helló! én annyit szeretnék kérdezni,hogy van egy FZR 400am és nem pörög fel 4 ezres fordulat fölé? nem füstöl,nem csörög a motorja!
mi lehet a baja? a választ előre is köszi!
Hát nem igazán tetszik h 3-4 perc után ugy pezseg mint állat... Melegedni nem melegszik. De ha ég a lámpa akkor viszont nem csinálja...mind1 hétvégén kipróbálom másik aksival
állítani nem lehet.. ki kell takarítani a dugattyú-karmantyú környékét a féknyeregnél, a csúszó ágyazású féknyeregnél meg kell takarítani a csúszótengelyeket és szilikonzsírral újra kenni, illetve ellenőrizni hogy a tárcsa nem vetemedett-e el ( ha csak egy-egy ponton ér bele a tárcsába a fékbetét. )
Helló! Kétütemű krosszhenger fúrásárol volna szó az előző fúrás polírozva volt tudtok-e ilyet hogy hol csinálnak?Az előző lépcsőt nem én csináltattam persze perselyes hengerről van szó. Köszi
Főtengelyt úgy kell elforgatnod, hogy felső holtpont előtt 13 fokkal legyen a gyújtásnál a jeladó és a lendkereken levő jel,( bütyök vagy bármi ami elforog előtte,) egyvonalban.
Üdv Néktek! Elektroszakik tanácsát kérném...Cagiva Mito rol van szó ma az olajzást beállitva (kb 3-4 perc alapjáraton) miután leállítottam hallottam h pezseg az akumulátor...megmértem multiméterrel és 12.6 volt a feszültség de alapjáraton felkúszik 14.5 voltig is.Amitöl leállítás után is még 5percig is "forr" az aksi.Mennyire normális dolog ez?Eddig nem volt példa ilyesmire...
Valaki mondjon nekem okosat! Nemrég vettem egy suzuki ts125x-et, nem éppen fényes állapotban. A gond akkor kezdődött, mikor hazahoztuk és átnéztük, állítgattuk. Kezdem az elejéről: Az első próbaköröknél ment mint az állat, viszont nem tetszett, hogy nagy gázadásra kis fordulatról először lebökött az eleje, csak aztán indul el. Úgy gondoltuk, hogy sok benzint kap, ezért megnéztük a súber beállítását és kicsit visszavettük. Összerakás után a túlfolyón elkezdett folyni a benzin. Az úszóra gyanakodtunk, de többszöri állítgatás után se állt el a túlfolyás. most hozzájutottam egy másik blokkhoz(mondván nem árt ha van) karbival. Mivel a régi blokkban már nagyon kopott volt a gyűrű, egy az egyben átdobtuk az új blokkról a hengert karbistol, mivel abban szinte új dugószett van. DE a túlfolyón még mindíg folyik a benzin, az új karbival is... Az agyam eldurran tőle! Illetve a világítással van még vmi: alapjáraton jó, fordulaton viszont elhalványodik nagyon és néha vibrál. A motorban nincs akksi és hátul sincs lámpa, ez befojásolhat vmit? Valaki valami okosat?
mi lehet a baja? a választ előre is köszi!
ha tudsz akkor mérjél töltő áramot 500-600mA körül kell lennie
ha ennél több akkor fesz.szabályzó rendetlenkedik
indítt rendesen?
nem melegszik?
próbáld meg aksival
Főtengelyt úgy kell elforgatnod, hogy felső holtpont előtt 13 fokkal legyen a gyújtásnál a jeladó és a lendkereken levő jel,( bütyök vagy bármi ami elforog előtte,) egyvonalban.
Valaki mondjon nekem okosat! Nemrég vettem egy suzuki ts125x-et, nem éppen fényes állapotban. A gond akkor kezdődött, mikor hazahoztuk és átnéztük, állítgattuk. Kezdem az elejéről: Az első próbaköröknél ment mint az állat, viszont nem tetszett, hogy nagy gázadásra kis fordulatról először lebökött az eleje, csak aztán indul el. Úgy gondoltuk, hogy sok benzint kap, ezért megnéztük a súber beállítását és kicsit visszavettük. Összerakás után a túlfolyón elkezdett folyni a benzin. Az úszóra gyanakodtunk, de többszöri állítgatás után se állt el a túlfolyás. most hozzájutottam egy másik blokkhoz(mondván nem árt ha van) karbival. Mivel a régi blokkban már nagyon kopott volt a gyűrű, egy az egyben átdobtuk az új blokkról a hengert karbistol, mivel abban szinte új dugószett van. DE a túlfolyón még mindíg folyik a benzin, az új karbival is... Az agyam eldurran tőle! Illetve a világítással van még vmi: alapjáraton jó, fordulaton viszont elhalványodik nagyon és néha vibrál. A motorban nincs akksi és hátul sincs lámpa, ez befojásolhat vmit? Valaki valami okosat?
Üresben le forog rendesen? csak sebességben dadog le?