esetleg ha nem vészes a sérülés,és olyan helyen van,illetve hegeszthető akkor vannak ilyen hegesztő szakműhelyek,de ha cserélni akarod a blokkfelet,akkor azt inkább párba tedd,miharabbi sikert
forgalomban nem használom..így a motorszám mellékes, de köszi a választ.Mástól is ezt hallom, hogy ha lehet párban kell cserélni, mivel nem lesznek színbe a dolgok.Köszi.
Segítséget szeretnék kérni:)
Van egy s51-es simsonom,60/6-os hengerrel és tirisztoros gyujtással csak ott a bökkenő hogy nincs stroboszkópom és nem tudom beállítani az előgyujtást,tolómérővel meg 4 napi szenvedéssel elértem hogy indul de nem pörög fel és szaggat.Előtte jó volt a motor(töltötekercs csere) csak nem lett megjelölve az alaplap.
Valakinek valami tippje hogy hogy lehetne faszán belőni az előgyujtást?
[6] március 4. 11:11
Helló!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.Van egy 250-es Cr-em,ami sajnos nem indul.Rúgásra csak durran 1-2tőt ,ezt minden rúgásnál eljátsza.
Már kitakarítottam a karburátort cseréltem benne gyertyát de semmi változás.Van valakinek valami ötlete?
Üdv.Annak mi lehet az oka,hogy a Kawa VN 750-es motorom erős szembeszélben néha elkezd rángatni?Most volt szervízben,volt karburátor-szinkron is.Szélcsendben,hátszélben nincs ilyen jelenség.
hello.
egy kérdésem van:
tudja e valaki hogy mennyibe kerül gsx-rhez csapágybetét? fekvő és hajtókar?
ha valaki tud legalább egy megközelitő árat. akár egy párra vonatkozóan.köszi
Helló. A szelep csak annyit "vétett", hogy kikerült a helyéről, majd vissza és ha már így történt megforgattam kicsit csiszolóporban. A hengerfej módosítás miatt szedtem ki őket. Eredendően a hajtókar csapágy vétett, miatta kellett szétszedni a blokkot.
Szia FeherCapa380 ! Mindenképpen férjen bele az alsó értékbe ! Nekem becsiszolás után a laza értékek szoros értékek lesznek. Mindez az 1000 km-es szemlén. Utána már gyári periódus. Változás nagyban függ az elvégzett munkátol és a levegőszűrő betét meglététöl. Mit vétett a vezérlés, ami miatt erre a sorsra jutott ?
Szervusztok. Lenne egy kérdésem a szelephézag állítással kapcsolatban. A frissen összeszerelt vezérműben a szelephézagok legtöbbje a megengedett tartomány aljára esik, van amelyik kissebb is az előírtnál. Nyílván járatás után kicsit beverődnek a szelepek és a hézagok tovább csökkennek majd. A kérdésem az, miként érdemes eljárni?
1. Használjam addig a motort, amig a hézagok beállnak (amúgy ez kb. hány km?) és a mérést megismételve válasszam ki a megfelelő korongokat.
2. Már most válogassam össze a korongokat úgy, hogy a hézag a megengedett tartomány felső határára essen, ahonnan használít közben majd bekopik a megengedett sáv kb. közepére (remélhetőleg). (Amúgy kb. hány századot igazodnak a szelepek csiszolást követő összeszerelés után? És mennyi km-t kell megtenni ehhez?
Durván fogalmazva az a kérdés, hogy lehet-e előre tudni, hogy a hézag kb. mennyivel fog csökkenni használatkor.
eléggé motorspecifikus,nekem az etz-be például a repsol 10w-40es vált be,a téli minuszokban is jó volt a kuplungja,nagy forróságban azonban már nem volt olyan finom a váltója,egész picit akadt ami jórészt köszönhető az egyenesfogazású váltó fogaskerekeknek
Köszönöm. Az áttétellel már próbálkoztam. Kisebb első fogaskereket tetem előre,de nem tetszett annyira. Át fúvókázásról nagyobb köbcentis motoroknál hallottam, hogy segít (Rm250, Cr 250). Cross pályán jó, hogy robbanékony, de erdőben azért fárasztó vele menni.
benzin tank szellőző eltőmödött? Akkor csinálja, hogy amíg van benzin az úszóházban addig megy, de ahogy elkezd befelé folyni a cucc, és fogy a levegő a tankból nincs akkora nyomás hogy lefolyjon a benzin. Ha leállítod szép lassan visszacsorog. Mi az a "sok minden" amit átnéztél ?
