Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minimális ütése minden féktárcsának van azért ,hogy visszanyomja a munkahengerek ,de ha az ütés mér látható és pláne fékezéskor már pulzálhat a fékkar illetve a kormány esetleg ráz akkor kuka!A féktárcsák a motorokon NEM szabályozhatóak még hőkezeléssel sem!
gumik megvannak a sapkában de hnap megnézem alaposabban.
Nézd meg hogy rendesen zár-e a hűtőnek sapkája.Nem a kiegyenlítő tartályé.Előfordulhat hogy a sapka gumitömítése esetleg megsérült és nem tudja nyomáson tartani.Az pedig nem jó a nincs szintig a hűtőd mert az légüres térben vízgőz tud keletkezni az pedig nagyobb nyomáson dolgozik mint az üzem meleg víz.Ezért felnyomhatja a hűtősapkát és vihet ki magával vizet.
Ha az egyik féktárcsa üt egy picit, lehet javítani valahogy?
250 gasgas ec pl am mászókáztam vele és mikor felértem láttam h kicsit csöpögött a túlfolyón a víz.
Ezt a trafót többnyire Aprilia RS hez használják és akkumulátoros gyújtáshoz.Nem tegnap volt hogy kötöttem ,de ha jól emlékszem az R a piros az az akkumulátoré a W fehér a gyújtás elektronika CDI,CPI van egy test és egy a negyedik pedig azt hiszem a tekercs ,de javaslom keres egy Aprilia RS 50 kapcsolási rajzot kb 2000-es évjárat körüliét.Szerintem az RS fórumon tudnak segíteni.
Ne haragudj de erre a kérdésre csak 1 a válasz szar a generátor!Szarul rakták össze!Mivel nem hallottam a hangot csak gyanítom ,hogy csapágy.Vidd vissza a generátort.
Az AM6 blokkba sima 90W hajtómű olaj kell!A motorolaj nem jó mert csúszik a kuplung és egyébként is váltóról van szó nem pedig motorról. A híg olaj pedig azért nem jó mert 1 felhabzik,2 könnyedén kiszórja a lamellák közül,3 kinyomhatja a szuszogón.A 90W hajtómű olaj a gyári előírása az összes AM3-AM4-AM5 és az AM6 blokknak.Ez a sűrűbb olaj főleg ezekben a hidegekben az első pár percben még keményebbé teheti a váltást amig fel nem hígul kicsit de viszont a melegben meg is védi a blokkodat.
Milyen motor és az mit takar hogy időnként?
gyújtás beállítás
üdv, mi van akkor ha a túlfolyón nyomja ki a vizet időnként a hűtőből és nem az van h sokat töltöttem rá mert a lamellákat se lepi el és az már nem normális ha jól tudom.
Sziasztok. Gsx-r 750 sradhoz hol lehetne szerezni a hátsó rugóstag himbarendszeréhez tűgörgőt? Valaki esetleg valami tipus számot tud adni? Előre is köszönöm.
Ezt épp nem ismerem, de vegyél bele 75vagy 80w90-es hajtóműolajat, vagy 10w40 vagy 50-es motorolajat, ami kimondottan motorkerékpárokba való, oszt csá. Nekem most repsol transmission van benne pl, és nincs vele gondom. A lényeg, hogy ezekben az olajokban nincs kadmium, mint a sima motorolajokban, mert attól csúszik a kuplung. Márka meg szerintem mindegy.
Üdv! Tudna nekem valki abba segíteni hogy most vettem egy 2002es 250 suzuki rm krosszmotort és kíváncsi lennék arra hogy a blokkba mik azok az alkatrészek amiket iylen esetekben ki szoktak cserélni dugó,gyűrű,csapszeg ...? ( a motornak nincs semmilyen furcsa hangja,valamint az előző gazdája azt mondta hogy kb 40-50 üzemóra van benne. De azért megszeretnék bizonyosodni róla hogy minden rendben és mik azok az alkatrészek esetleg amiket csereélni kell? előre is köszönöm az információkat....
Köszönöm a segítséget(moxzso-N3M3ZIS)!Már csak az olajjal merültek fel problémáim.AM6 blokkba melyik olaj a tuttti!(hajtómű vagy motorolaj)Megoszlanak a vélemények.A boltba ezt az Olasz olajat dicsérte az eladó.Csakhogy ez 4T és többfokozatú motorolaj.
Esetleg valaki ismeri?Bele merjem tölteni? Ti milyen olajat használtok?
Szia!
Addig kell tölteni míg a menetig nem ér!
Mivel üzem közben, szerte-szét dolgozza, annyi elég!
Ram air gondjaim vannak, hogy tudnám kiküszöbölni ?A gépennem a gyári fejidom van hanem csak egy kicsi fejidom.Ha egy picit szemből fúj a szél egyből elkezd fulladni.Segítsetek már mit csináljak vele !Előre is kösz (2001 zx6r)
Sziasztok.Egy kérdésem lenne hozzátok!

Elvittem a generátoromat tekercseltetni és ma lett kész.Össze raktuk mindent úgy ahogy kell.Beindítottuk a motort és egy csattogó hang jött a generátortól.Megpróbáltuk úgy is hogy lekötöttük a generátort és akkor a hang megszűnt.Mi lehet a baj?

Válaszotokat előre is köszönöm.
Kösz! Jó kis galéria
Esetleg önts bele 8,2 dl olajat, a régebbibe legalábbis annyi kell, aztán lehet hülyeséget írtam, és meglátod azzal meddig lesz, de gyanítom, hogy kábé a menet aljáig.
Hi.Egy német Kawasaki VN fórumban azt ajánlották,hogy nézzem meg a légszűrőt.esetleg mossam ki.
Helló!
Tudja valaki, hogy kell ezt bekötni? Egy AM6 kínai klónra (Generic) menne, a gyújtásalapon csillag alakban a tekercsek (sztem 12V körüli, nem külön gyújtás tekercses) két kivezetéssel (a két vége) meg egy jeladó tekercs, más nincs. Ez a cucc állítólag erre való. Még valami: akkut hova kössem, fesszab is kell még?
Van pár rajzom (neten tórtam) de egyik se pont ilyen blokkhoz való.
Kösz
Sziasztok! Kellene egy kis segítség. Vettem egy AM6-os blokkal szerelt mocit .Nincs rajta külön olajszint ellenőrző csavar,csak egy hatalmas kémlelőnyillás. Meddig töltsem olajjal? Ha a nyillás aljáig töltöm majdnem félig lesz a blokk.Vagy elég ha látom ,hogy beleér a kuplungrész és tudja fröcskölni?
Köszönettel :balassat
Erre én is kíváncsi lennék, nekem is ugyanezt csinálja.(2001 zx6-r).Ha megtudsz valamit légszíves írd már meg nekem is .Előre is kösz