Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva mindenki!
Piaggio Lyberty 4T-hez szeretnék kérni segítséget.
Kórelőzmény:Tavaly vettem faternak miután agyi inkfartusából felépült és mivel bevonták a jogsiját gondoltam ezzel a napi teendőit el tudja intézni.Annyira örült mint én a Gixxeremnek.Szépen el is köszörült vele de egyszer észrevettem hogy folyik a blokkból az olaj.A vezérműláncfeszítő alól szivárgott de ha már szétszedtem kicseréltem a hengernél is a tömítést.
Én kipróbáltam utána és jó volt.Délután jön az öreg hogy nem megy a gép.És tényleg.Fele annyi erő van benne mint előtte.Vezérlést átnéztem de az hibátlan.Viszont szarul adta a szikrát ezért megnéztem a gyújtást.Le volt szakadva az állórész!Meg csináltam de még mindig nem jó.Vezérlés ok.Benzinszint fix nem állítható.Gyújtás fix.Karbi kipucolva.A schubert tűt vákuum mozgatja.Minden fix és mégsem jó.Hidegen könnyen elindul de ahogy bemelegszik leáll.Ha sztenderen lenyelezem egy darabig felpörög de félúton becsuklik és utána pörög csak ki.Ha megyek vele kb30-nál elgyengül.A kompresszió is ok.Kérlek titeket ha ismerős a hiba jelenség segítsetek.Én már kiértem a soron.Nem tudom már mit nézzek állítsak be rajta.
Köszi: Meszi
Ha ez a hivatalos gyári adat, akkor pedig ez ennyi. Lehet hogy így le van áttételezve
Elvileg a szerelő rátette és kipróbálta a másik karbit, legalábbis azt mondta. Bár nem voltam ott, úgyhogy megpróbálom.
Egy ismerősöm azt mondta, hogy valószínűleg a karbi gyorsító rendszerében lehet valami dugulás (bármi is legyen az a gyorsító).
Illetve még ultrahangos karbi tisztításon is gondolkodtam, talán az ki tud hozni szűkebb helyekről is lerakódásokat.
pffff. attól szerintem többet megy. patent etz nem kapta el pedig 100 felé megy az is.
Sziasztok!2005 R6 első fékbetét: Brembo vagy Lucas? mindkettőből utcai verzió, ár hasonló....
104 km/h Ez a hivatalos adat
de most komolyan.
Akasztania kéne a 200-as órát
Heló mindenki. Valaki nem tudja hogy kb mennyit is kéne mennie végre egy 125cc cagiva roadsternek? szerintem nem jól mér az órám és 100 felé nem is akar menni a mutató. Majd kocsival beméretem de szeretném tudni mennyire kellene számítanom. 200-ig van órázva.
Sziasztok. Lehet hogy nem jó helyre írok, meg lehet hogy kicsit hülyeséget is kérdezek :D
De nem tud valaki Balatonlelle környékén olyan szerelőt aki tudna segíteni egy HONDA XR 600as szerelésében? Fullgas,Aprilia,somogybabodi bolt kilőve... most nem részletezném miért.
Esetleg valaki valami ötlet?:\ akár megbízható magánszemély is jó :\
Hát, ahogy olvastam neked inkább a sportos utcai használatra való felelne meg.
Bár én nem vagyok szakértő!
Egyébként ha jól tudom minden fékbetét Szinter öntvény, ami ha jól tudom annyit jelent, hogy fogják a sok port beteszik egy formába és nagy hőmérsékleten nagy nyomással egybe préselik az egészet!
De nyugodtan javítsatok ki, ha tévednék valamiben!
Sziasztok a segítségeteket kérnémvan egy xt 600e ami egy nagy igénybe vétel után elég csúnyán kezdett zörögni a vezérműláncba kb 1000 km van még jó feszes a szelepek beállítva én arra gondoltam hogy esetleg nem-e a automata dekompresszor ment szét benne (ha van benne egyáltalán)nekem úgy tűnik hogy a szelepfedél és a hengerfej körül jön a zörej de hallgassátok meg ti is mert nekem még xt vel nem volt dolgom.Köszi a válaszokat előre is
http://youtu.be/k8O08X9iXrE
Míg a hátsót a fékezések 95 százalékában használom addig az elsőt csak akkor ha gyorsan kell megállni, vagy olyan a helyzet.. szóval a fékezések kevesebb mint felénél használom az elsőt. A hátsó nálam nagyobb és több terhelést kap
Netto marhaság.

Ugyanazt rakd ami elöl van.
szerintem hátra teljesen jó az olcsóbb mert úgysem fog nagy terhelést kapni
még nézd meg hogy a ferodo, ebc, gold fren mijen áron van
felütöttem a googlet. Igazad van.
ebbe nem vagyok annyira szaki de azért elmondom
a szinter betét fém részeket tartalmaz ezáltal jobban fékez és jobban is koptatja a tárcsát
van ebből több féle
van ojan ami pályára való és üzemi hőmérséklete van tehát hidegen nem fog
aztán van utcai szinter, erről nemrég olvastam azt írták hogy nincs üzemi hőmérséklete egyből fékez és jobban fog mint a hagyományos grafit, sportmotorokon már régóta használják gyárilag
Ha tudnám, nem kérdezősködnék

Szóval a nagyvason eközött a két termék között kéne választanom:
AP Racing szinter fékbetét utcai (hátsó) hátsó 8600HUF
AP Racing szinter fékbetét
Jó teljesítmény, egyszerű kezelhetőség a magas hőmérséklet
tartományokban is.
Sportos utcai használatra.
Öntöttvas és rozsdamentes acél tárcsákhoz egyaránt megfelelő.

VAGY

AP Racing standard fékbetét hátsó 6300 HUF
AP Racing általános fékbetét
Jó teljesítmény, egyszerű kezelhetőség minden hőmérséklet
tartományban.
Általános utcai használatra, átlagos körülmények mellett.
Öntöttvas és rozsdamentes acél tárcsákhoz egyaránt megfelelő.
Minden fékbetét Szinter öntéses eljárással készül nem?
Kivéve a szerves anyagot is tartalmazót.
ezaz hogy nincs könyvem:S
legközelebbi üzlet tőlem 45 km-re van:S inkább keresgélek a neten:D
kösz azért :)
A szinter fékbetétről mit kell/érdemes tudni?

Mivel a hátsó féket preferálom,és igen gyakran használom (motor seggének a lenyomásánál, forgolódásnál, korrigálásnál), ellentétben az első fékkel; elgondolkoztam, hogy hátra ilyet kéne tenni. Az árával tisztában vagyok, minden más viszont érdekel.
Mennyire kopik? Mennyire koptatja a tárcsát? Mennyire nehéz felmelegíteni üzemi hőfokra.. stb Természetesen egy nem szinter átlagos fékbetéthez képest.. 900-as Divire kéne (most ennyi jutott az eszembe)
suzuki szalonba ahol árulnak motorokat biztos megtudják mondani
vagy kézdezd meg a drz fórumon
amúgy nincsen hozzá könyved? mert abba benne van minden magyarul
Engedj inkább az elejéből lefelé 1-2 centit.
Srácok valaki leírhatná egy DRZ 400 E gyári karbibeállításait,adatait...
2004 évj. ha minden igaz keihin fcr 39 karbi van rajta....
előre is köszönöm
üdv zsolt