Üdv.Keresek AM6 blokkot HM CRE 50 es motorba 2000-es évjáratú.Olyan komplett blokk érdekelne amin nincs külön olaj zás és minden működik benne.Nem alkatrésznek kell hanem tartaléknak.
Köszönöm a tanácsot!A motor környékén mindenfelé kerestem,még a kábelkötegekbe is benéztem.Most ott tartok,hogy már mindent megnéztem az olajteknőn keresztül is.Egyedül egy hely van,ahol talán megbújhatott,a vezérműlánc alatti mélyedésben.Bemágnesezett dróttal próbálkozok,de eddig semmi.Még gondolkozom,hogy milyen módszerrel tudnék oda rendesen benyúlni.A flexibilis mágnes jó dolog,csak sajnos ide nem elég vékony..
semmiképp ne indíts amíg nem lett meg...inkább szereljpotyára két napot mint pengess ki két kilót ha olyan helyre kerül..de a műhelyben is söpörj össze, lehet hogy katapultált a cucc..
karburálással,gyujtás allítással lehet a motor karakterisztikáján kicsit varázsolni de keskeny a tartomány.végáttételnél,azaz a fogaskereknél azt meg tudod csinálni,ha előre kisebbet,hátra nagyobbat teszel akkor ugrósabb lesz de kisebb lesz a végsebessége,elenyésző de lesz,kevésbé érzékenx a domborzati változásokra,ennek az ellentetje pedig lomhább azonban nagyobb végsebesség
Sziasztok. Segítséget kérek . A Suzuki Rmz 250-est szeretném kicsit endurósra hangolni, nyomatékos legyen ,ne legyen pörgős a blokk. Átfúvókázással ezt meg lehet oldani, vagy esetleg kisebb hátsófogaskereket rakjak rá? Üdv.:NR
ne játsz az életedre,max 2 évente cseréld,akármilyen tiszta,én szezononként szoktam még az mz-mbe is:) most hogy felültem gs-re még komolyabb a tét,a legapróbb dolgokat is komolyan kell venni,körülöttünk nincs kaszni
A gyári dugattyú az 54,19-es méretű
ami most van benne az egy honda CR dugattyúja ami 53,93-as méretű. vannak eltérések.. hogy lehet hogy így működött a motor?
Másik kérdés ha megveszem bele a gyárit működni fog e vele?
nekem ugyan ez volt(még félig van is simsonom), utógyujtásod van akkor szokott durrogni a kipufogó.
Segítséget szeretnék kérni:)
Van egy s51-es simsonom,60/6-os hengerrel és tirisztoros gyujtással csak ott a bökkenő hogy nincs stroboszkópom és nem tudom beállítani az előgyujtást,tolómérővel meg 4 napi szenvedéssel elértem hogy indul de nem pörög fel és szaggat.Előtte jó volt a motor(töltötekercs csere) csak nem lett megjelölve az alaplap.
Valakinek valami tippje hogy hogy lehetne faszán belőni az előgyujtást?
A válaszokat előre is megköszönném:
Helló!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.Van egy 250-es Cr-em,ami sajnos nem indul.Rúgásra csak durran 1-2tőt ,ezt minden rúgásnál eljátsza.
Már kitakarítottam a karburátort cseréltem benne gyertyát de semmi változás.Van valakinek valami ötlete?
egy kérdésem van:
tudja e valaki hogy mennyibe kerül gsx-rhez csapágybetét? fekvő és hajtókar?
ha valaki tud legalább egy megközelitő árat. akár egy párra vonatkozóan.köszi
1. Használjam addig a motort, amig a hézagok beállnak (amúgy ez kb. hány km?) és a mérést megismételve válasszam ki a megfelelő korongokat.
2. Már most válogassam össze a korongokat úgy, hogy a hézag a megengedett tartomány felső határára essen, ahonnan használít közben majd bekopik a megengedett sáv kb. közepére (remélhetőleg). (Amúgy kb. hány századot igazodnak a szelepek csiszolást követő összeszerelés után? És mennyi km-t kell megtenni ehhez?
Durván fogalmazva az a kérdés, hogy lehet-e előre tudni, hogy a hézag kb. mennyivel fog csökkenni használatkor.