Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Szelepvezető és szelepszár kopott (hiába teszed fel a szimmeringet, nem központos a megvezetés). Valószínű ez lesz, de megnézném a henger dugattyú illesztési hézagot, a dugattyúgyűrű hézagot a hengerben, a gyűrűhorony és gyűrű közötti hézagot, a karter szellőzést. Nagyjából ennyi, remélem segítettem!
sziasztok ! szerelő tanácsát kérném abban h van egy kawasaki klx 650 es motorom ami 1 egy hengeres és zabálja az olajat de ki lett cserélve a szelepszárszimering és gyűrüzve is volt kb 800 km ment próbáltam többféle olajat és csak eszi mint az állat a motor jól indul ennek ellenére jah és a füstöt gázvissza engedéskor löki , választ előre is köszönöm !
Köszönöm a vàllaszt.
sziasztok azt szeretném megkérdezni hogy a cr 125 91esen hol lehet az alapjárat állitó vagy van rajta ? a segitséget előreis köszönöm !
Hali!

Olyan problémával fordulok hozzátok , van egy aprilia sr 50 ditech robogom és elég hosszú ideig állt a garázsban.
Nem régg akartam újra mocizni vele de olyan probléma jött elő hogy elég nehezen indultba.., meg amikor beindult és nem adok rá gázt lefullad alapjáraton ....
Ha adom a gázt akkor rendben van meg menet közben is fúra hangot ad mintha az injektor nem akarna leállni ..(mint az inditáskor ad egy speci hangot injectora az megy tovább menet közben is csak kicsit halkban..)
Légszűrőt, gyertyát aksit töltöttem/átnéztem .
Végül is egy start stop rendszer jött elő alapjáraton :D


Ha van valami tippetek mi lehet a gubanc osszátok meg velem
Yamaha dt 125 r típusú motorom nem forog 6000 fölé menet közben.. :S
A probléma továbbra is fennáll..
Légszűrőtakarítás- OK!
Karburátor Tisztítás- OK!
SZint beállítása- OK!
Power szelep beállítása- OK!
annyit sikerült elérnem már legalább hogy álló helyben üresben sem forgott tovább 6000 nél, de már 6500-7000 ig kiforog...
MIt tegyek ?
Gondoltam arra, hogy a cdi dobozt kidobom belőle és veszek egy másikat ami nem szabályozza le 6000 nél a motort..
Végsebessége még mindig 80 km/h és körülbelül úgy megy mint egy 50 R...
Ezzel sajnos élvezhetetlen a motorozás.. :S
Kösszönöm a gyors választt.
hello. függ hogy milyen moci, de fő lépésekben ennyi lenne a dolog
Szépet mindenkinek!
A segítségeteket kérném!Van egy GPZ100RX-em,és szegénykémet próbáltam felébreszteni a téli álmából,de sajna a sokadik indításra két nagy csattanás volt a válasz...Az önindító hajtana,de mégse megy!Amikor sebességbe teszem,hiába húzom be a kuplungot befog,nem forog el a hátsó! Mi lehet a baj?Egy jó,megbízható szerelő kellene nekem!Gábor vagyok Kaposvárról!Előre is köszönöm a hozzászólásokat!
köszönöm! tényleg eltömődés volt
helo van egy cagiva frecciam es nemjovok ra hogy mi lehet a baja mar mindent csereltem csinaltam de ugyanaz.
Az van hogy ha benzint spriccelek a hengerbe akkor egybol indul es megy amig a benzin tart ,aztan semmi a kirbit mar sokszor kipucoltam es mindent amit lehet de semmi!
HA VALAKI TUDNA SEGITENI AZ JO VOLNA koszonom elore is !
Ha minden igaz, akkor a szívó: 0,02 és 0,09 között, a kipufogó 0,07 és 0,14 között.
Üdv mindenkinek lenne egy kérdésem van egy 1986os kawasaki gpz400r ez egy belpiacos modell. Két éve volt felujitva és szelephézagot akarok ellenőriz ni. De szervizkönyv nincs csak a 600hoz s nem tudom hogy az abban szereplő értékek megegyeznek ezzel. Szóval ha valakinek volt ilyen motorja vagy tudja menyire kell állit tani az írja már le.
Nekem az elmúlt nyáron történt , hogy "sáros" benzint tankoltam, és a kúttól 2 km-re elkezdett leállni kettő henger,alig értem vissza.
Szerintem a kompressziót kellene ellenőrizni, majd utána a karburátorokat szétszedni és tisztítani fehér papírtörlő felett, hogy látsszon van-e benne valami. Én most is azt mondom, el van dugulva az alapjárati fuvóka. Ha a szikrával minden rendben.
A gond az hogy csak alapjaraton nem megy ahogy en figyelem szerintem nem kap eleg anyagot,mert az a furcsa hogy apjaraton kb 1000-1300 fordulaton van es ha eliri a 2000-et akkor mar megyen,szerintetek a compreszioval van a baj?Gyertyakabel kicserelve uj,de meg a karbuik nem voltak nalam szetszedve,nem reg vettem a mocit es a regi gazdaja nem tudom hogy takaritotta vagy nem.
Üdv,a hengerfejnél ereszti a vizet a moci,gondolom tömités ment tönkre... az a kérdésem h annyi lenne az egész h vizet leengedem,csavarokat kitekerem le a fejet,kicserélem a tömítést és minden vissza?
Köszi a választ!
Nekem az autóm ugyanezt csinálta, gyertyapipa és kábel csere megoldotta. Ha 2 henger nem megy akkor trafó.
Ha nem jön be a kábel és pipa csere akkor meg kell mérni a kompressziót. Ne járj így a motorral!
én csak hidegvágóval rákoppintok +vagy x formába
az sem esett le még sosem
3 láncnál volt már ilyen
Az első rúgásnál, vagy tolásnál lehetett.
Mi is jártunk már így, több régi motorral is.
Alapjaraton ugy veszem eszre hogy nem megyen az 1-es henger probaltam lehuztam rola a gyertya pipat es nem reagal ra a motor(nem esik le a fordulat)es nem meleg a kipufogo konyok,de ha egy kicsit rahuzom a sokkot akkor viszont megyen mert forosodik,nem lehetseges hogy alapjarati fuvoka van eldugulva?
Hello

Ennyire elég elnittelni a patentszemet?
Előre is köszönöm a segítséget!
Jobb lenne , ha keresnél valakit a közeledben, aki ért hozzá, mert nem olyan egyszerű javítani mint ahogy kinéz. Szerintem minimum kell hozzá a gépipari szakközép iskola. Lehet több gond is, szakadt membrán dugulás , beállítási hiba....!
Biztos hogy ott csöpög ? Ha igen akkor azt a csavart ott mellette húzd be tövig. Ha ott csöpög, akkor ha behúzod meg ios fog szűnni a csöpögés.Az is lehet hogy csak ott gyűlik össze a benzin, de valahol máshol szivárog!Ha a csavar behúzása után sem szünik meg a csöpögés, akkor tömítés csere...
Melegen is szerintem csak 3 megy mert alapjaratbol 1 kicsit rapockolok el kezd fuladozni es csak nehezen de akkor hirtelen meg no a fordulatszam,es meg annyi hogy az alpjarat ingadozik kb 1000 es 2000 kozt szerintetek ez mitol van?Lehet hogy karbi dugulasom van?Ha leveszem mind a negyet s alurol az uszokapakot leveszem es kifujom levegovel malamit esetleg elalitok?Aki mar csinalt ilyet kerem segitsen