Naja, az az ultrahangos cucc nagyon érik a garázsfejlesztés kapcsán Egy fűrész karburátorával szenvedek, annak a furataihoz nem lehet hozzáférni minden hova. Ultrahangos karbi tisztításnál azt figyeltem meg, a gumi alkatrészeket nem szabad bedobni, mert kis mértékben deformálódhatnak. Például a membrán ilyen lehet.
egyrészt szét szeded az utolsó darabjáig.. a legegyszerűbb az volna, ha ultrahangos tisztításra küldöd a karburátor házat, miután mindent kiszereltél belőle ami mozdítható.
DE. Amíg annyira nincs eltömődve, hogy csak így vagy képes kitakarítani, addig a megfelelő eljárás az, hogy minden furatot, fúvókát, és hozzáférhető járatot a megfelelő méretű fúvóka dörzsárral végig játszod, hogy a falra feltapadt retket is el tudd távolítani. Minden egyes alkatrésznél mikor végzel a dörzsáras átjáratással, féktisztítóval át fújod, majd sűrített levegővel szárazra fújod, illetve kifújod az esetleg féktisztító után ott maradt cuccot. Persze mindezt úgy, hogy a már eltakarított dolgok véletlen se kapjanak az általad kifújt dologból. Mikor minden meg van takarítva, minden fúvóka, és minden tű illetve állítócsavar is retek és korommentes, össze rakod a karburátort, és gyári értékre beállítod amit lehet. Értelemszerűen nem úszószint szerűen, de legalább le ellenőrzöd.. Keverék csavar gyári beállításra, és mehet vissza a motorra a cucc.
keverék szabályzó csavarnak nincs sok köze a kigyorsításhoz, alapjárat környékére van csak tekintettel az a kis szarság.. Próbáld meg, hogy a súbertűt át teszed egyel fentebb, vagy egyel lentebb és próba.
Másik kérdés.. Karbit milyen eljárással pucolod? Pontosan. Levegővel kifújattad csak, vagy volt valami konkrétabb? Sokszor szoptam már karburátor nem megfelelő kitakarításából adódó hibával
DR350 Mikuni BST 33 karbival.
Mikor hozzám került el volt dugulva a karbi ezért szétszed kitakaírít stb...
Most már jó, de nem tökéletes.
10ből 1-2 erősebb gyorsításnál(átalában2.-ik fokozatban) nem gyorsul a motor csak visszahőköl. Gondolom a keverék túl erős vagy gyenge. A gépkönyv alapján 2-2.5fordulatnyira kell kitekerve lennie a beállító csavarnak. Most 2.2 fordulatnyira van. Kezdjek el próbálkozni vele? Vagy más lehet a gond?
A mociban új a gyertya, légszűrű, motorolaj.
Valamint beiktattam egy benzinszűrőt, ne kelljen többet karbit pucolni...
Sziasztok!
Van egy KDX 200-am. Nem rég vettem, és olyat kezdett el ma csinálni, hogy ha megyek vele akkor jűl megy meg minden kipörög, de ha pl. motorfékkel megyek, vagy hirtelen oda rántom neki a gázt akkor befullad. Alapjáraton elketyereg, de ha oda huzom neki akkor befullad, meg érezhetően nem jó valami, amikor motorfékkel megyek. Valami ötlet?
1 probléma még van. Nem pörög ki normálisan, 1 bizonyos fordulaton mintha ledadogna, nem akarna onnan tovább pörögni. Kevés levegő? Esetleg CDI okozhatja? A CDI nem gyári, 1 kisebb teljesítményű motorról tettem rá, de működik vele. Ez is befolyásolhatja?
Köszönöm! Közben megoldottam. Sokat kapott. Magas volt a benzinszintem, ezen állítottam és a tűn állítottam lejjebb, így szép barna a gyertya, és jól is megy.
Sziasztok! Yamaha yz 250 2t-m van és olyat csinál hogy belerakok 1 gyertyát megyek vele lerakom a motort másnap inditom és olyan mintha beköpné a gyertyát de a gyertya tisztitás után sem ad szikrát. Okosok azt mondták hogy trafó de a napokban vettem újat de azzal is ugyan ez a helyzet! Tanácstalan vagyok segítsetek!
Sziasztok szakik!
Van egy F12-es robogóm, rugom elindul és leáll. Rugdosom kb 10* elindul és leáll. Gázt húzom sokat rugok elindul mintha gyújtás kihagyás lenne pörög 1-2mp-ig és leáll. Mikor már ezt eljátszotta 10-15ször akkor várok vele fél percig, utána elsőre elindul de le is áll.
Gyertyát cseréltem, testelést átnéztem... Kérlek benneteket segítsetek!
amikor már bemelegszik és fulladozik akkor hagyd hogy megáljon és várj egy kicsit míg lehül aztán nézd meg a gyertyaképet, ha barna akkor jó
ha fekete akkor sokal
ha fehér akkor kevesel, ez a leg rosszabb mert nagy kárt okozhat a motorba
hengerfej tömítést kell cserélni a gépen (YAMAHA XT 350) , milyen márkájút érdemes vásárolni?
-eredeti YAMAHA
- ATHENA (erről nem tudok semmit , ha használt már valaki ilyet kérem írja le a tapasztalatát, érdemes ilyet venni? 19.000Ft egy komplett tömítésgarnitúra XT 350-hez ezt a PINK motors-nál kérdeztem meg)
Sziasztok!
Havernak van egy beteg Suzuki TSX 125-je. A gyujtás része teljesen hiányzik, így csak kísérleti jelleggel tudtunk gyújtást fabrikálni bele, de megtörtént és beindult vele. A gond csak az, hogy két nap múlva meg is állt. A tekercsre vetek, hogy az adta meg magát, de ezt ki tudom mérni valamivel? (Multiméter-Ellenállásmérés-Hány ohm?)
