A munkahelyemen lehet hogy meg tudják csinálni. Feltölteni, esztergálni, köszörülni. Kérdés hogy anyagilag megéri e? Nem hiszem hogy olyan olcsó kör lenne.
ha hétközben szeded szét, teszem azt hétfő reggel, akkor délelőtt kapásból el tudsz menni egy szimmering és csapágyboltba ahol adnak a méretnek megfelelőt , valószínűleg raktárról
Megnéztük ma a főtengelyt, hát sajnos nem jól lett centírozva. 0,1mm ütése van gyújtás felől, ha jól tudom, 0,02 mm a maximum. 27.000 forint ki az ablakon, és nem is én hibáztam.....
szimering méret rajta van a régi szimeringen , az olaj mennyiséget sajnos netről kell kikeresned. "Cagiva raptor front fork oil capacity " a guuugliba és meglesz hamar
Sziasztok
Olyan problémám lenne, hogy harmadikig szépen megy a motor húz is de negyediktől felfele nagyon gyenge.Hidegen melegen első rúgásra indul alapjárat is jó.Fúrva nem rég volt főtengely szimering cserélve, próbáltam másik állórész , jeladó, membrán,gyertya.Suzuki tsr 125ccm
Hajtókar csere volt, szerelőhöz vittem cserélni! Utána lett összepakolva. De mivel a gyújtás oldali csapágy hengergörgős szerelhető csapágy. Kijár a belső gyűrű, azon látszik hogy egyik oldalon jobban kapott terhelést, tehát excenteresen járt. :(
Helló! Kétütemű krosszhenger fúrásárol volna szó az előző fúrás polírozva volt tudtok-e ilyet hogy hol csinálnak?Az előző lépcsőt nem én csináltattam persze perselyes hengerről van szó. Köszi
Apuci nem tudlak elérni (2x hívtalak), de leszedtem a DT 125 kapcsolási rajzát, és ott is úgy működik a fesszabályzó mint más motornál. A fehér szál a töltés, fekete a test, a sárga-piros a világítás, és a piros megy az akkura. Ha jól megnézed, akkor a világítás vezetéke még a világítás kapcsoló előtt bemegy a fesszabályzóba, mégpedig azért, hogy a fesszabályzó stabilizálja max 13V-ra. Ha kicsapkodja az izzót, annak az az oka hogy vagy kontkathibás a csatlakozó a fesszabályzónál (piros-sárga/sárga kábel), vagy pedig maga a fesszabályzó rossz. A gyári izzó pedig 40/45W.
széthúztam a blokkot ismét :(. Valószínű, hogy centírozási problémák vannak. Ütött a főtengő a gyújtás felöl, kiverte a csapágyat és a szimeringet. Farsot kapott. Az új hajtókar is elég viseltes lett ezáltal, pedig alig mentem vele.
Nagyon bosszantó tud lenni, most költöttem rá elég sokat, és már nem jó, még 1 jót sem tudtam motorozni vele :(.
sziasztok. van egy kipufogó dobom , egy csúszott motorról. ahog a képen is látható kicsit sérült a végén. valakinek van valami ötlete hogy lehetne megszépíteni ?
annyiban befolyásolja hogy a motoplatt gyújtás nem tudom mennyire változtatja fordulatszámon az előgyújtás szögét. A beállítása így is ugyanaz mint amit eddig tárgyaltunk, ha eddig ment vele ez után is mennie kell
Lenne még kérdésem :)
Meghibásodott a CDI, rátettem egy motoplatt CDI-t. Találtam bekötési rajzot, és rákötöttem, úgy tűnik jól működik. Ez befolyásolhata a működést?
http://beta-szerszam.hu/spl/17...
Meg tudná valaki mondani hogy Cagiva Raptor 650 2001 első telőba milyen méretű szimering és mennyi olaj kell?
Köszi.
Olyan problémám lenne, hogy harmadikig szépen megy a motor húz is de negyediktől felfele nagyon gyenge.Hidegen melegen első rúgásra indul alapjárat is jó.Fúrva nem rég volt főtengely szimering cserélve, próbáltam másik állórész , jeladó, membrán,gyertya.Suzuki tsr 125ccm
Nagyon bosszantó tud lenni, most költöttem rá elég sokat, és már nem jó, még 1 jót sem tudtam motorozni vele :(.
yz 250 2001-es elsö telóba nem tudja valaki mennyi olaj kell?
Meghibásodott a CDI, rátettem egy motoplatt CDI-t. Találtam bekötési rajzot, és rákötöttem, úgy tűnik jól működik. Ez befolyásolhata a működést?