Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha így van, ebben az esetben, gondolom én, akkor sem kellene lezárnia a szelepnek ha kézzel emelem az úszót..
Most igen.
Igen, ez az!
ÖN(!) megtekintette az ábrát?
Nem válla lesz, hanem "nagyobb felülete". Szerezz bontottat, vagy vegyél újat. Nem megy másképp.
Az úszószintet ez alapján állítottam (13as ábra): http://thisoldtractor.com/gtbe...
Ne magázz mert leqrvázlak!
Elnézést, a tegeződésért, most néztem az adatlapját!
A furatra gondolsz amibe a tűszelep illeszkedik, h válla lesz?
Nekem van egy olyan gyanúm, hogy a rádiusz, amin a tűszelep tömít, túl nagy lesz, és a nagyobb felületen már nem zár le. Cserés.
Karburátor felsőrész csere!
Ja a tűszelep "ellendarabja" nem kivehető sajnos.
Én is pontosan ezt tapasztalom, csak az okára nem tudok rájönni.
No de ha be állítod a gyári értékre az úszószintet, és a benzin mégsem zárja el... Akkor mi a bibi? Megmondom őszintén, szoptam már pár úszószintes dologgal sajnos, de ezzel a hibával még nem találkoztam amit írsz. Érdekelne a dolog
Amikor megemeled az úszót lezár, amikor a benzinnek kellene elzárni akkor meg baccik! Nem egy ilyennel találkoztam.
sok esetben kiszerelhető ez a cucc. Ha így van, akkor egy kis lapocska, és egy csavar tartja a helyén. Máshonnan nem kaphat többlet üzemanyagot az úszóházad, csak és kizárólag onnan!
Köszi szépen, lerajzolnod nem szükséges, ha kivehető ez a cucc - bár én nem így emlékszem rá hogy ki lehetne csavarni - akkor kiveszem és megnézem azt az O-gyűrűt. Különben értettem hogy erről beszélsz, de ahogy említettem hogy a tűszelep lezár, mellette sem vettem észre átfolyni benzint amikor az úszóház nem volt felcsavarozva. Amint megemeltem az úszót, megszűnt a csepegés. A tűszelep alól is, mellől is, mindenhonnan.
azt én értem, hogy lezárt a tűszelep ahogy az úszót feltolod. A tűszelep MELLETT! engedi be az anyagot.. Adott maga a tűszelep, ami az úszóra van csatlakoztatva, és annak ellendarabja AMIBE a tűt bele tolod, hogy ne kapjon több benzint.. Na ez az "ellen darab", egy réz cucc, amin van egy O gyűrű.. vedd ki ezt a réz szarságot a karburátor házból, és a rajta levő O gyűrűt cseréld ki Ha gondolod lerajzolom, hogy pontosan hol van ez az O gyűrű, ha úgy könnyebb a story
sziasztok! segitséget szeretnék kérni! van egy fzr 400am, nem pörgöt 4000 fölé!próbálkoztam állitgatni karbisoron,most elértem hogy 8-9ezerig pörög,viszont nagyon nehezen indul,sőt inkább csak tolásra! mi lehet vele? hogyan állitsam be? a segítséget előre is köszönöm!
Helybeli aki csinálta. Amúgy az ember hibázik, ez tény. Ő is hibázhat, csak kérdés hogy van e benne annyi gerincesség, hogy beismeri. Magától nem megy el a center, vagy a csapszeg lenne kisebb átmérőjű.. hülyeség. Elég egyértelmű a dolog. Mi kióráztuk 2 csúcs között, de nem fogom elárulni neki, ha előttem ő is kiórázza. Ha az mondja hogy majd megnézi, hagyjam ott, abban meg az van, hogy gyorsan korrigálja a hibát és arra hivatkozik, hogy nézd meg ez nem üt....
Köszi, de már úgyis próbáltam hogy úszó benne van a tűszeleppel együtt, és csak az úszóházat vettem le, benzincső is rajta, csap rányit,
és folyik át a benzin, kicsit óvatosan megemeltem az úszót (ezzel együtt a tűszelepet is), és nem folyt be több benzin, szemmel láthatólag lezárt. Nos?
Szeva.

Tűszelep mellett ömlik be a benzin.. Ha jól sejtem, a tűszelep ház ( amibe maga a tű illeszkedik) , egy csavar kiszedése után kivehető. Azon van egy O gyűrű, az szokta megadni magát. Akkor szokott ez a hiba jelentkezni, hogy belövöd a benzinszintet az előírt értékre mégis telefossa a karbit... Illetve megnézheted , hogy az úszó el van-e deformálódva. De én a tűszelepre voksolok.

Szedd ki a karbit, uszoház le, fejre fordítod a karbit hogy a tüszelep zárva legyen, és belefújsz a benzin csőbe.. Nézd meg hol fog gyöngyözni befelé a benzin.

Végigszoptam már párszor én is ezt...
ja hát ez tény barátom.... az a baj, hogy ha nem kaptál számlát az elvégzett munkáról, munkalapot, akkor cseszheted a garit... vagy ha azóta hozzányultál a motorhoz, szintén...
Sziasztok! Légyszi segítsen valaki mert kezdek kétségbe esni, mindent megpróbáltam. Szóval Dell Orto PHBG 19 BS típusú karbit csinálok. Nyílvánvalóan magas a benzint, rárugok a motorra, nem indul, csak a kipucsonktól csepeg a benzin. Úszó nem lyukas, tűszelep zár, de újat is cseréltem ettől függetlenül, benzinszint előírt 16 +/- 5 mm -es határon belül. Szerintem már az sem normális ha rányitom a csapot és addig engedi a benzint h az úszóház peremén szivárog ki, tehát a tömítésnél. Pedig minden alkatrész megfelelő állapotban van, jól kalibrált üzemanyagszint. Én ezt nem értem. Egyáltalán, szerintem már eleve az rendellenes hogy annyi benzint beenged hogy az úszóház peremén a tömítésnél enged. Persze csak akkor látom (jobban) ha szét van szedve és csak összeszorítom a házat a karbival és rányitom a csapot tesztelésképpen. Mi lehet a baj? Az alapjárati fúvókat egyáltalán el kell h érje a benzin szintje?! Köszönöm előre is ha valaki tud hasznos infóval szolgálni!
Én azt értem, de a kárt ami keletkezett ebből, azt jó lenne ha megtérítené aki hibázott! Új hajtókar kell. Most ha centíroznánk, összeraknám, csak úgy csörögne.