A motorom ha húzom neki rendesen, akkor 1 kis idő után fulladozik, van amikor teljesen lefullad. Menet közben behúzom a kuplungot és elég furcsán jár a motor, nem pöfög, hanem inkább olyan erőtlenül megy. Okozhatja nagy főfúvóka ezt a jelenséget. Jah és a levegő csavar teljesen betekerve, mert így tünt jónak. Ha ki tekerem, akkor alapjáraton fullad, de veszi a fordulatot állóhelyben. Fars levegő nem találtam hol szívhatna. Új szimeringek, hajtókar, dugó, henger furva.
Mi lehet a probléma, elég elkeserítő dolog!
Köszönöm!
DE. Amíg annyira nincs eltömődve, hogy csak így vagy képes kitakarítani, addig a megfelelő eljárás az, hogy minden furatot, fúvókát, és hozzáférhető járatot a megfelelő méretű fúvóka dörzsárral végig játszod, hogy a falra feltapadt retket is el tudd távolítani. Minden egyes alkatrésznél mikor végzel a dörzsáras átjáratással, féktisztítóval át fújod, majd sűrített levegővel szárazra fújod, illetve kifújod az esetleg féktisztító után ott maradt cuccot. Persze mindezt úgy, hogy a már eltakarított dolgok véletlen se kapjanak az általad kifújt dologból. Mikor minden meg van takarítva, minden fúvóka, és minden tű illetve állítócsavar is retek és korommentes, össze rakod a karburátort, és gyári értékre beállítod amit lehet. Értelemszerűen nem úszószint szerűen, de legalább le ellenőrzöd.. Keverék csavar gyári beállításra, és mehet vissza a motorra a cucc.
Másik kérdés.. Karbit milyen eljárással pucolod? Pontosan. Levegővel kifújattad csak, vagy volt valami konkrétabb? Sokszor szoptam már karburátor nem megfelelő kitakarításából adódó hibával
Így már drágább mulatság lessz, szalonban kapsz.
DR350 Mikuni BST 33 karbival.
Mikor hozzám került el volt dugulva a karbi ezért szétszed kitakaírít stb...
Most már jó, de nem tökéletes.
10ből 1-2 erősebb gyorsításnál(átalában2.-ik fokozatban) nem gyorsul a motor csak visszahőköl. Gondolom a keverék túl erős vagy gyenge. A gépkönyv alapján 2-2.5fordulatnyira kell kitekerve lennie a beállító csavarnak. Most 2.2 fordulatnyira van. Kezdjek el próbálkozni vele? Vagy más lehet a gond?
A mociban új a gyertya, légszűrű, motorolaj.
Valamint beiktattam egy benzinszűrőt, ne kelljen többet karbit pucolni...
Van egy KDX 200-am. Nem rég vettem, és olyat kezdett el ma csinálni, hogy ha megyek vele akkor jűl megy meg minden kipörög, de ha pl. motorfékkel megyek, vagy hirtelen oda rántom neki a gázt akkor befullad. Alapjáraton elketyereg, de ha oda huzom neki akkor befullad, meg érezhetően nem jó valami, amikor motorfékkel megyek. Valami ötlet?
Van egy F12-es robogóm, rugom elindul és leáll. Rugdosom kb 10* elindul és leáll. Gázt húzom sokat rugok elindul mintha gyújtás kihagyás lenne pörög 1-2mp-ig és leáll. Mikor már ezt eljátszotta 10-15ször akkor várok vele fél percig, utána elsőre elindul de le is áll.
Gyertyát cseréltem, testelést átnéztem... Kérlek benneteket segítsetek!
ha fekete akkor sokal
ha fehér akkor kevesel, ez a leg rosszabb mert nagy kárt okozhat a motorba
teleszkóp szimeringem is athena már 2 éve szolgál gondmentesen
egy kis szakmai kérdésem lenne ........
hengerfej tömítést kell cserélni a gépen (YAMAHA XT 350) , milyen márkájút érdemes vásárolni?
-eredeti YAMAHA
- ATHENA (erről nem tudok semmit , ha használt már valaki ilyet kérem írja le a tapasztalatát, érdemes ilyet venni? 19.000Ft egy komplett tömítésgarnitúra XT 350-hez ezt a PINK motors-nál kérdeztem meg)
http://www.pinkmotors.hu/
- esetleg valami más javaslat márkára......beszerzési helyre
Üdv: Viktor
Havernak van egy beteg Suzuki TSX 125-je. A gyujtás része teljesen hiányzik, így csak kísérleti jelleggel tudtunk gyújtást fabrikálni bele, de megtörtént és beindult vele. A gond csak az, hogy két nap múlva meg is állt. A tekercsre vetek, hogy az adta meg magát, de ezt ki tudom mérni valamivel? (Multiméter-Ellenállásmérés-Hány ohm?)
Segítségre lenne szükségem.
A motorom ha húzom neki rendesen, akkor 1 kis idő után fulladozik, van amikor teljesen lefullad. Menet közben behúzom a kuplungot és elég furcsán jár a motor, nem pöfög, hanem inkább olyan erőtlenül megy. Okozhatja nagy főfúvóka ezt a jelenséget. Jah és a levegő csavar teljesen betekerve, mert így tünt jónak. Ha ki tekerem, akkor alapjáraton fullad, de veszi a fordulatot állóhelyben. Fars levegő nem találtam hol szívhatna. Új szimeringek, hajtókar, dugó, henger furva.
Mi lehet a probléma, elég elkeserítő dolog!
Köszönöm!