Helló!
A segítségeteket szeretném kérni. Elindítottam a motort szivatóval, de amint leveszem megáll. Még párszor próbálkoztam de már el se indult. A múltkor már egyszer csinálta ezt akkor kivettem a gyertyákat. Megpucoltam visszatettem elindítottam ment rendesen. Most elővettem megint a motort, de megin ugyanaz a helyzet. Mi a probléma? Légyszi segítsetek. Köszi
( ZXR250-ről van szó)
Hello tudna v.ki tanácsot adni? Suzuki Rm 250 ben nemrég cseréltem 3léptetövillát...és az a gond h egyáltalán nem veszi az üreset csak ha le van állitva és igy is nehezen találni!Tud v.ki v.mi infót?köszi
Gaborg nagyon szivesen. Ha nem találnád (amit nem hiszek mert eddig mindenki megtalálta elmondás alapján ) azt hiszem Almásinak hivják és 3 évvel ezelött a 269-2986-os telefon csörgött a mühelyében, talán még nem változott a száma.
agi7b a cim: XX kerület, Nagysándor Jozsef utca 86 számmal szemben (miért is lenne házszám rajta) De nem tudod eltéveszteni mert nagy sárga táblákkal hirdeti az udvarban magát, hengerfurás, gépmühely stb.
Szia Agi7b!
A Szaboék a 125-ös Vespa hengert 2500 pénzért furták, 1orakor vittem másnap 10-re mehettem érte és ugy tünik jo lett. (második tulméret, megragadás után) Már ment vele 1000km-ert a gyerek. A Nagysándor uton vannak a 20.-ban az Ady Endre utca után jobb oldalon ha a Soroksári felé mész. Ha kell megnézem a pontos cimet, holnap reggel arra felé megyek.
Lehet hogy nem azonos gép van a képzeletünkben. Nekem a Virago-n nem kell a vázba fűzni a láncot. (minek adok akkor máshoz tanácsot?) Ha a két lánckereket leveszem, akkor simán feltehető a végtelen lánc is. Sőt, elég a hátsót!
Most éppen nem sír. Vizsgán voltunk 13-án, előtte megtisztítottam, és megpróbáltam a betét -szeletelést.
Vasfűréssszel 3 helyen bevágtam a betét fele mélységéig, keresztben. Állítólag így más a rezonancia, meg szerintem a keletkező betétpor is itt meg tud ülni.
nem tudom mi lesz a végeredmény de eddig úgy tűnik tovább tart, mint az előző próbálkozások.
Nem tudom autoszerelő azt mondta elég rendben van a gép meg aki látta azt mondta jó de a ("ajándék")belsejébe senki nem lát hát mit csináljak így jártam pedig vétel elött mentünk vele pár kört nem volt semmi baja és hazafelé is kibírt 200 Km-t egyhuzamba.Berber amit írtál van egy órám 7000km-el nem tudom hogy kellett volna hogy vegyem, na mindegy!
Kössz az javaslatokat mindenféle képpen szevizbe viszem csak ötleteket vártam hogy legyen valami fogalmam mi lehet a baj mert mint említettem nem értak hozzá!
Mégegyszer kössz mindenkinek
A Jokai téren (az Andrássy és Körut és Duna felöli oldalán, számot sajnos nem tudok, de könnyü megtalálni) van 1 mester, Ő csak tömitéseket csinál vagy 20 éve. Viszel mintát vagy rajzot és megcsinálja. A veteránokhoz nála szoktunk tömitéseket csináltatni. 1 csomo tipushoz van alapbol sablonja is, olyankor csak megmondod mi kell és adja is. Olcso és abbol csinálja amiböl akarod. (lehet játszani a vastagsággal!)
Szia Lapar.
Sir még a hátso féked? Csereután az enyém is elkezdett sirni, rögtön eszembejutottál! (Mondjuk az enyém csiszolás, bekopás után elhallgatott.....)
Én speciel kivettem a hátso villát, és ugy már felment a lánc. Legalább lezsiroztam és megnéztem a hvilla görgökosarait +a himbát, amik ugyse fognak ujra zsirt látni a következö lánccseréig.
Arra gondolsz, hogy a mozgató mechanika nem emeli be a kapcsoló körmöt 5-ben? Ezt még olcsón meg is úszhatja (viszonylag), de az eladó akkora szemét... persze hivatkozik a megtekintett állapotra, bár szerintem az óra manipulációja nem igazán egyenes dolog. Igaz én is az Apriliát úgy kaptam, hogy nem volt Km bowden fenn. Az eladó elmondta mennyit ment vele, és hogy már ő is bowden nélkül vette... Legalább nem tekergőzőtt visszafele....
Ez biztos, hogy váltó probléma, nem kuplung hiba.
Ha jó a váltó, akkor is vált, ha kuplungolsz, meg akkor is, ha nem.
Sajnos a fokozatok közötti "üres" az kopást jelent a kapcsolószerkezetben.
Abban is biztos lehetsz, hogy 14000-nél nem szokott ilyen gond lenni még, biztos hogy jóval több van benne.
Ha még türhető a menet, akkor egy megfelelő méretű O gyürűvel nem fog szivárogni.
Ha szarabb, akkor teflonszalagot kell rácsavarni, biztos nem enged.
abban sem vagyok biztos, hogy a menetfúráshoz szét kell kapni a blokkot. Mivel olajleeresztő, feltehetőleg alul van, így a menet fúrás után, ill. közben át kell öblíteni valami ócsó olajjal. (teszko-praktiker 2000 Ft/5l )
nem vettétek észre, hogy solkin láncszettet akar cserélni.
Az szerintem lánckerekeket is jelent, tehát, ha nem bontod a nittelő, ill. patentszemet, úgy is megy a dolog.
Az első eccerűbb, a hátsó kicsit babrásabb, (kerék ki, stb)
Sziasztok! Gsx-r 400-ashoz kellene dugattyú és gyűrűsor ("93 GK76A) használt és új egyaránt érdekel, ha tudtok olyan bontót ahol beszerezhetem, esetleg egy helyet ahol meg lehet rendelni, árak után érdeklődni, megköszönném!
A segítségeteket szeretném kérni. Elindítottam a motort szivatóval, de amint leveszem megáll. Még párszor próbálkoztam de már el se indult. A múltkor már egyszer csinálta ezt akkor kivettem a gyertyákat. Megpucoltam visszatettem elindítottam ment rendesen. Most elővettem megint a motort, de megin ugyanaz a helyzet. Mi a probléma? Légyszi segítsetek. Köszi
( ZXR250-ről van szó)