Hát sajnos elég költséges lenne, meg még a szükséges alkatrészek ha kellenek, munkadíj stb. Ehhez csak egy magas fizetés kellene , de sajnos nem abban a helyzetben vagyok. De azért köszönöm, és az eddigi segítséget is!
akkor szét kell szedni a karburátor sort, atomjaira, kitakarítani, gyári értékre beállítani mindent, és átnézni a gumi alkatrészeket.. melyik lehet esetleg el öregedve. Nem tudom merre lakhatsz, de ha Pest megyében, keress meg bizalommal.
Elviszem a szerelőhöz, ha el vállalja. Más baj is van vele.
Poweren darál, nem forog ki, meg mintha szétkapcsolna a hajtás csak ordít és nem húz nagy fordulaton. A kuplungra tippelek, de akkor kis fordulaton nyomatékon és kellene csúszni nemde?
Sziasztok
Olyan problémám lenne, hogy harmadikig szépen megy a motor húz is de negyediktől felfele nagyon gyenge.Hidegen melegen első rúgásra indul alapjárat is jó.Fúrva nem rég volt főtengely szimering cserélve, próbáltam másik állórész , jeladó, membrán.ami még érdekes van hozzá három br9es bele való gyertya de egyikkel se hajlandó menni, csak autó gyertyával.
A forgórészen hol a jeladó? milyen jelzéssel van megjelölve. Belül teljesen körbe ugyan olyan, mágnes, mágnes, mágnes...Az alaplaon sem látok egy külön jelzést sehol. 1 alumínium test..
akkor már full holtponton vagy.. Akkor már csak a hajtókar vált éppen pozíciót, de a dugattyú már baszik megmoccanni... Jó játék, nem mondom.. van egy szopatófaktor a dologban
egyébként én EXC 300on szoptam AMAL gyújtással.. Indikátor óra nélkül egy csavarhúzóval sikerült úgy beállítani, hogy a kedves ügyfél másnap enduro versenyen indult vele. Nem olyan vészes dolog, csak egyszer kell rá jönni a nyitjára
nyet . Első körben, gyertya helyére betekersz egy indikátor órát. A főtengelyt el forgatod addig, amíg az indikátor órának megfelelően teljesen felső holtponton vagy. Onnan kell visszafelé tekerned 13 fokot a főtengelyen! Ebben a helyzetben kell az alaplapon a jelvevőnek, és a forgórész jeladójának teljesen egy vonalban lennie.
Sziasztok segitségeteket kérném van nekem egy 95 ös 400 as banditom nem volt vele semmi baj 1 évig csak miután elvittem egy kisebb szervizre gyertya csere karbiszinkron szelephézag állitás majd a szerviz után sajnos utánfutoval kellet elhoznom mert már be se indult jött a szöveg ( mert japán belpiacios más itt a levegő) azota én megprobáltam helyreszedni de igy is reggelente nem nagyon akar indulni az elsö henger köpködi a gyertyát és 4 ezerig nem megy csak 3 henger a karburátorokat már darabokra szedtem beállitgattam fuvokákat kicseréltem mert össze vissza voltak benne alapjrati fuvokák le voltak dugozva maszek kis gumidugoval kidobtam belöle majd csináltam egy karbi szinkont órával de igy sem az igazi most költöztem pestre ha valaki tud segiteni azt megköszönöm vagy van olyan szerelö ismeröse akivel össze tudna hozni aki nem ugy kezdi hogy mert japán belpiacos elöre is köszönöm a segitséget . üdv
Biztos, hogy a feszültségszabályzó beszart.
Poweren darál, nem forog ki, meg mintha szétkapcsolna a hajtás csak ordít és nem húz nagy fordulaton. A kuplungra tippelek, de akkor kis fordulaton nyomatékon és kellene csúszni nemde?
Olyan problémám lenne, hogy harmadikig szépen megy a motor húz is de negyediktől felfele nagyon gyenge.Hidegen melegen első rúgásra indul alapjárat is jó.Fúrva nem rég volt főtengely szimering cserélve, próbáltam másik állórész , jeladó, membrán.ami még érdekes van hozzá három br9es bele való gyertya de egyikkel se hajlandó menni, csak autó gyertyával.
Teljes felső holtpontot indikátor órával meg lehet határozni tökéletesen
mert ha nem ég a lámpa akkor még tönkreteszi az akkut
elször egy töltő áramot kellene megtudnunk