Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kedves motoros társaim! A következő sorok szolgáljanak intelemként mindazoknak, akik még nem részesültek az egyes márkaszervizek hozzá nem értésének bosszantó következményeiből. Nemrég elvittem a GSX-R-emet a kaposvári Yamaha szervízbe ,mert megérett már lánc, fékolaj, fékbetét stb.. cserére, és én úgy gondolkodtam, hogy egy ilyen volumenű szerelést az „állítólagos” szakértőkre bízni a legbölcsebb. Tévedtem. Nem sokkal azután, hogy kipengettem a pénzt mohó kicsi markukba, és visszakaptam a „frissen szervizelt” gixemeret , olyasmi történt, amire nincs mentség. Útközben kipotyogtak az új fékbetétek! Szerencsére nem történt komoly baj, és az első sokk után visszamentem a Yamahához, hogy kérdőre vonjam őket. Az a nemtörődömség, amivel fogadták a mondandómat is magáért beszél, de az már égbekiálltó, hogy pont akkor élt panasszal egy másik srác is, aki szintén rájuk bízta a gépét, amit olyan ügyesen megbuheráltak, hogy levegős maradt a fékrendszer, így természetesen nem fogott a fék. Nektek nem kell magyaráznom, hogy mekkora gáz lehetett volna mindkét esetből, így a következtetés levonását Rátok hagyom. Annyit kérek csupán, hogy tegyétek közzé ezt a pár sort, hogy ilyen ne történhessen meg újra! Széles utat és gumifákat!
Köszi Neked is
Köszönöm
Sziasztok!
Elkészült a motorom(Cagiva Prima), ma próbáltam ki először. Olyan problémám van vele, hogy a gázadásokra nem mindig reagál, illetve nem rögtön (gondolom beállitás), amit pedig menet közbe kipróbálásnál észleltem az az, hogy csutkagázra se forog ki 3.ban mindig, illetve egyik fokozatban sem forog ki mindig, van amikor ugy csinál, mintha nem lenne benne kompresszió, közbe meg a másik kigyorsitásnál meg ugy húz, h nagyon kell kapaszkodni.
Kérdésem az lenne, hogy szerintetek lehet ez azért, mert sok vagy kevés levegőt kap? Én erre tudok gondolni.
a valakinek van valami tippje, hogy hogy állitsam be a levegőcsavart az alapjáratival, annak örülnék, ha megosztaná velem.
A segitséget előre is köszönöm!
Sziasztok! Hamarosan megkapja a motorom az új dugót. Hüvelyezett hengerem van. Sajnos csak terepen tudok menni vele. A bejáratásról érdeklődnék én, hogy ha terepen megyek vele, okoz e gondot a bejáratásban? Köszi!
Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy mi a menete a Piaggio blokkos robogó vízpumpa cseréjének? Eljutottam odáig, hogy széthúztam a blokkot, de nem tudom, hogyan kell kiszedni a belőle a pumpát. Esetleg valami leírást tudtok- e hozzá. Köszi!
Ha közvetlen a töltőről levéve indított és 10perc múlva újra kakukk akkor az aksinak kampec!Nézd meg benne a víz szintet ha az jó tedd fel töltőre.Ha feltöltött vedd le és mérjél egyből áramot min 12,6V kell mérjél de inkább többet ha meg van a feszültség figyeld ,hogy el kezd -e zuhanni ha igen akkor kuka az akksi.Ha nem kezd el azonnal zuhanni a feszültség várjál vele 1-2 órát és ha akkor esett a feszültség tutira kuka az akksi.
Én nagyon gyorsan vennék hozzá nittelő szemet!
Ritkán megyek oda.Pont azért mert már régi gárda van ott.Nekem is ez az első FZR és még nekem is lenne mit tanulni ezért volt is pár kérdésem ,de vagy vagy kiröhögtek vagy nem is válaszoltak volt 1-2 kommunikatív emberke ,de összességében az jött le nekem ,hogy idegeneket nem szívesen látnak ott ezért nem is erőltettem.
Hali . tudnátok adatot 89 es h1 750 kawasaki zxr hengerfej csavarok lehuzásában? Nm?
Zárlatos akku, esetleg zárlat a vezetékrendszerben. Hibás fesszabályzó, bekapcsolva maradt fogyasztó, fantomfogyasztó (riasztó), stb... Akku egyik saruját leveszed, és multiméterrel áramot mérsz, a szabadon maradt maradt kábel és az akkusaru között. Esetleg leveszed az egyik kábelt az akkuról és hagyod így állni pl egy estét. Másnap akku visszaköt, és ha nem indul, akkor akku kuka.
Hali, lenne 1 kis problémám. 2 napja hoztam haza a mocit (Kawa zzr 400) szelephézag állításból, és 70 gondmentes km után leállítottam, de már nem indult be, egyszerűen teljesen lemerűlt az akksi, ma feltöltöttem, pöcre indított, de 10 percel később megintcsak totál le volt merűlve, fél éves az akksi.... valakinek valami tippje esetleg?
Akkor ellentmondásba keveredtünk.
Szerezz inkább egy manualt, az a biztos!
van az a fém lapka (tető vagy mi) s annak a közepén lévő csavar lesz az,mert a lapka felett van egy szűrő is amit el kell tisztítani olajcserénék.Legakánn is az én mocimnál így van,igaz az nem marauder!
Szia!
Nekem nem Marauderem van, de az biztos, hogy nem a nagyobbik, peremes csavar.
Esetleg kétoldalt is nézz körül alaposan kétoldalt is alul, nekem a Virago-n ott van a váltó alatt.
igen, "gáz"

1, Nem fog átmenni műszakin,
2, A fékhatás egyenetlensége miatt fokozott balesetveszélynek teszed ki magad.
De ha nem vállas és nem nagyon kopott szakértő képes kiegyengetni.
Itt nem a tárcsa fékező felületét piszkálják hanem a belső 'hordozó' részt ellenőrzik egy nagy pontosságú mérőórával.
Egyéb pl köszörüléses megoldás nem működik.
Az gáz. Hogy lehet-e belőle baj? Manapság bármi előfordulhat......
Ami kimaradt, hogy 1000 ccm a motor.
Sziasztok,

A segítségeteket szeretném kérni. A motoromon most lett lecserélve a lánc a lánckerekkel együtt. A lánc DID 530 nem nittelő szemmel lett összeszerelve, hanem patent szemmel. A motor 140 LE körül van. Okozhat ez bármiféle problémát? Gyengébb ez mint a nittelő szem? Köszi előre is.
Hali!
Az gáz hogy üt az első féktárcsám?Lehet belőle valami baj menetközben vagy valami?
Már egy üzembiztos, kipróbált kapcs rajzzal is tudnál segíteni, meg tudom építeni, ha nem nagyon bonyolult.
Vagy ha csak készen adod, küld árajánlatot a mailomra. légyszi.
"Szóval a töltőtekercses alapokhoz való - volt." Ez meg a kép alapján egyértelmű volt. Kár hogy nem láttam hamarabb.......
Tudok Neked 12V-os FET gyújtást építeni. Már csináltam párat és bevált.
Vagy mégse. Szóval a töltőtekercses alapokhoz való - volt. Bekötve ugyanis 10mp után egy lyuk égett az oldalára, ahol amperszagú füst jött ki. Tirisztor game over.
Mondjatok már egy típust, amin garantáltan 12V-os akkus gyújtás van, és ahhoz veszek elektronikát, mert már az összes tököm tele ezzel.