No de ha be állítod a gyári értékre az úszószintet, és a benzin mégsem zárja el... Akkor mi a bibi? Megmondom őszintén, szoptam már pár úszószintes dologgal sajnos, de ezzel a hibával még nem találkoztam amit írsz. Érdekelne a dolog
sok esetben kiszerelhető ez a cucc. Ha így van, akkor egy kis lapocska, és egy csavar tartja a helyén. Máshonnan nem kaphat többlet üzemanyagot az úszóházad, csak és kizárólag onnan!
Köszi szépen, lerajzolnod nem szükséges, ha kivehető ez a cucc - bár én nem így emlékszem rá hogy ki lehetne csavarni - akkor kiveszem és megnézem azt az O-gyűrűt. Különben értettem hogy erről beszélsz, de ahogy említettem hogy a tűszelep lezár, mellette sem vettem észre átfolyni benzint amikor az úszóház nem volt felcsavarozva. Amint megemeltem az úszót, megszűnt a csepegés. A tűszelep alól is, mellől is, mindenhonnan.
azt én értem, hogy lezárt a tűszelep ahogy az úszót feltolod. A tűszelep MELLETT! engedi be az anyagot.. Adott maga a tűszelep, ami az úszóra van csatlakoztatva, és annak ellendarabja AMIBE a tűt bele tolod, hogy ne kapjon több benzint.. Na ez az "ellen darab", egy réz cucc, amin van egy O gyűrű.. vedd ki ezt a réz szarságot a karburátor házból, és a rajta levő O gyűrűt cseréld ki Ha gondolod lerajzolom, hogy pontosan hol van ez az O gyűrű, ha úgy könnyebb a story
sziasztok! segitséget szeretnék kérni! van egy fzr 400am, nem pörgöt 4000 fölé!próbálkoztam állitgatni karbisoron,most elértem hogy 8-9ezerig pörög,viszont nagyon nehezen indul,sőt inkább csak tolásra! mi lehet vele? hogyan állitsam be? a segítséget előre is köszönöm!
Helybeli aki csinálta. Amúgy az ember hibázik, ez tény. Ő is hibázhat, csak kérdés hogy van e benne annyi gerincesség, hogy beismeri. Magától nem megy el a center, vagy a csapszeg lenne kisebb átmérőjű.. hülyeség. Elég egyértelmű a dolog. Mi kióráztuk 2 csúcs között, de nem fogom elárulni neki, ha előttem ő is kiórázza. Ha az mondja hogy majd megnézi, hagyjam ott, abban meg az van, hogy gyorsan korrigálja a hibát és arra hivatkozik, hogy nézd meg ez nem üt....
Köszi, de már úgyis próbáltam hogy úszó benne van a tűszeleppel együtt, és csak az úszóházat vettem le, benzincső is rajta, csap rányit,
és folyik át a benzin, kicsit óvatosan megemeltem az úszót (ezzel együtt a tűszelepet is), és nem folyt be több benzin, szemmel láthatólag lezárt. Nos?
Tűszelep mellett ömlik be a benzin.. Ha jól sejtem, a tűszelep ház ( amibe maga a tű illeszkedik) , egy csavar kiszedése után kivehető. Azon van egy O gyűrű, az szokta megadni magát. Akkor szokott ez a hiba jelentkezni, hogy belövöd a benzinszintet az előírt értékre mégis telefossa a karbit... Illetve megnézheted , hogy az úszó el van-e deformálódva. De én a tűszelepre voksolok.
Szedd ki a karbit, uszoház le, fejre fordítod a karbit hogy a tüszelep zárva legyen, és belefújsz a benzin csőbe.. Nézd meg hol fog gyöngyözni befelé a benzin.
ja hát ez tény barátom.... az a baj, hogy ha nem kaptál számlát az elvégzett munkáról, munkalapot, akkor cseszheted a garit... vagy ha azóta hozzányultál a motorhoz, szintén...
Sziasztok! Légyszi segítsen valaki mert kezdek kétségbe esni, mindent megpróbáltam. Szóval Dell Orto PHBG 19 BS típusú karbit csinálok. Nyílvánvalóan magas a benzint, rárugok a motorra, nem indul, csak a kipucsonktól csepeg a benzin. Úszó nem lyukas, tűszelep zár, de újat is cseréltem ettől függetlenül, benzinszint előírt 16 +/- 5 mm -es határon belül. Szerintem már az sem normális ha rányitom a csapot és addig engedi a benzint h az úszóház peremén szivárog ki, tehát a tömítésnél. Pedig minden alkatrész megfelelő állapotban van, jól kalibrált üzemanyagszint. Én ezt nem értem. Egyáltalán, szerintem már eleve az rendellenes hogy annyi benzint beenged hogy az úszóház peremén a tömítésnél enged. Persze csak akkor látom (jobban) ha szét van szedve és csak összeszorítom a házat a karbival és rányitom a csapot tesztelésképpen. Mi lehet a baj? Az alapjárati fúvókat egyáltalán el kell h érje a benzin szintje?! Köszönöm előre is ha valaki tud hasznos infóval szolgálni!
Én azt értem, de a kárt ami keletkezett ebből, azt jó lenne ha megtérítené aki hibázott! Új hajtókar kell. Most ha centíroznánk, összeraknám, csak úgy csörögne.
és folyik át a benzin, kicsit óvatosan megemeltem az úszót (ezzel együtt a tűszelepet is), és nem folyt be több benzin, szemmel láthatólag lezárt. Nos?
Tűszelep mellett ömlik be a benzin.. Ha jól sejtem, a tűszelep ház ( amibe maga a tű illeszkedik) , egy csavar kiszedése után kivehető. Azon van egy O gyűrű, az szokta megadni magát. Akkor szokott ez a hiba jelentkezni, hogy belövöd a benzinszintet az előírt értékre mégis telefossa a karbit... Illetve megnézheted , hogy az úszó el van-e deformálódva. De én a tűszelepre voksolok.
Szedd ki a karbit, uszoház le, fejre fordítod a karbit hogy a tüszelep zárva legyen, és belefújsz a benzin csőbe.. Nézd meg hol fog gyöngyözni befelé a benzin.
Végigszoptam már párszor én is ezt...