Szia köszi a segitséget. Ám én is úgy elhatároztam hogy szétszedem csak most nemnagyon van időm rá, talán jövőhéten. Ám nekem már volt egyszer egy ugyan ilyen mocim mint ami most van, csak azt sikerült totálkárra összetörnöm, és azon már csináltam a telót, darabokra szedtem és olajat is cseréltem benne. Hogy mennyit tettem bele olajat azt a régi olaj szerint ami volt benne egy cseppig felfogtam és ahhoz arányosan tettem bele az új olajat, és jó volt. Már nememelékszem rá hogy az hány mililiter volt. Szerintem ezt is úgy fogom csinálni max egy kicsivel teszek bele több olajat. A szétszedéssel-összerakással nem lesz gond, mert autószerelő vagyok és motorokat is javitok, csak még ilyen jelenséggel nem találkoztam azért irtam ide a fórumra. Simó villát már csinltam egy jópárat.
Tavaly szeptemberben kapott zsír új gyertyát,és karbisznkronon is átesett,nagyon jó lett,vissza vett az ember a kakaóból és csökkent a fogyasztás.Nekem autónál bejött a direktszűrő ezért érdeklődtem.Köszi a válasz:))
Valószínű nincs benne olaj és a persely már száraz és meg-meg tapad. 10W teló olaj telószimering féktisztító spray a mosáshoz és szét kell szedni.már csak azt kell megtudnod ,hogy hány ml az az ccm olaj kell bele mert az fontos!Ha még nem csináltál ilyent akkor azért javasolnám szakember kezeit mert ha rosszul rakod össze még össze is törheted magad.A futómű és a fék nem játék az életed múlhat rajta!
Esetleg kosz van a szelepben,természetes kopása a tűszelepnek,esetleg deformálódás az úszónál,ha állítható az úszószint akkor be kell állítani.az úszóba benzin került és nehezebb.Nézd meg a benzinszintet ,hogy megfelelő-e.A tűszelepet úgy tudod ellenőrizni ,hogy leveszed a karbit ki öntöd belőle a benzint fejre állítod és ott ahol a benzincső csatlakozik óvatosan megszívod nem fújod! Ha nem jön semmi akkor az biztosan zár.Ha szivárog a levegő akkor a tűszelep ha nem jön semmi akkor vagy benzinszint ment el vagy az úszó adta meg magát.
Sziasztok! Abba kérném a segítségeteket hogy az úszószelep a karbiba mitől nem zárhat rendesen? Átnéztem és külsőleg semmi hiba nincs se a szelepben sem az úszóban? Milyen rejtett hiba miatt nem zár rendesen? Válaszotokat előre is köszönöm!
Hát hogy van-e benne olaj azt nemtudom, mert a motort nemrég vettem és még nem volt szétszedve a teló, már úgy vettem hogy ez a jelenség benne volt, faterom mondta hogy hagyak neki békét (mert én szét akartam szedni) mert majd abbahagyja. Nade azóta már több mint 300km lejártam és ugyan azt csinálja. Szerintem az lesz a vége hogy szétszedem és megnézem hogyha van-e benne valami hiba, kicserélem benne az olajat és remélem hogy abbahagyja, ha meg nem akkor pech, mert kezdődik a szezon és igy nemnagyon merek menni vele hosszabb útra, meg hát idegesit is egy kicsit.
Sziasztok.Segítségeteket kérném,a direkt szűrővel kapcsolatban.Érdemes e bele fektetni pénzt?igaz az hogy csökkenti a fogyasztást?valami fogyasztáscsökkentő tipp?sportmotorról van szó....nem vészes a fogyasztás de azért ilyen áraknál minden deci számít:))))))
Milyen gépről van szó?,ha kézi szivatós akkor lehet hogy nincs jól beállitva, nekem már volt olyan hogy ha kihúzott a szivatóval indultam el és úgy felejtettem miután bemelegedett a motor lámpánál meg lassú kanyarodásnál meg állt.
Üdv mindenkinek.
Arra a problémára lettem figyelmes a motoromnál hogyha álló helyzetbe de gondolom menet közben is, behúzom a féket akkor úgymond reszketve megyen le a villa és ezt a a reszketést a sárvédő zajjal adja le és ez elég zavaró, és néha ha fekvő rendőrön megyek át akkor elég szépet koppan az eleje. Ezek a jelenségek mitől lehetnek? A motorom egy kinai 125-ös utcai gép.
A tippem: az alapjárati fúvóka eldugult, hidegen szívatóval megy, melegen már nincs szívató. Ha tavaszi első indulás, akkor a karburátorból kipárolog a benzin, az adalékok ott maradnak és dugítanak. Télre ki kell járatni üresre a karburátort, akkor nem fog eldugulni. Más tippem nincs. Üdv
Sziasztok! A segítségeteket kérném! A motorom állandóan lefullad ha nagyon lassúra lelassulok valamint ha megállok és közbe nem húzogatom a gázt! Valamint ha gyorsan megyek és lelassítok akkor egy csomó idő kell hogy reagáljon a gázra és hogy egyáltalán felpörögjön! De viszont amikor beindítom és elakarok indulni akkor szépen veszi a gázt! Mi lehet a baj?
Üdv segítséget szeretnék kérni van nekem egy 50 cmm cross motorom minarelli am6 -os blokkal a karburátor egy honda mtx 125 ről van rárakva az a probléma hogy alapjáraton fullad a motor ha egy picit rá adom a szívatot akkor jól kipörög üresbe de egyesbe nehezen indul szerintem sok benzint kap ahhoz hogy jó legyen fúvókát kellene cserélni ha jól tudom de ha nem javítson ki vki, csak nem tudom hogy milyen fúvoka lenne ideális az 50cmm-hez segítsen vki köszi előre is
buzerpipa@freemail.hu