köszi a tanácsot ! a dolog vége egy bontott darab lett ! hiába pöttyentettünk rá egy 6 majd 8 anyát, ahogy próbáltuk meglazítani folyton letörött ! 5e a cseredarab szóval rohadjon meg !
Szevasztok Nyiregyháza környékéröl szerelöt keresek,korekt áron nem ingyen de nem is egy vagyonért,fzr 1000 exup-hoz,(szelep beálitás,exup szelep bovden beálitása,szelepfedél tömités)ha tudtok valakit megköszönném!
A karburátorom levegő keverék csavarját teljesen betekerem, és ugyan úgy jár a motor. Beállítom a gyári értékre nem sokat változik. A gyertyakép szép őzbarna. Farson kívül mi okozhat még ilyet?
Köszönöm!
kicsit sportosan vezetek,volt egy kis lehetőségem meghajtani.alul lévő kis állítócsavarral lőttem alapjáratot,ami a gázkart kitámasztja,illetve a fojtószelepek előtt lévő kis állítócsavarokon fél fordulatot befelé mindegyiken,mintha egy picit jobb lenne,de a gyertyák még mindig fehéres színúek,belül minden patyolat,és elvileg a benzinszint is,a megadott pontig ér minden úszóházban.a szakadt csonkok miatt szarul járt előtte,de ment mint a vonat,most 3500-4000ig kajak és szép hangja is van,utána fullad egy kicsit és megint megindul de már lomhábban,teljes gázelvételkor motorféknél időnként bedurrog,ha finoman engedem vissza akkor semmi,a durrogás talán a félig nyitott rendszer miatt van de ez csak tipp
benzinben ázott két napig:) nem tudtam semmit felcserélni mert mind eltérő,benzinszint a véleményem szerinti megadott jelzésnél áll,tisztán átfolyik.a gyújtáshoz nem nyúltam,előtte jó volt megközelítőleg,csak nem volt alapjáratom,amig nem lesz üzemmeleg most is le akar állni,de utána stabil 1200körüli alapjárat,néha meginog,de ezt betudom annak hogy már 28éves.nem ismerem egyáltalán ezeket a karburátorokat,mit mivel tudok állítani,ezért van szükségem egy kis útmutatóra,4kerekűeket szerelek,a motorszerelés pedig egészen más világ:)
Szia , én innen vettem az én hondámhoz mindent.
Itt a tiédhez is mindent megtalálsz. A lánckerekeket meg ha nem fogod találni tipus szerint akkor méret szerint keresd nekem úgy volt meg. Láncok is vannak itt elég jó minőségűek, és dugattyú szettek is. http://motoroswebaruhaz.hu/
Nem tudom ,hogy a tied membrán vezérlésű-e mert még nem volt szerencsém ehhez a motortípushoz semmilyen formában ,de engem egyszer egy kb 1 mm-es hajszál repedés szívatott hasonló formában mint téged ami a membránon volt.
sziasztok lenne1 kérésem van 1 suzuki rg 125-ösöm 94 es ahoz keresek előre hátra fogaskerekeket és dugót gyűrűket hogy hol tudnék venni jó áron és jó minőségűt előre is köszönöm :) a segítségeteket
Reggel kitoltam az előtte héten még hibátlanul működő motoromat a garázsból. Rugdalom, nem indul.
Benzin van benn.
Gyertya kiteker, szikrát is ad, de biztonság kedvéért új gyertya beleteker.
Nem indul.
Karburátor szétszed, nem koszos. Minden fúvókát kifújattam.
Nem indul.
Gyertya újból kiszed, láthatóan benzint kap, de azért régi visszatesz.
Nem indul.
Kocsi után kötve húzattam 1 kilométert, nem indul, nem is pöffent.
Kompresszió van, üzemanyag van, szikra van, egy hete még hibátlanul ment!
a fúvókákat nem lehet felcserélni, egy helyre jó mind. Viszont mielőtt szétszedtem, az volt csak a baj, h a motor menetközbe nem mindig reagált a gázadásra( váltogattam fel 1es 2es és tőgázon se pörgött ki 3asba, de egy kanyar mulva meg 5ösig is kiforgott a motor) Az alap oka ez volt a szétszedésnek. Mikor kitakaritottam a karbit, láttam, hogy a benzincsőből piros pasztadarabok csorognak lefelé, gondoltam ez lesz a bibi. De kitakaritottam 2.jára is, és ugyanezt csinálja. Úgy durrog, mint az állat, 10cmes lángcsóvákat lő ki a kipufogó végén, és nem mindig akar kipörögni.
Egy ismerős azt mondta, h a szivatót rosszul raktam össze. Lehet h az a baj? Lehet 2x egymás után egy mini dugót ugyanugy rosszul visszarakni? De mindenesetre biztosra mondta, h a levegő a sok neki.
