Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló yz250-nél kuplung lamella csere megoldható otthon vagy mindenképp szervízbe kell vinni?
Szevasztok! 7 éve van 1 Honda VT 125 c 2 Shadows gépem. Pici aranyos és nagyon szeretem ,de most beteg lett, nem tudom használni. Az első henger a tavaszi indításkor nem indult be, szikra van, üzemanyagot nem kap. Haverok mondják fúvóka dugulás. Szét szedtem 4-4 réz valamit láttam de ez nem Pannonia karburátor, hol vannak a fúvókák? úgyhogy össze is raktam és továbbra sem kap üzemanyagot az első henger, a második megy. Tudnátok segíteni?
kiskunhalason volt régen egy ember aki ilyesmikkel is foglalkozott
de ki kellene deríteni milyen gép ez
ar350 vagy t4
A képből semmi sem látszik, de szerintem cdi-t, magyarul gyújtás modult keresel.
Sziasztok!

'98-s Derbi GPR50 R motorhoz tudtok olajat és gyertyát ajánlani?
Szia. Hát én is csak tippelni tudok neked hogy mi lehet a baj de ezt akár hiszed akár nem csinálhatja a rossz testelés-földelést is a motorkán vagy hibás a vezeték én avval kezdeném hogy a világitást a tekercstől mindenen keresztül az égőig átnézném a vezetéket. Ha pedig nem akkor már más a gond. Lehet hogy a nem ez a megoldás de egy próbát megér.
Sziasztok keresek Cagiva 350 T4-hez gyújtáselosztót de lehet hogy más a neve 5x5 kis doboz és kb7szál vezeték jön ki belőle ha valaki tudna segíteni megköszönném!
sziasztok

van egy rieju rs-em am6-os blokkal, a jelenség az hogy a világitás nagyon gyenge épp csak izzik a szál az égőben elöl is és hátul is, cserélve volt már a gyujtás (bár az más hiba miatt), 6V-os égővel is ennyi pedig 12es gyárilag, van valakinek ötlete mitől csinálhatja?fesszabályzó?
Sziasztok ! Vásároltam egy Malaguti rst 50 és van egy nagyon mély karc a hengeren persze utolag derült ki és nem találok hozzá hengert mert nagyon ritka ! morini blok ,és érdeklödnék hogy vanne kompatibilis henger vagy csak ez jó rá ?! előre is köszi
Sziasztok !
van egy malaguti rst és szét ment a henger mi kompatibilis hozzá ? előre is köszi
Köszi, biztosan tudtál, mert én is erre a jelenségre gyanakszom. Délután nekiesek aztán átnézem
?
Szia.
Ezt a jelenséget az csinálja hogy levegőbuborékok vannak a fékszisztémában, mert hogy hirtelen egyszer elromoljon és utána újból fogjon olyan nincs, mármint hogy meghibásodás. Csak a levegő csinálhatja, meg meg kel nézni pontosan tömitve zár-e a pumpa fedele. Remélem tudtam segiteni
Sziasztok! Az mitől lehet, hogy a tárcsafék egyszer fog, egyszer meg nem? A fékkarnál elég erős sziszegő hangja van. Olaj van benne. Általában, akkor fog jobban ha elkezdem pumpálni, de aztán gondol egyet és olyan mintha nem is lenne fék a motoron.
Végülis az a gondom hogy hiába van behúzva a kuplung nem engedi sebességbe gurulni (vagy nem emel ki vagy nemtudom mi lehet a baj)
2T-ről van szó
Helló egy yz250ben az olajcserénél hol kell nézni a szintet?
mondom,az volt a fura,illetve még mindig az,hogy miután megvettem, lábon hoztam el,a sikeres próbaút okán felbuzdulva,igaz alapjárat nem volt a szakadt csonkok miatt,de úgy ment mint akit picsán rúgtak,5dikben 160körül ment 6-7000es fordulaton,húztam egy pici gázt és egyből ment,most meg olyan kis komótos lett,alulról 3500-4000ig megy,aztán képszakadás,megy de akármit csinálok,amig nem éri elazt az 5500-6000körüli fordulatot,addig semmi,aztán megint megy 7-8000ig,nem azért mert állandóan szétforgatnám,nem vagyok az a tipus,de ettől többet tudott,még karbi tisztítás meg a csonkcserék előtt,remélem hogy a beállítás segít rajta,elketyegek így vele,csak kárt nem akarok okozni benne,ha túl szegény a keverék(benzin-levegő) nem igazán előnyös,kopogni még nem hallottam,de elég fehéres szinüek a gyerták,amik nem épp a jó keveréket tükrözik
azért ne dobd ki,jó lehet még,valaki biztos kitudja szedni.sajnálom hogy nem sikerült,ha szépen üzemel a másik akkor érdemes még egy fékfolyadék cserét megejteni,ha már ennyire belebonyolódtál:)
ez a vas nem járt jó ideig,zöldes iszap az úszóknál,és pókhálószerű szösz a tűszelepek előtti pici szűrőkben,emiatt lett szétborítva minden,ma elvileg megyek egy ismerősömhöz,megvan mindene ahhoz hogy beállítsa rendesen,megvallom őszintén,amig nem tudom mit mivel állítok,addig nem akarok hozzányúlni,ezért kerestem valami dokumentációt a motorról.ha bármi fejlemény van megírom,ha mégis valami retek van még benne,akkor kipróbálol a bioetanolos megoldásod,üdv
A kipufogó miatt is lehet...lehet,hogy hozzá kell hangolni a vezérlést...
Szia!
565cm3 SAE 10w olaj kell bele....persze száranként!
Sziasztook! Kinéztem egy Kawasaki Klr 600-ast.. És olyan hibája van h a gyertyákat megöli! A srác azt mondja azért öli meg mert egy Gilera Rc 600-asnak a trafója van rajta.. ! Szerintetek ez igaz lehet h amiatt öli meg a gyertyákat ? vagy valami más gyujtás baja van ?
Elöre is köszönöm a segitséget.
Heló!
Egy kérdésem lenne.
Simson S51N-es motoron a kuplung ferdén emel ki. Ez mitől lehet?
Ki lettek cserélve a lamellák, és a hátsó "nyomólap" mert az ferde volt (de kitudja mitől tudott elhajolni az a vastag lemez.)

Nem fog a kuplung, csak kicsit nehéz, de az nem lényeges. előre is köszi a választokat
Üdv.Van valakinek Yamaha PW 50 es (1989-es)motorhoz alkatrésze?Bármi érdekel.