Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hahó mindenkinek!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy valaki már cserélt csapágyat első kerékben? Egy Honda CBR 600-f lenne 2005-ös... Miként osztogatnak ilyent és hol? Kottyanik az eleje, ha rázom a villákat befékezett állapotban és nem a kormánycsapágy a bibi...
Ha minden az előírtnak megfelelő és gondosan odafigyelve csinálod nem lehet baj! Széles utat!
De azért az furcsa hogy a KTM-hez nem gyártanak ilyen méretben....
Nem tudom. Megkapja a gyári dugót, illetve a gyárilag előírt fúvókákat, na és ugye megfelelő gyertyát. Aztán reménykedem, hogy nem áll be megint.
Ez csupán a könnyítés miatt és a csapszeg + kenése miatt van rajta.A rés vezérlésbe ez sokat nem szól bele mert a vezérlés ugyebár a gyűrű felett történik.
Szerintem itt nem volt más bibi csak annyi ,hogy nem a megfelelő hőértékű gyertyát vetted és nem bírta a kiképzést a negatív megolvadt lecseppent a dugó pedig szépen eldolgozta a kis fémdarabkát.Azért ahhoz hogy a keverék arány miatt elolvadjanak a megfelelő cuccok a hengerbe annak nagyon durvának kéne lennie főleg egy 2T 125-ös motornál.nem kizárt ,de akkor nagyon megkellet ,hogy gyilkoljad és nagyon szegénynek kellett lennie a keveréknek ,de valószínű ,hogy akkor nem is ment volna a paripa mert a 2T nagyon érzékeny a levegőre.az hogy a papír miatt levegőt szív akkor egyenletlen az alapjárat gázadás után lassan áll vissza az alapjárat vagy fullad esetleg ki sem pörög.a 2T motornál egyértelmű jelei vannak a fals levegőnek pláne az olyan mértékűnek ami miatt elolvadhat egy megfelelő mértékű alkatrész.
Gondolom újra lett hüvelyezve a henger és erre a méretre csinálták. Most megfúratom és bele megy a gyári A-s méret. kb 2-3 tizeddel kell bővíteni a furatot
ilyen dugó volt benne. Sajnos nem ilyen kell bele. sok méret egyezik, de a fejmagasság picit eltér, na meg az átmérő is.
Ja bocs nem írtam hogy a dugattyún a szívás felőli oldalon van 1 kis ablak. Erre írtam.
a szívásnál.
Ezt most nem értem!Milyen beömlő?Nem azt akartad írni ,hogy a felömlő (szívó "rés") a két leömlő (kipuf nyílás) között van? Ezt nem tudom előfordulhat az ilyen de általában a henger két oldalán vannak a felömlők a kenés miatt.A leömlő pedig a henger elején közvetlen.
Valószínű, hogy így történt. felkente picit a hengerre is. a motor simán átfordult. de ahogy rá rugtam éreztem hogy itt kompressziónak nyoma sincs. Azt hittem átlyukadt a dugóm, de nem, csak megfolyt, elkenődött.
Meg olvadt a gyertya is? A fényképen nem látszik rendesen ,de nem lehet ,hogy csak a gyertya fosta el magát lecsöppent és elkente a dugót?Mert ha a dugó is elolvadt akkor sokat kellett ,hogy menyél!Kisebb hőértékűt nem érdemes beletenni!
Jah és a dugó egyáltalán nem ebbe a motorba való. ilyen méretet nem is gyártanak KTM-hez, valamint a szívó oldali ablak, valahogy a 2 beömlő nyílás közé esik. Ennek így kellene lennie?
Simán lehörgött a motor menet közben, semmi akadozás és blokkolás nem volt. De ez gyertya csere után történt kb 1 km-ert mentem vele, és ahogy nyélgázon elkezdtem űzni utána jelentkezett. Gyertya csere előtt megzavartam rendesen.
Még valami!az isbaromság hogy elszegényedett a keverék.Mert akkor a szoknya tapad meg elsőnek a hőtágulás miatt mert ott a legvékonyabb a dugó.A tied 1 oldalban megragadt vagy a kopás miatt vagy a helytelen szerelés.Arra figyelj a dugónál ha rakod össze ,hogy központos legyen nehogy 1 oldalon járjon.
Láttam hogy írtál a fotómhoz. Nincs külön olajzás. Én keverem 1:30 1:35
Annyira nem drága, de ha nem szükséges nem dobom ki rá a pénzt. Néhány papír darabért tudnak kérni rendesen. De persze henger tömítést gyárit rakok.
Köszönöm válaszaid!
A műszaki rajzlapot nem ismerem ,de ha a rajz is mutatja akkor kell papír közé.Ennyire drága a gyári tömítés készlet ,hogy spórolsz rajta?
Amit Apuci írt a papírtömítéssel kapcsolatban az baromság! (persze ha megfelelő papírt használunk!) mert a gyári tömítés készletek 90% papír és a hengertalp tömítések is akkor az összes falsotszív a hengertalpnál?
egyébként a szervízkönyvben is mutat blokközéphez tömítést.
műszaki rajzlapot használtam, vékonyan zsírral körbehúztam.
Ha megfelelő papírt használsz akkor nem lehet baj.Javaslom a gyári tömítés készletet.Ne spirálfüzet hátulját használd és ne is rajzlapot van erre megfelelő papír.Az ipari zsírpapír.