Hahó mindenkinek!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy valaki már cserélt csapágyat első kerékben? Egy Honda CBR 600-f lenne 2005-ös... Miként osztogatnak ilyent és hol? Kottyanik az eleje, ha rázom a villákat befékezett állapotban és nem a kormánycsapágy a bibi...
Ez csupán a könnyítés miatt és a csapszeg + kenése miatt van rajta.A rés vezérlésbe ez sokat nem szól bele mert a vezérlés ugyebár a gyűrű felett történik.
Szerintem itt nem volt más bibi csak annyi ,hogy nem a megfelelő hőértékű gyertyát vetted és nem bírta a kiképzést a negatív megolvadt lecseppent a dugó pedig szépen eldolgozta a kis fémdarabkát.Azért ahhoz hogy a keverék arány miatt elolvadjanak a megfelelő cuccok a hengerbe annak nagyon durvának kéne lennie főleg egy 2T 125-ös motornál.nem kizárt ,de akkor nagyon megkellet ,hogy gyilkoljad és nagyon szegénynek kellett lennie a keveréknek ,de valószínű ,hogy akkor nem is ment volna a paripa mert a 2T nagyon érzékeny a levegőre.az hogy a papír miatt levegőt szív akkor egyenletlen az alapjárat gázadás után lassan áll vissza az alapjárat vagy fullad esetleg ki sem pörög.a 2T motornál egyértelmű jelei vannak a fals levegőnek pláne az olyan mértékűnek ami miatt elolvadhat egy megfelelő mértékű alkatrész.
Gondolom újra lett hüvelyezve a henger és erre a méretre csinálták. Most megfúratom és bele megy a gyári A-s méret. kb 2-3 tizeddel kell bővíteni a furatot
Ezt most nem értem!Milyen beömlő?Nem azt akartad írni ,hogy a felömlő (szívó "rés") a két leömlő (kipuf nyílás) között van? Ezt nem tudom előfordulhat az ilyen de általában a henger két oldalán vannak a felömlők a kenés miatt.A leömlő pedig a henger elején közvetlen.
Valószínű, hogy így történt. felkente picit a hengerre is. a motor simán átfordult. de ahogy rá rugtam éreztem hogy itt kompressziónak nyoma sincs. Azt hittem átlyukadt a dugóm, de nem, csak megfolyt, elkenődött.
Meg olvadt a gyertya is? A fényképen nem látszik rendesen ,de nem lehet ,hogy csak a gyertya fosta el magát lecsöppent és elkente a dugót?Mert ha a dugó is elolvadt akkor sokat kellett ,hogy menyél!Kisebb hőértékűt nem érdemes beletenni!
Jah és a dugó egyáltalán nem ebbe a motorba való. ilyen méretet nem is gyártanak KTM-hez, valamint a szívó oldali ablak, valahogy a 2 beömlő nyílás közé esik. Ennek így kellene lennie?
Simán lehörgött a motor menet közben, semmi akadozás és blokkolás nem volt. De ez gyertya csere után történt kb 1 km-ert mentem vele, és ahogy nyélgázon elkezdtem űzni utána jelentkezett. Gyertya csere előtt megzavartam rendesen.
Még valami!az isbaromság hogy elszegényedett a keverék.Mert akkor a szoknya tapad meg elsőnek a hőtágulás miatt mert ott a legvékonyabb a dugó.A tied 1 oldalban megragadt vagy a kopás miatt vagy a helytelen szerelés.Arra figyelj a dugónál ha rakod össze ,hogy központos legyen nehogy 1 oldalon járjon.
Amit Apuci írt a papírtömítéssel kapcsolatban az baromság! (persze ha megfelelő papírt használunk!) mert a gyári tömítés készletek 90% papír és a hengertalp tömítések is akkor az összes falsotszív a hengertalpnál?
Ha megfelelő papírt használsz akkor nem lehet baj.Javaslom a gyári tömítés készletet.Ne spirálfüzet hátulját használd és ne is rajzlapot van erre megfelelő papír.Az ipari zsírpapír.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy valaki már cserélt csapágyat első kerékben? Egy Honda CBR 600-f lenne 2005-ös... Miként osztogatnak ilyent és hol? Kottyanik az eleje, ha rázom a villákat befékezett állapotban és nem a kormánycsapágy a bibi...