Sziasztok!
Korábban már kértem segítséget a Yamaha TT-s topikban, hogy miért nem indul kb. 10hónap állás után az XT600-asom, kaptam is jó néhány tippet (amit nagyon köszönök),
de ezeket le zongorázva:
-karbi tisztítás 2szer is
-új gyertya, szikra van
mégsem akar indulni a motor, csak hosszú indítózás után durran egy nagyot a kipufogó.
Fogalmam sincs mit tegyek, azt hozzáteszem, hogy mikor leraktam tökéletesen üzemelt (hóban, sárban, fagyban, melegen, hidegen pöcre indult és semmi hibára utaló jelet nem tapasztaltam)
Ha valaki a leírtak alapján tud valamit javasolni, hogy mi is lehet a gond azt megköszönném!
Üdv emberek. Olyan problémám lenne (gsxr 1000 k2 ) , tavaly kezdte el csinálni, hogy gázra pamacsot lök . A motor 5 évig állt, 11000 km volt benne mikor hozzám került .
A füstöt akkor adja amikor gázt odarántam neki, hidegen soha nem öltem . Szelepszár szimering ? és ha igen honnan lehet rendelni ?
Ha az üzemanyag rendszer biztos jó és durrog és ki sem forog akkor gyújtás és szerintem utó gyújtás állíts az alaplapon ha elre tekersz akkor előgyújtást adsz ha hátra akkor utó gyújtást.
A véleményem szedd szét megint mert kevés a benya. Új szívócsonk tiszta karbi megfelelő benzin szint vagy is tömített a rendszer elállítva nem lett és még is kevés a benzin vagy sok a levegő. esetleg véletlenül nem cserélhetted fel az alapjárati és a fő fúvókát? Emberek vagyunk tévedhetünk bár ha más a menet akkor nem. Tisztítsd ki megint és ha tutira tiszta vegyél el a levegőből mást nem tudok.
Sziasztok! A segítségetekre lenne szükségem. A motoromnak(Cagiva Prima) olyan baja van, hogy hirtelen gázadásra befullad, durrog, és nincs rendes alapjárata. Akármilyen állítást használtam nem vált be. A karburátort benzintankot levegőszűrőt benzincsövet és csapot kitakarítottam. A rendszer dugulásmentes
Lehet az a baja, h nem megfelelő gyertya van benne?, vagy vmi komolyabb?
Válaszokat előre is köszönöm! :)
az hogy kifújatod nem jelent semmit
pl haver xl600as gépe rettenet szarul indult, kimostuk kifújattuk a karbit ugyanolyan maradt
aztán beáztattam pár hétre bioetanolba(akinek sietősebb annak az ultrahangos mosó az igazi) aztán azóta pöccre indul
üdv,néha a szerelő is lehet komoly szarban,legalábbis nekem komoly. 84es suzuki gs550m katanámmal küzdök.karbisor ki lett szerelve,megtisztítva az elmúlt pár év mocskától,belül kivül alul felül,mindent gondosan kifújtam.ezen egy mikuni bs34es karbisor van,egyenlőre semmi beállítási leírást nem találtam,így szinkronizálni se nagyon lehet.szakadt szívócsonkokat lecseréltem,eredménye hogy van alapjárat igaz 1700 körüli de van.3000fölött nagyon lomha,csak üvölt a gyertyák csont szárazak szinte majdnem fehér.bárki bármilyen módon tud segiteni azt megköszönöm,széles utat:) kellemes húsvétot
Hali. Van egy kis gondom a motorom töltésével.Esetleg valaki találkozott olyan problémával,hogy alapjáraton 7-8V a töltés ,magasabb fordulaton 9-11V.De ha felkapcsolom a világítást ,akkor alapjáraton is tölt 10V-ot.
az nem is fog mert puha a légtelenitő csavar anyaga,és csak szétfeszíti azt konyec.,semmi esetre se furkáljad mert megsérted a kúpot a végén és akkor viszlát féknyereg.esetek többségében alu maga a munkahenger és acél a csavar,vagy legalábis hegeszthető.autószerelőként dolgozom,a motoromon még nem kell ilyet csinálnom,de egy régi mercinek a féknyergéből őgy tudtam kiszedni,hogy CO-val felkúpoltam,rátettem egy anyát,és teljesen feltöltöttem amig világit az anya,kalapáccsal,megrogyasztottam a menetet.nem mindig sikerül elsőre arra számíts,ha mázlid van kijön egyből.a hegesztéssel óvatosan,nehogy odapöttyöld a féknyereghez.Azt mondanom se kell,le kell szerelni a nyerget,egyrészt egyszerűbb kettő további károk megelőzése miatt,illetve egy alapos tisztítás is ráfér ha már kijött.ha van olyan menetemelkedésű menetfúród,javallott finomat átmenni rajta,hogy az új csavar könnyebben járjon.remélem tudtam segiteni
heló,
a teleszkópba mennyi olaj fér? ...........ne haragudj ember de nem így működik. Ez teljesen típus függő. A szervizkönyvbe le van írva a mennyiség. Ennél se több se kevesebb.....
