Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a tippeket.
Sziasztok!
Van egy 50cm3 RX Apriliám.Tennék bele nagyobb blokkot.A 125-ös belefér?Ha igen az nem gond, hogy a kipufogó és a lánc ellentétes oldalon van? Érdekelne komplett blokk is!
Minden választ előre is köszönök!
Szia FeherCapa380 ! Én az olajszüröt szoktam lelazitani, akkor hamar megjön a nyomás.
Szia dash84 ! Vagy a benzin sok vagy a gyujtás kevés . Azért kell az ujrainditáshoz húzni. Levegöszürő szélsöséges esetben vagy valami csoda folytán a sztender. Ha ezek nem, akkor szerviz és méregetés .
Gyújtás, ac pumpa csatlakozó lehúz, és gyertyák nélkül szoktam forgatni, míg ki nem alszik az olajnyomás lámpa...
2 évente egyszer nem éri meg kiadni 6 ezer forintot egy jó fékért, inkább szívsz otthon hogy majd jó lesz az! De mindig MINDIG elfelejtitek hogy az életetekkel játszotok ilyenkor...
Üdv!
Van egy Linea 250 quadom és az a kérdésem hogy miért lehet az hogy hidegen az alapjárat kicsi melegen pedig magas pedig nem állítódik el a csavar. Előre is köszi
Ha megjavíttatod, nem biztos, hogy egyenértékű lesz az eredetivel.
De Te tudod.
Nem szeretnélek megbántani, de ha ennyi probléma adódik akkor nagy a valószínűsége a szakszerűtlen szerelésnek. A görgők csak úgy nem kezdenek kipotyogni a variátorból. Javaslom hogy mutasd meg egy szerelőnek.
Szevasztok! Van valamilyen trükk arra vonatkozólag, hogy a frissen összerakott blokkban minél hamarabb felépüljön az olajnyomás az első indításkor? Pl. töltsek-e olajat külön az olajhűtőbe, vagy akár az olajszűrőbe...?
szia!
nem tudom mekkora az alapjárat. szerintem a normális, bevallom nem néztem. üresben üzemmelegen behúzott kuplungnál nem produkálja!
Mondom annyi, hogy amikor megyek és váltok vissza mert kanyar jön vagy piros lámpa stb. akkor. Utána meg nehézkesen indul de
beindul! Kicsit ilyenkor megtépem a gázkart h beinduljon!
pff akkor megnézetem vagy valamit csinálok mert már remegek! :)

köszi
Szia dash84 ! Mekkora az alapjárat üzemmelegen? Üresben, meleg motornál behuzod a kuplungot, akkor is elöfordul a hiba ? Amikor megáll, milyen a visszaindulás ?
Sziasztok! Lenne hozzátok egy kérdésem. Van egy 180 as Gilera Runnerem amit tuningal vettem és a használat során kiderült a brutális fogyasztása. A kérdésem pedig az lenne hogy ha a tuning szívómembránt kicserélném gyárira akkor az venne e vissza valamit a fogyasztásból? A választ előre is köszönöm.
Sziasztok! lenne egy olyan kérdésem hogy mi baj történhet akkor ha egy Yamaha dt 125ről le veszem a vég dobot? tehát ugye ahogy van a torok, utána a rezó, utána egy 20centis cső és ahhoz van fogatva a dob! ezzel nem okozok bajt a motornak?

Köszönöm a válaszokat!
2t-re nem teszünk 4t karbit
teljesen máshogy működik
Hali! Vízpumpát kellett cserélnem egy Piaggio Nrg Mc2-es robeszban. Szétszedés előtt semmi baja nem volt motorikusan, tökéletesen működött. Kicseréltem a vízumpát és összeraktam, aztán jöttek a gondok. Nem pörög fel rendesen a motor és amennyire fel is pörög azt is ilyen szaggatottan csinálja. A kerék is tök sokára kezd el pörögni hiába üvölt a motor és akk is csak szép lassan forog. Én úgy vettem észre, hogy kiugrálnak a görgők a helyükről a variátorban pedig rendesen össze van rakva. Nem értem, hogy egy motor ami tökéletesen működött, hogy tudott ennyire szarrá menni.
Hali! Kaptam egy yamaha mint-et,szétszedve,kosárban. Öxeraktam,de vmi miatt hiába rugdosom nem indul. Tudna esetleg vki egy kapcsolási vagy egy szerelési rajzot dobni róla? Blokk felvan ujitva,profi tömitések mindenhol. 2 DOLOGRA GONDOLOK: a karbimembrán roxul lett betéve,ill uzemanyag vagy szikra nincs. Valamint még azt nem tudom pontosan h a benzin és különolajzés csövek jó helyre lettek-e dugva. A többi része az legó volt :) PLS HELP ha tud vki. thx
Attól függ. Ez egy 4 lovas ipari gép, nem egy kínai fos. A gyári főtengely viszont tényleg horror árú.
De milyen dolog az már h a keverékállító csavarnál nyomja ki a benzint?
Nekem is ez volt a hibajelenség. Piros lámpánál leállt, majd indítva alacsony fordulat, ugráló fordulat.
Nekem a TP szenzor csere megoldotta, azóta nem csinálja.(folytószelepállás érzékelő)
Egy kérdés:Szuki TL1000R. Honnan lehet megálapitani,hogy ki van iktatva a 72kw-os fojtás?
Vegyél újat. Olcsóbb lesz!
sziasztok, technikai kérdéssel fordulnék hozzátok:

vfrem(2002 vfr800vtec) tavaszi indításánál a következő történt: gond nélküli indítás, fordulat 1000-2000 között, a motor melegedik. csodás, letörlöm a port, hagyom melegedni, majd amikor a motor 60 fokos hőmérsékletet eléri, a fordulat felment 4000re, gáz adásra promt reagál, de 4000marad a fordulat... leállít-elindít, változatlan, kb 80 foknál állt vissza a rendes fordulatra...

Az első kör után, leállít, indít, üzemmelegen nincs gond.
Minap megent indításnál előfordult a gond. Akku bennemaradt a télen mert 10 fokos garázsban állt (tudom hiba volt), még a gyári akku van benne. Kivettem, feltöltöttem, sajnos a hiba megmaradt.

én az akksira gyanakszom... sztem cserés...

Minden ötletnek örülök, és köszönöm előre.

üdv. és balesetmentes szezonkezdést!
Szia!
Normálisan indul hidegen nincs baj vele. Hibakód sincs! Egyszerűen csak amikor pakolgatok visszafele be van húzva kuplung mert mondjuk nem akarok motorfékezni akkor esik a fordulat de úgy h le is áll! Amúgy nem mindig csinálja. A gyertyák viszonylag újak, persze attó még lehet szar az is!