Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Én szereltem szét ilyen típusú csapot, ugyanis a régebbi, karbis 600-asok csapja ugyanilyen. Le kell fúrni a két kis szegecset, és alatta van egy olajálló gumigyűrű, amit ki kell cserélni. visszaszerelést én asszem 3-as csavarokkal oldottam meg anno...
Sziasztok! Van egy 125-ös 4 ütemű robogóm munkába járásra, de egy ideje azt csinálja, hogy beindul 1-2 rúgásra megyek vele kb 50 métert és leáll utána nehezen indul be. Már sok mindent átnéztem rajta de nem jó. Ha bármi ötletetek van írjátok meg légyszi. Köszi a tippeket!
Tudja valaki honnan lehet féknyereg felújító készletet (karmantyú,porvédő) beszerezni?
Sziasztok.

A kérdésem a következő:2t robogo nagy gáz után ( nem mindig) olyat produkál mintha megakadna a bowden, csak gyújtáslevétellel áll le. Bowden biztos jó, karbiban akadhat fel a tolattyú..? az is biztos, hogy falsot is szív mert nagyon lóg a főtengely. Igazábol a kérdésem az, hogy fals levegő miatt felpöröghet-e maxi fordulatra, erőveszteség nélkül. Ha valami fenn akad és nem a gázbowden, akkor mi? Fals levegő esetén gyengülnie kéne.. nen jövők rá hol a galiba..
Üdv
A gázbowden ellenőrizve és kizárva mint lehetséges hibaforrás, mivel a karbisoron a gáztengeny rendesen visszakoppan alapállásba de mégis fent marad a fordulat. Ráadásúl ha alapjáraton jár a motor és a gázhoz nem nyulok egyszercsak felpörög. Ennek a folytószelepnek viszont utána járok. Köszönöm!
Esetleg várom a további észrevételeket!:)
Hát a kritikus pontok teljes szétszedéssel lettek ellenőrizve és falslevegőre okot adó hiba teljességgel kizárva. A tünet mégis ez! De azért megpróbálom ezt a módszert is, veszteni már nem tudok:(
Nem javítható!
Megkeresed a Lakamoto .hu-t és rendelsz újat, vagy bontóból.
Helo.segítség kellene.cbr 900 rr (93-as)-rol lenne szó,csöpög a benzincsapom,és nem tudom szét lehet-e szedni és megjavítani.mellékeltem egy képet de ez nem az én csapom!vagy esetleg van valakinek egy fölöslegbe és megszabadulna töle az irjon.elöre is köszönöm.üdv
Szerintem vagy túl feszes a gázbovden, vagy mint nekem, volt hogy beakadt valahová a bovden gáza, és azzal együtt rángatta az egészet kanyarodáskor.. Másik hiba lehet, hogy túlzottan nyitva van a karbiban a gáz fojtószelep, és a sok levegőtől ingadozik az alapjárat.
2001-es zx6-ba (saját) ma cseréltem olajat.Annyi kérdésem lenne hogy 3,7L-t öntöttem bele.Az nem sok ?
Szevasztok srácok!

Érdeklődni szeretnék hogy valakinek van e valamiylen információja erről a gyertyáról, sajnos nem sok info van rá írva, és a kinézete alapján csak hasonlóra bukkantam a honlapon, de hőértéket még így sem tudok!
Rajta lévő adatok: kerámia részen Denso Iridium 34
fém részen: 253 Denso Japan ME
Köszönöm! :)
Szia! Nagyon egyszerű kiszúrni, hogy esetleg falsot szív-e a motor! Én azt szoktam csinálni, hogy járó motornál féktisztító sprayt fújok azokra a helyekre, ahol a tömítetlenséget gyanítom. Az esetleges tömítetlenségnél beszívja a motor az alkoholtartalmú féktisztítót, és megemelkedik az alapjárata. Kis gyakorlat kell hozzá, de bombabiztos diagnosztika!
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.2004-esKawasaki ninja 636-osom van És valami csörög a blokkjában.Mindenki vezérműláncra gondolt,de annak semmi baja.A szelep hézag is tökéletes,gyári adaton vannak,de még mindig csörög.Ha valaki tud valami információval szolgálni,vagy ha valakinek volt hasonló hiba a motorjával akkor légyszíves írjátok meg.Segítségeteket köszönöm!
szépen leveszed az oldaldeklit blokkolod a főtengelyt majd lecsavarod az anyát aztán szépen sorban leveszel mindent kicseréled amit kell majd visszarakod .... de ha 6-7000 ér valaki megcsinálja neked alkatrésszel együtt akkor az nem lesz drága meló
Sziasztok!