Szia. A szelephézag általában 0,1-0,2mm között van minden egyes motornál ez az érték gyártótól függ hogy milyen érték pontosan, de ha túl nagyot hagyol akkor azt hallani is fogod hogy egy picit csörög.
A motor meg hogy emgyen alapjáraton fordulatba meg nem azt csinálhatja az is hogy el van dugódva a karbiba valami fúvóka, vagy a szivató rajta van, rossz a gyújtás meg még egyéb sok más minden keresni kell. De a szelephézag nem befolyásolja azt hogy nem veszi a gázt.
üdv mindenkinek kénné egy nagy segítség rendbe felujittotunk egy vízhűtéses 250es kínai quadott.
Nevezetes zongshun gép.De semmi leírás nincs hozzá kénné szelep hézag érték hal lehet körülbelüli is. Mert az a hibája hogy nem reagál a gázra alapjárat van minden gond nélkül de nem tud kipörögni és a légszűrőnél vissza nyomja a levegőt.
Köszönöm!
a gyantás lerakódásokat nagyon facán feloldja a bioetanol
Itt a tiédhez is mindent megtalálsz. A lánckerekeket meg ha nem fogod találni tipus szerint akkor méret szerint keresd nekem úgy volt meg. Láncok is vannak itt elég jó minőségűek, és dugattyú szettek is.
http://motoroswebaruhaz.hu/
Reggel kitoltam az előtte héten még hibátlanul működő motoromat a garázsból. Rugdalom, nem indul.
Benzin van benn.
Gyertya kiteker, szikrát is ad, de biztonság kedvéért új gyertya beleteker.
Nem indul.
Karburátor szétszed, nem koszos. Minden fúvókát kifújattam.
Nem indul.
Gyertya újból kiszed, láthatóan benzint kap, de azért régi visszatesz.
Nem indul.
Kocsi után kötve húzattam 1 kilométert, nem indul, nem is pöffent.
Kompresszió van, üzemanyag van, szikra van, egy hete még hibátlanul ment!
Mi lehet a baj?
Egy ismerős azt mondta, h a szivatót rosszul raktam össze. Lehet h az a baj? Lehet 2x egymás után egy mini dugót ugyanugy rosszul visszarakni? De mindenesetre biztosra mondta, h a levegő a sok neki.
Korábban már kértem segítséget a Yamaha TT-s topikban, hogy miért nem indul kb. 10hónap állás után az XT600-asom, kaptam is jó néhány tippet (amit nagyon köszönök),
de ezeket le zongorázva:
-karbi tisztítás 2szer is
-új gyertya, szikra van
mégsem akar indulni a motor, csak hosszú indítózás után durran egy nagyot a kipufogó.
Fogalmam sincs mit tegyek, azt hozzáteszem, hogy mikor leraktam tökéletesen üzemelt (hóban, sárban, fagyban, melegen, hidegen pöcre indult és semmi hibára utaló jelet nem tapasztaltam)
Ha valaki a leírtak alapján tud valamit javasolni, hogy mi is lehet a gond azt megköszönném!
A füstöt akkor adja amikor gázt odarántam neki, hidegen soha nem öltem . Szelepszár szimering ? és ha igen honnan lehet rendelni ?
Lehet az a baja, h nem megfelelő gyertya van benne?, vagy vmi komolyabb?
Válaszokat előre is köszönöm! :)
pl haver xl600as gépe rettenet szarul indult, kimostuk kifújattuk a karbit ugyanolyan maradt
aztán beáztattam pár hétre bioetanolba(akinek sietősebb annak az ultrahangos mosó az igazi) aztán azóta pöccre indul
a teleszkópba mennyi olaj fér? ...........ne haragudj ember de nem így működik. Ez teljesen típus függő. A szervizkönyvbe le van írva a mennyiség. Ennél se több se kevesebb.....
A motor meg hogy emgyen alapjáraton fordulatba meg nem azt csinálhatja az is hogy el van dugódva a karbiba valami fúvóka, vagy a szivató rajta van, rossz a gyújtás meg még egyéb sok más minden keresni kell. De a szelephézag nem befolyásolja azt hogy nem veszi a gázt.
Nevezetes zongshun gép.De semmi leírás nincs hozzá kénné szelep hézag érték hal lehet körülbelüli is. Mert az a hibája hogy nem reagál a gázra alapjárat van minden gond nélkül de nem tud kipörögni és a légszűrőnél vissza nyomja a levegőt.
az meg egy másik hogy mennyi kell bele a szervízkönyv alapján