elég ha az egyik lábad leér, úgy már nem fogsz elborulni a lámpánál
gsxr fórumba kérdezd meg hátha tud valaki jó beálítást
a biztos megoldás a másik telesztóp vagy kutyacsont
de az a leg biztosabb ha átülsz egy hasonló kawára mert az alacsonyabb
Sziasztok lenne 1 nagy kérdésem és a segítségeteket várnám.vettem egy 2002-es 600-as gsxr t és hat elég neccesen ér le róla a lábam.Hogyan tudnám lentebb vinni a seggét anélkül hogy veszítene a menetstabilitásból?A közép telót már összehúztam amennyire lehet de szinte semmit nem értem el.Vele valami több kéne.előre is köszi
Hello!
Tegnap szétszedtem a karbit és nem tapasztaltam ilyesmi hibát.
A karburátort a hengerfejjel összekötő gumigyűrűk egy kicsit repedtek, elöregedtek, de tegnap ezeket is tömítettem sziroplasttal.
A membránok hibátlanok a felfekvő részeket megtakarítottam, "O" gyűrűk a helyükön.
Már beszereztem egy másik karburátort is a régi mellé, ha valami tönkre menne.
Sziasztok!
Tud valaki olyan embert, aki gyújtás újratekercselésével foglalkozik? Nem hagyományos 'simsonos' tekercs, hanem csillagmintás, képet mellékelek. A motor egyébként egy Suzuki TSX 125.
sziasztok fiuk lanyok ha vagytok tiiis persze .... lene egy kerdesem vetem most egy yamaha r1 est es a homerseklet mero oram 70 foktol indul az normalis ?1 regel mikor hidegen gyujtom .... nagyon koszonem ha valaki kisegitene mert nemtuom hogy mukodike rendesen az oram vagy igen... sziasztok es kelemes eszakat
Nagyon köszönöm a segitséget mindenkinek! igy már össze merem rakni,a talált kapcsolási rajzokból én is ezt sakkoztam ki,de megerősítés nélkül nem mertem volna összetenni! köszi mégegyszer!
keverj olajat a benzinbe ontsd a tankba nehogy megszoruljon.huzd el az olajpumpa csovet ami menne a karbiba es inditsd be a motort.a csovon ha jon rendesen az olaj akkor jo a kulonolajzas dugd vissza es kesz.
Sziasztok!
Olyan segítségét kérem aki már látott motort belülről!
Yamaha FZR 1000 Exup 1991 évjárat, kb 65.000 km futásteljesítmény.
A probléma, ami kb 1 éve áll fenn az az, hogy a motor ugyan indul, megy mind a négy henger, de egy bizonyos fordulatszámnyál ledadog, mintha nem kapna elég levegőt. Azt hogy milyen fordulaton dadog le nem tudom, mert nem működik a fordulatszám mérő, de 5.-ikben 100-110 km/h a végsebessége, amit kicsit kevéskének tartok.
Korábban tökéletesen működött, sportlégszűrő és nyitott kipufogó volt rajta.
A szerelőm tavaly bekarburálta, (többször is), de a probléma változatlanul fenn áll.
Én kicseréltem a gyertyákat, a gyújtás kábelt, változás semmi.
Idén észre vettem, hogy beégett az Exup szelep, megörültem neki, azt hittem elcsíptem a problémát, kikötöttem nyitott állapotában, változás semmi.
Esetleg a gyújtáselektronika vezérlőjének hibája produkálhat ilyen hibát?
Várom a tippeket, én kifogytam!
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem! A motoromon (ZZR250) a generátorból 3 szál sárga vezeték jön föl. A csatlakozónál kihúzódtak a kábelek a sarukból , most itt állok 3 szál blankolt kábellel, ami mind sárga, és nem tudom, hogy voltak kötve! Kérdésem, mindegy, hogy milyen sorrendben kötöm őket vissza a csatiba, vagy ezt megszivtam?
Amikor kinyit a power nem indul meg mint az őrült, hanem csak ordít. Én arra tippelek, hogy a kuplung nem zár össze normálisan és amikor nagyobb terhelést kap (poweren) akkor szépen elforog. Ebben lehet igazság?
A másik:
Nem pörög ki normálisan, 1 bizonyos fordulaton mintha darálna, nem akarna onnan tovább pörögni. Rossz gyertya? Esetleg CDI okozhatja? A CDI nem gyári, 1 kisebb teljesítményű motorról tettem rá, de működik vele. Ez is befolyásolhatja?
Heló mindenki. KÉrdésem lenne. Most szereztem egy cagiva roadster 521 custom 125ccm motort. keverék kell a tankba vagy keveri magának? látok a tank alatt olajtartájt de az előző tulaj azt mondja hogy az a blokkba mergy. szerintem az hülyeség. egyébként keveréket tettem bele és füstöl mint az állat. Hogy tudjátok keveri magának vagy keverjem be én?
Segítséget kérnék tőletek, folyik a hűtőm, első ránézésre nem vészes mivel nem a cellák lyukadtak ki hanem a felső hűtőfedélnél a peremezés mellet folyik ! Ezek a hűtők ragasztva, forrasztva vagy csak simán peremezve vannak ? melyik ragasztó tömítőanyag a legmegfelelőbb ? előre is köszönöm Yamaha wr 450
ez így van, azért is írtam hogy mindent ki kell szedni a karbiból, hogy csak maga a karburátor ház maradjon. Se O gyűrű, se egyéb gumi alkatrész. Annyit még meg próbálhatsz, hogy ha egy réz alkatrész szopat, ki lehet melegíteni a karburátorból mivel az alu nagyobbat fog tágulni mint a réz.
gsxr fórumba kérdezd meg hátha tud valaki jó beálítást
a biztos megoldás a másik telesztóp vagy kutyacsont
de az a leg biztosabb ha átülsz egy hasonló kawára mert az alacsonyabb