Szia dash84 ! Miként indul be hidegen ? Ha nem világit az "FI" akkor nem hibakód. Rossz helyen tankoltál, kosz került a tankba, elmaradt valami szelep állitás vagy gyertya csere stb. vagy csak feljebb kell állitani az alapjáratot. Oldalsztender kapcsoló ? Esetleg korábban irhatták a programot és az nem sikerült................ Gyertya ? Hajlamos korrodálni a pipával csatlakozó rész és akkor vacakol. Egyenlőre ennyi.
Sziasztok! Az mitől lehet robogónál, hogy pörög a motor mint az állat viszont a kereke meg alig forog. Nagy gázhúzás után indul csak meg. Olyan létezhet, hogy egyik pillanatról a másikra elszáll a kompresszió?
Ha gondolod, meg tudom lesni előre egyeztetett időpontban. Vagy legalább hibakódot ki lehet olvasni, szerintem megvan a szervíz csati is rajta nagyobb bontás nélkül ! Pest megye közepe
ezt inkább a gixer fórumba kérdezd hátha volt már valakinek hasonló probléma
nagyon úgy nézki hogy szervízbe kell menned mert csak ott tudják kiolvasni a hibakódot
Van egy K7-es 6 kilós gixerem. Az a problémám, hogy amikor megyek vele és mondjuk váltok vissza mert kanyar jön vagy csak egyszerűen meg kell állnom akkor fogja magát és leáll ahogy esik a fordulat. Cibálnom kell a gázkart, h ne álljon le. Össze-vissza ugrál az alapjárat. Nem tudom mi a tököm lehet... Jó lenne ha valaki tudna segíteni!
Előre is köszi
Hali! karbival lenne baj. beindítom a motort, 1-2 percig jár viszonylag rendesen, bár picit magas az alapjárat, aztán egészen megemelkedik, nem is reagál az állítócsavarokra. úgy vettem észre h a keverékállító csavartól kissé engedi a benzint. A karbi Dell Orto PHBG19
Mi lehet vele? már szétszedtem fúvókatisztításra, üzemanyagszintet is rendben találtam.
Hello emberek.
nos szerintetek lehetséges hogy a képen látható hiba miatt nem ment kereken a motorom? ez egy gsxr 750, 94es főtengely jeladó rotor hátoldala, az rosszabikat most vettem le a motorrol, a másik egy plusz főtengelyen volt.
mi a véleményetek?
Tévedésből rossz feszültségszabályozót kaptam a malaguti f12 phantom gyújtásomhoz ( ducati energia ) az lenne a kérdésem, hogy szerintetek össze lehetne-e kötni ezzela fajtával ? ( Simson s51-re van átépítve a gyújtás, indexek, duda stb van a motoron) Elvileg ilyen kellene hozzá : ilyen
Nem értek hozzá, hogy jó lenne-e, de remélem :/
Köszönöm, hogy elolvastátok.
ez valószínübb hogy kormánycsapágy
sztenderen a villát fogva, mindegyik szárát egyszerre mozgasd meg előre hátra és ha kotyog akkor az kormánycsapágy gond
Üdv! Segítsetek van egy Matrixom könnyen indul de egy idő után úgy áll le a motor mintha kifogyna a benzin.Le állás után rögtön indul de egy idő után megint csinálja. Cseréltem főtengely szimeringet,trafót gyertyát megcsináltam ejtő tartályosra de semmi! Valami okosat mondjatok.
nagyon úgy nézki hogy szervízbe kell menned mert csak ott tudják kiolvasni a hibakódot
Van egy K7-es 6 kilós gixerem. Az a problémám, hogy amikor megyek vele és mondjuk váltok vissza mert kanyar jön vagy csak egyszerűen meg kell állnom akkor fogja magát és leáll ahogy esik a fordulat. Cibálnom kell a gázkart, h ne álljon le. Össze-vissza ugrál az alapjárat. Nem tudom mi a tököm lehet... Jó lenne ha valaki tudna segíteni!
Előre is köszi
Mi lehet vele? már szétszedtem fúvókatisztításra, üzemanyagszintet is rendben találtam.
nos szerintetek lehetséges hogy a képen látható hiba miatt nem ment kereken a motorom? ez egy gsxr 750, 94es főtengely jeladó rotor hátoldala, az rosszabikat most vettem le a motorrol, a másik egy plusz főtengelyen volt.
mi a véleményetek?
Tévedésből rossz feszültségszabályozót kaptam a malaguti f12 phantom gyújtásomhoz ( ducati energia ) az lenne a kérdésem, hogy szerintetek össze lehetne-e kötni ezzela fajtával ? ( Simson s51-re van átépítve a gyújtás, indexek, duda stb van a motoron) Elvileg ilyen kellene hozzá : ilyen
Nem értek hozzá, hogy jó lenne-e, de remélem :/
Köszönöm, hogy elolvastátok.
sztenderen a villát fogva, mindegyik szárát egyszerre mozgasd meg előre hátra és ha kotyog akkor az kormánycsapágy gond
hidegen jól megy melegen meg fulladozik igaz?