Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is lenne egy kérdésem.
A egyik haverom nem olyan rég vett egy motort, és az olajleengedő csavar furatában a menet megvan szakadva! Visszalehetett csavarni, de nem igazán lehetett meghúzni... Szerencsére az olaj nem folyik, de előbb-utobb jönn megint a csere. Milyen megoldási lehetőségek lennének?
Csak a blokk szét, nagyobb menet?
Bocs, teljes igazad van, eszembe se jutott ez a lehetőség, bár az én 600-asomon patentszem van.....

Szóval így hangzik jól: Ha megtalálod a "patentszemet" lépj a következő mondatra, ha nem vidd szakszervízbe.

Ezt helyezd be a patentszem keresés utáni mondathoz...
Tényleg nem nézlek le, de nem valószínű, hogy egyedül meg tudod csinálni, főleg, hogy nincs ezirányú képesítésed. Én alapból szétszedném a blokkot, és végignéznék minden lehetséges problémát. A baj valószínűleg keményebb mint amit egy rugó okozhat, de legyen szerencséd! Az eladó viszont fix, hogy tudja mi a baja....
Lehet úgy is mint a Berber írta, de manapság már nittelő szem van amit egy szerszámmal elnyomják a végét. Sztem jobb a nittelőszem az erősebb motorokon... Nekem 2000Ft-ért cserélték ki komplett, mert a D.I.D. szerszámot nem akartam 12ért megvenni...
Az 1ik ismerősömek volt hasonlója, és a kupplunglamellákat összefeszítő tányérrugó vagy sima rugó volt neki kigyengülve. Sztem nézzél körül a kupplunglamellák, illetve a váltótengely környékén...
Szerintem nem nézett le, és így is segitőkész volt! Nézd csak meg a többiek hozzászólását...
Berber esetleg leírod azt a rosszat mi lehet a gond mert sajna nem születtem motorszakértőként meg nem volt hol bármi tudást szerezzek és mint mondtam nem értek hozzá nem kell minnyá lenézni az embert!Amugy ha nem írom oda hogy 14000Km akkor segítőkész lettél volna?
köszi
Püre nem akrok rosszat írn, de sajnos jót nem tudok. Esetleg ajánlhatok egy órát amiben 7000 van?
Én úgy csinálnám, hogy megkeresném a patentszemet, (ez más mint a többi). Van rajta egy dupla seeger ami mindkét lánctengelyt fogja, ezt menetiránnyal szemben el lehet tolni, és ezután leemelni. Levehető a láncszem fedél, és kitolható a láncszem a tulsó irányba. ezzel megszüntetted a végtelenítést. ezután a kitolt láncszemmel összekötném a régi, és az új láncot, majd kerék forgatással behúznám az újat. Amikor kiért a régi, természetesen beér az új. Ezután az új patentszemmel végteleníteném az új láncot. Figyelem, a biztosító seegert a menetirány felöl kell a helyére tolni, bepattintani! Nem akartam ennél részletesebben belemenni... Értelmes előtte a régi láncot eleve belazítani, különben az új nem fog összeérni, azt morci leszel .
Sziasztok!
A KTM LC4 620-nak gyárilag Nikaszilos a hengere? Ha hüvelyezve van az ilyen buher megoldás? Ha elkopik a hüvely akkor kuka a henger, vagy azt lehet cseréltetni?Hogy működik ez a hüvelyezős téma, és mennyire hatékony
szerintem nem!
Petróleum!
Persze bármi is jó lehet, ami oldja a zsírt, de nem javasolják a benzint sem.
Monnyuk a paraffin olaj nem valószínű, hogy árt az O gyűrűknek, de a láncsprayt sem fogja oldani.
Sziasztok!

Segítséget szeretnek kérni azoktól akik már cseréltek maguk láncszetem mociukon.
Nekem 1998-as Yamaha fzs 600 Fazerem van 30 ezer kilométerrel.
Jövöhéten megjön a láncszetem és gondoltam felrakom magam.( ha nem muszáj nem viszem szervizbe)
Van elképzelésem hogy kezdjek hozzá de jó lenne egy leírás vagy hogy mit hogyan csináljak.

Nem vagyok műszaki analfabéta :)
Üdv mindnenkinek,azt hallottam hogy a paraffinolaj jo lánc tisztítására.Igaz ez?
GONDOM
Kb két hónapja vettem meg első motorom 50DT-t, be kell vallanom még nem nagyon értek hozzá!
Nem volt vele semmi gond de 3 hete szarakszik először csak a 6.sebességgel azt az 5.-el is, nem mindig veszi be ezt a két sebességet, néha mikor 4-ből 5be váltok(váltanék) nem veszi be a sebességet hanem üreset dob és ha mégeggyet váltok csak ugy veszi be az 5.et(4-üres-5)a 6. sebességgel ugyan ez van pedig miota megvan alig mentem vele 100km és alig használtam a 5. 6. sebességet és az óra szerint 14000km van a gépbe mi lehet a gond és mennyibe lehet megcsináltatni?
Volt valakinek hasonló baja?v tud valaki mondani valami okosat?
előre is köszi
Sziasztok!

Aprilia Tuareg 50 típusú mocim van. Az a baj vele, hogy nagyon sok olajat eszik, ezért ki akarom kötni a különolajzást és keverékkel akarom használni. Hogy lehet a legegyszerűbben kikötni? Az jó, ha összeolvasztom forrasztóval a kis műanyag cső mindkét végét?
össze vanna kdugva a kábelek?
SEGITSÉG!Nincs szikra a frecciámon!Már cseréltem gyertyát,gyújtókábelt,gyujtótrafót.Öninditó teker.Mi a fax lehet?
Nagoyn nagy segítség kllene nekem! Valaki meg tudná mondani hogy kawasaki gpz 500r vagy 600r nél mennyire állítsam a szelephézagot? előre is köszönöm! Várom a válaszotokat!
A fötengely miatt is meg a karbi sokat dob rajta, meg a kipufogóban sincs semmi fojtás csak egy kis hangtompító (legalábbis az enyémről gondolva)
Hello!
Nem hallottam még karburátor fojtásról. Ha elektronikai fojtás van benne akkor azt CDI cserével biztosan ki lehet iktatni de néz utána neten lehet, valamint kipufogó fojtásra itt van két link. 1. link. 2. link.
Köszi, még a Dani terveit megvárom, és nekiállok faragni...
de az mégis jóval több lóerő.az a főtengelymiatt van?
légyszi valaki sszóljon hozzá állitólag karburátor folytása van
valaki megtudná mondani,hogy kell kivenni a gyári folytást a kinroad504t-ből
Teljesen ua. a blokkja annyi különbséggel, hogy az lc2-snek más a főtengelye, meg a karbi

Tomi