Minimális ütése minden féktárcsának van azért ,hogy visszanyomja a munkahengerek ,de ha az ütés mér látható és pláne fékezéskor már pulzálhat a fékkar illetve a kormány esetleg ráz akkor kuka!A féktárcsák a motorokon NEM szabályozhatóak még hőkezeléssel sem!
Nézd meg hogy rendesen zár-e a hűtőnek sapkája.Nem a kiegyenlítő tartályé.Előfordulhat hogy a sapka gumitömítése esetleg megsérült és nem tudja nyomáson tartani.Az pedig nem jó a nincs szintig a hűtőd mert az légüres térben vízgőz tud keletkezni az pedig nagyobb nyomáson dolgozik mint az üzem meleg víz.Ezért felnyomhatja a hűtősapkát és vihet ki magával vizet.
Ezt a trafót többnyire Aprilia RS hez használják és akkumulátoros gyújtáshoz.Nem tegnap volt hogy kötöttem ,de ha jól emlékszem az R a piros az az akkumulátoré a W fehér a gyújtás elektronika CDI,CPI van egy test és egy a negyedik pedig azt hiszem a tekercs ,de javaslom keres egy Aprilia RS 50 kapcsolási rajzot kb 2000-es évjárat körüliét.Szerintem az RS fórumon tudnak segíteni.
Ne haragudj de erre a kérdésre csak 1 a válasz szar a generátor!Szarul rakták össze!Mivel nem hallottam a hangot csak gyanítom ,hogy csapágy.Vidd vissza a generátort.
Az AM6 blokkba sima 90W hajtómű olaj kell!A motorolaj nem jó mert csúszik a kuplung és egyébként is váltóról van szó nem pedig motorról. A híg olaj pedig azért nem jó mert 1 felhabzik,2 könnyedén kiszórja a lamellák közül,3 kinyomhatja a szuszogón.A 90W hajtómű olaj a gyári előírása az összes AM3-AM4-AM5 és az AM6 blokknak.Ez a sűrűbb olaj főleg ezekben a hidegekben az első pár percben még keményebbé teheti a váltást amig fel nem hígul kicsit de viszont a melegben meg is védi a blokkodat.
üdv, mi van akkor ha a túlfolyón nyomja ki a vizet időnként a hűtőből és nem az van h sokat töltöttem rá mert a lamellákat se lepi el és az már nem normális ha jól tudom.
Sziasztok. Gsx-r 750 sradhoz hol lehetne szerezni a hátsó rugóstag himbarendszeréhez tűgörgőt? Valaki esetleg valami tipus számot tud adni? Előre is köszönöm.
Ezt épp nem ismerem, de vegyél bele 75vagy 80w90-es hajtóműolajat, vagy 10w40 vagy 50-es motorolajat, ami kimondottan motorkerékpárokba való, oszt csá. Nekem most repsol transmission van benne pl, és nincs vele gondom. A lényeg, hogy ezekben az olajokban nincs kadmium, mint a sima motorolajokban, mert attól csúszik a kuplung. Márka meg szerintem mindegy.
Üdv! Tudna nekem valki abba segíteni hogy most vettem egy 2002es 250 suzuki rm krosszmotort és kíváncsi lennék arra hogy a blokkba mik azok az alkatrészek amiket iylen esetekben ki szoktak cserélni dugó,gyűrű,csapszeg ...? ( a motornak nincs semmilyen furcsa hangja,valamint az előző gazdája azt mondta hogy kb 40-50 üzemóra van benne. De azért megszeretnék bizonyosodni róla hogy minden rendben és mik azok az alkatrészek esetleg amiket csereélni kell? előre is köszönöm az információkat....
Köszönöm a segítséget(moxzso-N3M3ZIS)!Már csak az olajjal merültek fel problémáim.AM6 blokkba melyik olaj a tuttti!(hajtómű vagy motorolaj)Megoszlanak a vélemények.A boltba ezt az Olasz olajat dicsérte az eladó.Csakhogy ez 4T és többfokozatú motorolaj.
Esetleg valaki ismeri?Bele merjem tölteni? Ti milyen olajat használtok?
Ram air gondjaim vannak, hogy tudnám kiküszöbölni ?A gépennem a gyári fejidom van hanem csak egy kicsi fejidom.Ha egy picit szemből fúj a szél egyből elkezd fulladni.Segítsetek már mit csináljak vele !Előre is kösz (2001 zx6r)
Elvittem a generátoromat tekercseltetni és ma lett kész.Össze raktuk mindent úgy ahogy kell.Beindítottuk a motort és egy csattogó hang jött a generátortól.Megpróbáltuk úgy is hogy lekötöttük a generátort és akkor a hang megszűnt.Mi lehet a baj?
Esetleg önts bele 8,2 dl olajat, a régebbibe legalábbis annyi kell, aztán lehet hülyeséget írtam, és meglátod azzal meddig lesz, de gyanítom, hogy kábé a menet aljáig.
Helló!
Tudja valaki, hogy kell ezt bekötni? Egy AM6 kínai klónra (Generic) menne, a gyújtásalapon csillag alakban a tekercsek (sztem 12V körüli, nem külön gyújtás tekercses) két kivezetéssel (a két vége) meg egy jeladó tekercs, más nincs. Ez a cucc állítólag erre való. Még valami: akkut hova kössem, fesszab is kell még?
Van pár rajzom (neten tórtam) de egyik se pont ilyen blokkhoz való.
Kösz
Sziasztok! Kellene egy kis segítség. Vettem egy AM6-os blokkal szerelt mocit .Nincs rajta külön olajszint ellenőrző csavar,csak egy hatalmas kémlelőnyillás. Meddig töltsem olajjal? Ha a nyillás aljáig töltöm majdnem félig lesz a blokk.Vagy elég ha látom ,hogy beleér a kuplungrész és tudja fröcskölni?
Köszönettel :balassat
Esetleg valaki ismeri?Bele merjem tölteni? Ti milyen olajat használtok?
Addig kell tölteni míg a menetig nem ér!
Mivel üzem közben, szerte-szét dolgozza, annyi elég!
Elvittem a generátoromat tekercseltetni és ma lett kész.Össze raktuk mindent úgy ahogy kell.Beindítottuk a motort és egy csattogó hang jött a generátortól.Megpróbáltuk úgy is hogy lekötöttük a generátort és akkor a hang megszűnt.Mi lehet a baj?
Válaszotokat előre is köszönöm.
https://picasaweb.google.com/D...
Tudja valaki, hogy kell ezt bekötni? Egy AM6 kínai klónra (Generic) menne, a gyújtásalapon csillag alakban a tekercsek (sztem 12V körüli, nem külön gyújtás tekercses) két kivezetéssel (a két vége) meg egy jeladó tekercs, más nincs. Ez a cucc állítólag erre való. Még valami: akkut hova kössem, fesszab is kell még?
Van pár rajzom (neten tórtam) de egyik se pont ilyen blokkhoz való.
Kösz
Köszönettel :balassat