Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Néztem az oldalad.mivel nem vágom fejből az összes motortípust ezért nem tudom ,de ha gyárilag nemvolt a KTM-en papír a blokk-közép nél akkor te se tegyél.
De ha papírral tömítem, okozhat olyan problémát, hogy pl falsot szív? Amikor szétborítottam akkor is volt papír középen.
Vannak olyan blokkok amikhez gyárilag papír a blokk-közép tömítés de általában fémesen tömítenek.Ha nincs távtartó szerepe (mert századok sőt ezredek is számíthatnak) akkor rakhatod pasztával is.
A motorkerékpároknál nem ajánlatos blokktisztítót használni mert a motor és váltó olajozása egyben történik és a váltó meg a kuplung nem biztos ,hogy díjazná.Mellesleg persze ez csak saját vélemény szerintem szart sem érnek ezek a mosó kramancok az igazi motormosás ha nagyjavítás ki van terítve a kicsike és rendbe van rakva.Egyébként pedig ezek a mai olajok pedig nem nagyon rakódnak le mint a régi ásványi olajak.Ha rendesen be van tartva az olajcsere felesleges mosni.Ha annyira öblíteni akarsz idén kétszer cserélj olajat és szűrőt.
Üdv emberek!

Apuci által kíváncsi lettem, de nagyon. Blokk középhez papír tömítésről ki mit gondol? Lehetőleg tapasztaltabbak válaszoljanak. Köszönöm!
Közben megvan a válasz a kötelező felszerelésre.

"Kedves xxx!
Az 58/2011.(XI.24.)NFM rendelet 3.számú melléklete szerint:
3.5.2.167 A kétkerekű járművek vezetőinek oktatása során a tanuló felszerelése:
a) bukósisak,
b) szemüveg (a bukósisak kialakításától függően),
c) protektoros hosszúnadrág és protektoros dzseki,
d) protektoros kesztyű,
e) magas szárú, zárt cipő vagy csizma,
f) elöl-hátul „T” betűjelzéssel ellátott, tanulónként eltérő színű vagy számozott tanulómellény."
Hú hát ehhez inkább nem fűzök semmit :-)Hidd el így lesz....
Köszi, szerintem menni fog:)
Sziasztok! olajcsere előtt állok és vettem egy olajöblítő folyadékot. zx9-be bele lehet borítani a folyadékot olajcsere előtt? Hallottam olyat, hogy vigyázni kell mert ez a folyadék rárakódhat a kuplungra, Igaz ez vagy nyugodtan beleboríthatom? Választ előre is köszi!
Az sem derül ki, hogy nem gépészmérnök -e a motoros? És nem azért viszi oda mert nem tudja , hanem mert nem akarja maga cserélni.
vagy csak azt hiszik hogy aki szervízbe viszi a motorját az annyira hülye hozzá hogy úgysem tudja mit csinálnak vele
az biztos hogy vizsgán eddíg is kötelező volt a bukósisak, kesztyű, magasszárú cipő, hosszúszárú nadrág és kabát
nem feltétlen kellett protektoros
most nemtudom hogy mi a követelés
Ezek nem komplettek! Ma amikor minden javíttatót meg kellene becsülni ezek ilyen kretének?! Lehet szakmailag is ilyenek! Aki trehány az trehány!
a rotort ami hajtja a vizet lecsavarod (balos menet) másik oldalt ahol volt a kis fogasszíi kiveszed a biztosítógyűrűt (zéger) majd a tengelyt kiütöd a csapágyakkal ,szimmeringet is majd vissza a javítószettet kb ennyi
Szasztok. A Yamaha Tata teljesen inkorrekt. Vigyázzatok! Engem nagyon becsaptak. Nem volt cserélve az olaj a mocimban 3 éve. Elvittem A Yamaha Tatához 2890 TATA. MÁJUS 1. ÚT 21. -hez. kicseréltetni. Kicserélték, mondták. Kifizettem. Másnap hallottam róluk egy ismerősömtől, hogy nem korrektek. Mondom magamban, megnézem, kicserélték-e az olajat. Megdöbbentem! Hát nem. Fekete volt. A szűrő érintetlen. Felhívtam őket idegesen, elég nyegle módon közölték, hogy úgysem adtak számlát, úgyhogy hiába idegeskedek, nem tudok mit csinálni. Ha akarom, azért visszavihetem , kicserélik az olajat.. Dehogy vittem, bementem majdnem szétvertem a boltot, mire visszaadták a pénzem.. Kerüljétek őket messzire el!
Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy mi a menete a Piaggio blokkos robogó vízpumpa cseréjének? Eljutottam odáig, hogy széthúztam a blokkot, de nem tudom, hogyan kell kiszedni a belőle a pumpát. Esetleg valami leírást tudtok- e hozzá. Köszi!
köszönöm a segítséget az akksi sarokkal volt probléma, már minden pöpec
köszönöm a segítséget az akksi sarokkal volt probléma, már minden pöpec
Sziasztok GILERE KZ 1990es 125ccm nek müszeki leirása van e valakinek ? Javitáshoz kell az útmutató ! sandor66@gmail.hu
Ha valaki tudná mi a külömbség az xj550 és a xj600 motor blokkja között pl a szelep fedél között.És mennyi olaj kell a 600as ba.És véletlenül a szelepszár szimering méretét.
Most vizsgázok nagymotorból, és olyat mondott az oktató, hogy mostantól kötelező a teljes motoros ruházat. Bukósisak, protektoros dzseki, protektoros kesztyű, térdvédő, gerincvédő és motoros csizma. Eddig elég volt a bukósisak, hosszúnadrág, és magasszárú cipő. Ez most tényleg igaz, vagy mi a túró már ez megint?!
"Útközben kipotyogtak az új fékbetétek!..." Gratulálok nekik. Vagy leszaggattam volna az arcukat a helyszínen, vagy csak lazán feljelentem őket a picsába. Amennyiben a motor visszavitelekor arcoskodtak vagy nyegléskedtek volna, és nem javították volna meg a gépet ott a szemem előtt, akkor az elsőt választom gondolkodás nélkül..... Basszák meg a jó édes anyjukat az ilyen tapló "szerelők".
sziasztok
van egy aprilia rally lC
robogóm már kicseréltem benne a vizpumpaba a szimeringet ,csapagyat, ventilatort. És egy hetet birt ki most meg kattog benne vmi. Mi lehet a baja? adok linket.
http://youtu.be/cdLyw7zz_-c
Ez azért elszomorító pláne féknél.
Ezt így nem lehet elmondani!Kezdve azzal ,hogy "Elkészült a motorom!" fantasztikus örülünk neki olcsó benzint széles utat! ah hoz hogy egyáltalán bármit is tudjunk büfögni hozzá egyáltalán tudni kéne előtte mi volt a baja mi lett megcsinálva rajta.Pl. ha mondjuk fúrás dugó csere stb. mások a beállítási paraméterek mint 1 kopottabb hengernél.A bekarburálást nem lehet csak így leírni ,hogy ezen ennyit tekerjél erre azon pedig annyit arra.Ezt hallani kell érezni.Megmutatni esetleg meglehet de leírni semmiképp ,de mondom elsősorban tudni kell ,hogy mi lett rajta csinálva ,cserélve hogy egyáltalán hozzátudjunk szólni.