valahol tömitetlenségi probléma van,lehet az karmantyú a fő ill.munkahengereknél,fékcső illesztéseknél a tömitő gyűrűk mentén is.
fékfolyadék csere volt már? ha felforr akkor elkezd "gőzösödni" és gyakorlatilag 0 fék van.,engedd le az összes folyadékot,egy fecskendő és egy passzos mipoláncső segítségével a féknyergek légtelenítő csavarján keresztül töltsd fel a rendszert,ha tele van akkor pedig zárd le és kezd el pumpálni elzárt légtelenítő csavarokkal és kezd el légtelintei alul.ha nincs változás még mindig akkor valami mechanikai hiba van
két variáció lehetséges,amennyiben nem ezen a félen van a száma a motorodnak,akkor elég lehet csak az a fél is,DE akkor vonalba kell furatni az összes csapágyfészket,hogy ne legyen még véletlenül se a váltómőben ill. a főtengelynél hiba.minden blokktest "egyedi"
a másik verzió,egy üres blokk komplett,a tiednek a belsejét át tudod pakolni,csak a szükséges motyok kellenek hozzá(tömitések,szimeringek,csapágyak esetleg),utána a motorszám változást be tudod jelenteni okmányirodában,de legkésőbb a következő műszakin
Sziasztok!
Van egy gsxr600 k4-es motorom.Az első fékem pár nap alatt le levegősödik.A felső főféknél tudom le levegőtleníteni.Van valakinek valami tippje hogy mi lehet a baj?
Sziasztok!99es évjáratű honda cr 250-em váltó oldali blokkfele szét van repedve.Cserés a dolog.A kérdésem az lenne, hogy mindkét blokkfelet cserélnem kell, vagy elég a váltó oldalit(a sérültet)?Össze lehet rakni két különböző blokkból származó félből?
Sziasztok!
Lecseréltem a gyári kiput sportra. Az lenne a kérdésem, hogy kéne beállítanom a karbit? Már állítottam a benzin-levegő arányon ettől alsó tartományban jól tol, de fölül semmi. Nem tudom, hogy hogy tudnám kideríteni, hogy túl dús e a keverék vagy éppen benzinben szegény, mert én a gyertyakép segítségével szoktam, de az nagyon macerás. Ti, hogy állítjátok be?
Előre is köszi!
Sziasztok!
A problémám nem újkeletű, nem emlékszem már, mikor alakult ki ( ugye most vettem elő a motort, jön a jó idő)
Van egy Beta RR50 motorom ( KTM blokkos, nem Minarelli).
A gyári, talán 12-es karbi helyett 17-es dellorto van benne, már így vettem, akkor jól ment.
Alacsony fordulaton, és ha már van lendület, nem gyorsulok vele, szépen megy, de ha visszaváltok, és maxi gázt húznék, akkor csak darál, akadozik, majdnem olyan, mintha el-el venném tőle a gyújtást. Amikor éppen erőre kap ( egy rángatás-dadogás sűrűn ismétlődik, de közte rendesen megy), akkor rendesen gyorsul.
Ugyanez jelentkezik végsebesség környékén is, harmad gázállásnál nem tudom tovább húzni, mert elkezdi ezt a játékát.
Üresben ha pörgetem, magas fordulaton szintén ez az akadozás figyelhető meg.
Mi lehet a probléma? Túl sok, netán túl kevés benzin? A levegőszűrő tiszta, és a gyertya sem régi benne.
Mit javasoltok, jártatok már így? Karbi tisztítás lesz, és valószínűleg suber állítás, de merre mégis? Az úszóházból fogy el a benzin, vagy épp hogy túl sokat porlaszt be? Megpróbáljam a régi gyertyával is?
Egyébként korrektül veszi a fordulatot, és van benne erő is, mint eddig.
Előre is köszönöm, ha tudtok segítséget nyújtani!
Sziasztok!Ötleteket várok!Banditán szelephézag állításkor eltört egy villáskulcs,és a letört rész (egy fél körömnyi darab) eltűnt.Sehol nem találom a hengerfejnél.Kiszívtam az olajat a gödrökből,próbáltam mágnessel és próbáltam lámpával keresni,sehol nem találom.Legrosszabb esetben a vezérműláncnál beeshetett.Ezért leszedtem az olajteknőt és amit tudtam,ott is átnéztem.Sehol semmi.Mit tennétek?Mi van,ha tele rakom mágnessel az olajteknő alját és egy kicsit beindítom a gépet,hátha az olaj leviszi az eltűnt darabot?
