek bizonyul
Hát látod ez van, vén szüttyögők lettünk. Már csak kétnaponta gyalulunk!
Adott felületen, adott nyomás esetén ez van! Most ősszel volt dolgom egy ilyennel!
Szembe kell nézni vele, hogy vén trotty vagy!
Nade ennek a "rádiusznövekedésnek" az úszó milyenségéhez mi köze van? Ha van ez a növekedés, akk nem zár el rendesen, függetlenül attól h mekkora úszót emelgetek. De ez a tűszelep elzárja a benzin útját
De kézzel lezár, és akkor is lezár, ha dupla méretű úszót teszel bele. De üzemszerűen nem fog!