Hello!
Barátomnak van egy oregebb XL 600-asa. egyik szerelőtől a másikhoz viszi. egyik sem tudja igazából mi a baja.
A tünet: Hidegen picit nehezebben indul. (Kb.10-15 rúgás)-majd pár pöffenés után mindig leáll.Ezt eljátsza párszor,amíg a pár pöff össze nem áll valamiféle alapjárattá. Amíg hideg a motor ki-kihagyogat. -ezért Muszáj tartani a gázt amíg be nem melegszik,mert kulomben bedöglik. Ha meleg a motor ezek a tünetek megszünnek,szép egyenletes az alapjárat is és minden esetben az első rúgásra indul.
Kompresszió rendben-dekompresszor zár,Gyertya + gyertyakábel,gyújtótekercs+ a motorblokkban lévő tekercsek -mind cserélve.Karbi kitisztítva...
Mi lehet a gond? Valakinek ötlete,hasonló tapasztalata?
Sziasztok!
Szedett valaki már szét CBR 929-es kulcsot?
Van benne egy háromszög és egy négyszög alakú "tér", a kérdésem, hogy az immobiliser chip-je melyikben van?
Segítsetek már egy kicsit.Mikor voltak ezek a nagy hidegek azóta nem indul be a motorom.Ha egy kis motorindító sprével nyomok neki egy kicsit, attól nem lehet baja?2001-es zx6-ról van szó.
Segítsetek már egy kicsit.Mikor voltak ezek a nagy hidegek azóta nem indul be a motorom.Ha egy kis motorindító sprével nyomok neki egy kicsit, attól nem lehet baja.2001-es zx6-ról van szó.
motorolaj az 10 w40 hajtómű olaj 80w-90 én ezt használom hajtómű olajat addig kel tölteni hogy a beöntő nyílás alatt legyen egy picivel persze ha oldalt van a betöltő nyílás, motorolajból nekem 9 dl megy bele
örülök hogy neked segítettem :D én még mindig az elektronikával szo.ok még mindig nincs szikra az a nagyon pici szemnek jelentéktelen dolog de enélkül szart nem ér a motor :D
ha az aksi jo akkor önindító relénél kéne szétnézni sztm , ha kel fék az indításhoz akkor lehet hogy ott lecsúszott egy kábel , ez a két dolog jut eszembe
Srácok, szerintetek mi lehet a problem ? Még jó idő volt a tél előtt motoroztam, jó volt minden semmi problémát nem tapasztaltam.Most amikor feltöltöttem az aksit berakom gyújtás, minden jó de az önindító még csak nem is teker, még csak nem is hallom , hogy erőlködne-e vagy bármi. Tökre tanácstalan vagy. Ha tudtok mondjatok már tippeket. Köszi, Kori !
U.I.: Egy Cagiva SuperCity 125-ről van szó.
értem , még egy ötletem van kiszedem az aksit , lehet hogy azzal van a gebasz vagy ilyen nem létezik ? csak azért mert az aksit most raktam bele de nem emlékszek hogy mielőtt az aksit beraktam azelőtt is csinálta e , lehet az a baja hogy zárlatos az aksi és valami miatt az nem stimmel ? am indul rendesen vele meg lehet tölteni is normálisan biztit se vágja ki
Nade viszont ha ugyan azt fogja csinálni a másik cdi-vel, amit ne félj kicserélni nem fogod vele tönkretenni mert elég nehéz egy gyári cdi-t tönkretenni, akkor ez a jelenség azért van mert a cdi állitja le a motort mert valami hozzá tartozó alkatrész-dolog rossz. Tehát ha a másik cdi-vel azt fogja csinálni akkor máshol van a hiba.
hát én is így tervezem a holnapot hogy még megpróbálom a cdi-t kicserélni , csak attól félek hogy ezt haver motorjából szedem ki és ha valami olyan baja van nehogy tönkre vágja azt is
fogaskerék párt biztos (megkopott a homlokfogak aláköszörülése). ha sokat használtad így, vagy csak egyszerűen nincs szerencséd , akkor léptetővillát is
sziasztok , nekem olyan problémám lenne hogy , beindul jár ki is pörög de kb 10 mp után leáll ezt folyton eljátssza viszont ha nem veszem le a gyújtást és nem várok vele egy kicsit be se indul ezért le a gyújtás várakozás megint indul 10 mp leáll néztem másik trafót ( jó robogóról kompletten ) semmi változás, gyertyát semmi változás , elkezdtem wd vel befújkálni utána jó lett ment kb 3 km ert leállítottam nem indult , gyertya csere beindult és utána megint a 10 mp es dolog , szerintetek lehet ez cdi ? segítsetek légyszi mert felgyújtom az egészet motorikusan semmi baj ,ez valami elektromos lesz ,( kínai 4 t robogó )
Barátomnak van egy oregebb XL 600-asa. egyik szerelőtől a másikhoz viszi. egyik sem tudja igazából mi a baja.
A tünet: Hidegen picit nehezebben indul. (Kb.10-15 rúgás)-majd pár pöffenés után mindig leáll.Ezt eljátsza párszor,amíg a pár pöff össze nem áll valamiféle alapjárattá. Amíg hideg a motor ki-kihagyogat. -ezért Muszáj tartani a gázt amíg be nem melegszik,mert kulomben bedöglik. Ha meleg a motor ezek a tünetek megszünnek,szép egyenletes az alapjárat is és minden esetben az első rúgásra indul.
Kompresszió rendben-dekompresszor zár,Gyertya + gyertyakábel,gyújtótekercs+ a motorblokkban lévő tekercsek -mind cserélve.Karbi kitisztítva...
Mi lehet a gond? Valakinek ötlete,hasonló tapasztalata?