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy most cseréltem olajat a motoroba, és ha ott oldalt azon a kis ablakon nézem, akkor az olaj úgy folyik mint a víz, persze már mikor meleg a gép.Eddig nem is figyeltem.Meg van még egy probléma, hogy 5500-6000 között nem akar menni csak dadog, de ha átpörgetem azon a részen akkor megy mint a golyó.Nah szerintetek mi lehet a baj? Lehet karbiszinkron kéne ?(2001-es zx6-r ninja)
Várom a válaszaitokat.
fékfolyadék csere volt már? ha felforr akkor elkezd "gőzösödni" és gyakorlatilag 0 fék van.,engedd le az összes folyadékot,egy fecskendő és egy passzos mipoláncső segítségével a féknyergek légtelenítő csavarján keresztül töltsd fel a rendszert,ha tele van akkor pedig zárd le és kezd el pumpálni elzárt légtelenítő csavarokkal és kezd el légtelintei alul.ha nincs változás még mindig akkor valami mechanikai hiba van
a másik verzió,egy üres blokk komplett,a tiednek a belsejét át tudod pakolni,csak a szükséges motyok kellenek hozzá(tömitések,szimeringek,csapágyak esetleg),utána a motorszám változást be tudod jelenteni okmányirodában,de legkésőbb a következő műszakin
Van egy gsxr600 k4-es motorom.Az első fékem pár nap alatt le levegősödik.A felső főféknél tudom le levegőtleníteni.Van valakinek valami tippje hogy mi lehet a baj?
tudna valaki segiteni, hogy a burkolatos yamaha-ban hogyan kell a fényszórót beállitani ?
"nagy" 1500
"kicsi" 600
minőségére garanciát vállalok!
Köszönöm.
Lecseréltem a gyári kiput sportra. Az lenne a kérdésem, hogy kéne beállítanom a karbit? Már állítottam a benzin-levegő arányon ettől alsó tartományban jól tol, de fölül semmi. Nem tudom, hogy hogy tudnám kideríteni, hogy túl dús e a keverék vagy éppen benzinben szegény, mert én a gyertyakép segítségével szoktam, de az nagyon macerás. Ti, hogy állítjátok be?
Előre is köszi!
telibe van fújva ocsmány módon kályhaezüsttel
mivel lehetne leszedni?
még a kromofág sem hozza le
A problémám nem újkeletű, nem emlékszem már, mikor alakult ki ( ugye most vettem elő a motort, jön a jó idő)
Van egy Beta RR50 motorom ( KTM blokkos, nem Minarelli).
A gyári, talán 12-es karbi helyett 17-es dellorto van benne, már így vettem, akkor jól ment.
Alacsony fordulaton, és ha már van lendület, nem gyorsulok vele, szépen megy, de ha visszaváltok, és maxi gázt húznék, akkor csak darál, akadozik, majdnem olyan, mintha el-el venném tőle a gyújtást. Amikor éppen erőre kap ( egy rángatás-dadogás sűrűn ismétlődik, de közte rendesen megy), akkor rendesen gyorsul.
Ugyanez jelentkezik végsebesség környékén is, harmad gázállásnál nem tudom tovább húzni, mert elkezdi ezt a játékát.
Üresben ha pörgetem, magas fordulaton szintén ez az akadozás figyelhető meg.
Mi lehet a probléma? Túl sok, netán túl kevés benzin? A levegőszűrő tiszta, és a gyertya sem régi benne.
Mit javasoltok, jártatok már így? Karbi tisztítás lesz, és valószínűleg suber állítás, de merre mégis? Az úszóházból fogy el a benzin, vagy épp hogy túl sokat porlaszt be? Megpróbáljam a régi gyertyával is?
Egyébként korrektül veszi a fordulatot, és van benne erő is, mint eddig.
Előre is köszönöm, ha tudtok segítséget nyújtani!
2005-ös Z1000-hez keresnék az első sárvédőn lévő fékcső tartó műanyag clipset. Nincsen valakinek ötlete? Előre is köszi
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy most cseréltem olajat a motoroba, és ha ott oldalt azon a kis ablakon nézem, akkor az olaj úgy folyik mint a víz, persze már mikor meleg a gép.Eddig nem is figyeltem.Meg van még egy probléma, hogy 5500-6000 között nem akar menni csak dadog, de ha átpörgetem azon a részen akkor megy mint a golyó.Nah szerintetek mi lehet a baj? Lehet karbiszinkron kéne ?(2001-es zx6-r ninja)
Várom a válaszaitokat.
Rotax 122 lehet?
Köszönöm a válaszokat!
Van pár eladó minőségi német maróm! Nagyon olcsón! Kéthetente járok haza akkor hozom a rendeléseket!
Várom a mail-eket!
A NAGYOK 6MM-ES SZÁRRAL
A KICSIK 3MM-ES SZÁRRAL