Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elég ha az egyik lábad leér, úgy már nem fogsz elborulni a lámpánál
gsxr fórumba kérdezd meg hátha tud valaki jó beálítást
a biztos megoldás a másik telesztóp vagy kutyacsont
de az a leg biztosabb ha átülsz egy hasonló kawára mert az alacsonyabb
az úgy nemjó
mindenképen a gyári vastagságú tömítést kellene berakni mert ha csak pasztázod akkor kisebb lessz a préshézag és detonálni fog a motor
ha van csere karburátor sorod, akkor dobd fel azt egy próba erejéig hogy a karburátor hibát ki tudd zárni
Sziasztok lenne 1 nagy kérdésem és a segítségeteket várnám.vettem egy 2002-es 600-as gsxr t és hat elég neccesen ér le róla a lábam.Hogyan tudnám lentebb vinni a seggét anélkül hogy veszítene a menetstabilitásból?A közép telót már összehúztam amennyire lehet de szinte semmit nem értem el.Vele valami több kéne.előre is köszi
Hali
Elég ha a henger és a blokk közé tömitő pasztát rakok?
Cagiva elefant 125
Hello!
Tegnap szétszedtem a karbit és nem tapasztaltam ilyesmi hibát.
A karburátort a hengerfejjel összekötő gumigyűrűk egy kicsit repedtek, elöregedtek, de tegnap ezeket is tömítettem sziroplasttal.
A membránok hibátlanok a felfekvő részeket megtakarítottam, "O" gyűrűk a helyükön.
Már beszereztem egy másik karburátort is a régi mellé, ha valami tönkre menne.
A tekercselő nicknevű ombre.
Sziasztok!
Tud valaki olyan embert, aki gyújtás újratekercselésével foglalkozik? Nem hagyományos 'simsonos' tekercs, hanem csillagmintás, képet mellékelek. A motor egyébként egy Suzuki TSX 125.
Szétszedtem dirib-darbara és petróleummal meg ecsettel nekiestem.
A végén pedig féktisztítóval még 1x átmentem minden alkatrészen.

Majd próbálkozok a tűvel is de szerintem az még ott van ahogy a gyárból kijött a moci, nem hiszem, hogy babrálta volna bárki.

Lehet, hogy majd beviszem melóhelyre az egészet és kap egy ultahangos fürdőt.
sziasztok fiuk lanyok ha vagytok tiiis persze .... lene egy kerdesem vetem most egy yamaha r1 est es a homerseklet mero oram 70 foktol indul az normalis ?1 regel mikor hidegen gyujtom .... nagyon koszonem ha valaki kisegitene mert nemtuom hogy mukodike rendesen az oram vagy igen... sziasztok es kelemes eszakat
karburátorban a tolattyú tetején levő membránnál nincs gebasz ? El öregedés, repedés, súber szorul... O gyürü hiányzik, ilyesmire gondolok
Nagyon köszönöm a segitséget mindenkinek! igy már össze merem rakni,a talált kapcsolási rajzokból én is ezt sakkoztam ki,de megerősítés nélkül nem mertem volna összetenni! köszi mégegyszer!
Mindegy a sorrend, 3 fázis váltófeszültség jön ki!
Elvileg mindegy a sorrend.
1-2 apró lyukat lehet javítani nitrofestékkel vagy körömlakkal. Ha több lyuk van, esetleg körbe el van repedve, akkor csere.
keverj olajat a benzinbe ontsd a tankba nehogy megszoruljon.huzd el az olajpumpa csovet ami menne a karbiba es inditsd be a motort.a csovon ha jon rendesen az olaj akkor jo a kulonolajzas dugd vissza es kesz.
Sziasztok!
Olyan segítségét kérem aki már látott motort belülről!
Yamaha FZR 1000 Exup 1991 évjárat, kb 65.000 km futásteljesítmény.
A probléma, ami kb 1 éve áll fenn az az, hogy a motor ugyan indul, megy mind a négy henger, de egy bizonyos fordulatszámnyál ledadog, mintha nem kapna elég levegőt. Azt hogy milyen fordulaton dadog le nem tudom, mert nem működik a fordulatszám mérő, de 5.-ikben 100-110 km/h a végsebessége, amit kicsit kevéskének tartok.
Korábban tökéletesen működött, sportlégszűrő és nyitott kipufogó volt rajta.
A szerelőm tavaly bekarburálta, (többször is), de a probléma változatlanul fenn áll.
Én kicseréltem a gyertyákat, a gyújtás kábelt, változás semmi.
Idén észre vettem, hogy beégett az Exup szelep, megörültem neki, azt hittem elcsíptem a problémát, kikötöttem nyitott állapotában, változás semmi.
Esetleg a gyújtáselektronika vezérlőjének hibája produkálhat ilyen hibát?
Várom a tippeket, én kifogytam!
elméletileg tökmindegy mert az a 3 fázis, aztán gyakorlatilag nem tudom a te motorod milyen.....
pl a cagivámnak tökmindegy volt
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem! A motoromon (ZZR250) a generátorból 3 szál sárga vezeték jön föl. A csatlakozónál kihúzódtak a kábelek a sarukból , most itt állok 3 szál blankolt kábellel, ami mind sárga, és nem tudom, hogy voltak kötve! Kérdésem, mindegy, hogy milyen sorrendben kötöm őket vissza a csatiba, vagy ezt megszivtam?
Hello!

Még mindig van 2 problémám a motorral :(.

Amikor kinyit a power nem indul meg mint az őrült, hanem csak ordít. Én arra tippelek, hogy a kuplung nem zár össze normálisan és amikor nagyobb terhelést kap (poweren) akkor szépen elforog. Ebben lehet igazság?

A másik:
Nem pörög ki normálisan, 1 bizonyos fordulaton mintha darálna, nem akarna onnan tovább pörögni. Rossz gyertya? Esetleg CDI okozhatja? A CDI nem gyári, 1 kisebb teljesítményű motorról tettem rá, de működik vele. Ez is befolyásolhatja?

Nagyon megköszönném, ha valaki segítene!
Heló mindenki. KÉrdésem lenne. Most szereztem egy cagiva roadster 521 custom 125ccm motort. keverék kell a tankba vagy keveri magának? látok a tank alatt olajtartájt de az előző tulaj azt mondja hogy az a blokkba mergy. szerintem az hülyeség. egyébként keveréket tettem bele és füstöl mint az állat. Hogy tudjátok keveri magának vagy keverjem be én?
Helló !

Segítséget kérnék tőletek, folyik a hűtőm, első ránézésre nem vészes mivel nem a cellák lyukadtak ki hanem a felső hűtőfedélnél a peremezés mellet folyik ! Ezek a hűtők ragasztva, forrasztva vagy csak simán peremezve vannak ? melyik ragasztó tömítőanyag a legmegfelelőbb ? előre is köszönöm Yamaha wr 450
én is csak véletlen jöttem rá, mikor kicsit túl melegítettem egy úszóházat De megtartottam az így szerzett tudást, jól jöhet még
Erre még nem is gondoltam, utolsó lehetőségnek fenntartom
ez így van, azért is írtam hogy mindent ki kell szedni a karbiból, hogy csak maga a karburátor ház maradjon. Se O gyűrű, se egyéb gumi alkatrész. Annyit még meg próbálhatsz, hogy ha egy réz alkatrész szopat, ki lehet melegíteni a karburátorból mivel az alu nagyobbat fog tágulni mint a réz.