Egy kis segítségre vagy tanácsra lenne szükségem!

Kb két éve megvan már a Yamaha R6-osom (2002-es, karbis) és már azóta egy elég zavaró hibája van és nem tudok vele mit kezdeni, pedig már darabokra szedtük párszor a szerelő barátomma.

A hibajelenség: Üresben nehezen ejti a fordulatot vissza az alapjáratra valamint néha 2-3 ezerre felmegy és ingadozik. Ez a jelenség gyakran menet közben is jelentkezik, pl piros lámpánál állva egyszer csak felpörög a motor. (melegen szinte minden piroslámoánál eljátsza)
Úgy viselkedik mint ha tipikusan farslevegőt szívna. (legalábbis amikor még SIMSON-om volt 15 éve az csinált ilyeneket.
A karbisort már szétszedtük, a menbránok is tökéletesek, valamint az összes létező szövócső stb...

Ha esetleg valakinek volt hasonló panasza, vagy csak van egy jó ötlete légyszi segítsetek!

Köszönöm!
Hali!
Bele vágtam a fékrendszer felújításába.Elől dupla tárcsa 4dugós nyergekkel hátul 2dugós nyereg.A tíz dugóból 3 volt működő képes.Kicibáltam a dugattyúkat és lám a porvédők halottak voltak.Tudja valaki honnan lehetne beszerezni ilyesmit?
27-est 34-est 38-ast kellene találnom,szerencsére minden más jó lett kis takarítás után.
Mérj kompressziót, ha kell állítsd be a szelepeket.
Nem.
Sziasztok tudnátok segíteni .Van egy Yamaha xj 600-asom a harmadik henger nem megy, gyertya ok nem tudom hogy mi lehet a gond.Előre is kösz a segitséget. .
hello! annyit akarok kérdezni hogy nagy baj az ha az olajszint a max felett van egy kicsivel?
Ha van benne üzemanyagpumpa, lehet hogy elejti a benzint.
Hogyan tudom kivenni a robogómból ( suzuki an 125) a görgőket , variátor csúszkákat, és a különböző rugókat ? Hátra a hajtáshoz milyen olaj kell ? Mert már néha elindulásnál berezonál a kasztni ( nehezen rakja sebességbe) és 60 felett elkezd rezonálni szintén a kasztni ( haverral megnéztük el is van törve egy variátor csúszka meg a görgök is kopottak )de sajnos akkor nem cseréltem ki most meg a haverom elköltözött.Szerelőnek meg egy görgő cseréért nem fizetnék 7-8 ezret meg ugy is csak a legrosszabb minőséget rakná bele egy kis mese mondással.
Helló!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.Van egy 250-es Cr-em,ami sajnos nem indul.Indításnál csak durran 1-2tőt ezt minden rúgásnál eljátsza.
Már kitakarítottam a karburátort cseréltem benne gyertyát de semmi változás.Van valakinek valami ötlete?
próbáljátok kicsit befogni a kipufogót és úgy indítani
hátha jobb lesz
ha esetleg lenne benne ac pumpa akkor az is szokott így viccelődni(kistankosnál tuti nincs)
sima karbitakarítás nem elég, el kell vinni ultrahangos mosóba vagy beáztatni bioetanolba pár hétre
nem lehet hogy a szivatóval van valami ? vagy még én a gyertya hőértekére tippelnék