Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
Összeraktam a dt 125 mocimat, Wössner dugóval, megy is meg érzem hogy van benne erő, de annyi gondom van vele, hogy egy kicsit ráz. kb mint egy régebbi simson star. Nem lehet, hogy a balansztengely-en kell vmit állítani(ha egyeltalán lehet)? Segítséget várok, köszi előre is

Tomi
Na, akit a motoremelőről érdekelték a képek.
A hátsó is működne kerék nélkül, de ahogy az elejét emeled, a motor előlre felé fog mozogi, ezért szükséges valami gudulási lehetőséget produkálni.
Anyagszükséglet: egy szál 40x40 es szelvény. (2600Ft)
Méretek: nekem a földön fekvő szárak 90cm hosszúak elöl hátul. Szélességi magassági méretek adott motoron lemérendők.
Hello! az lc2-es ktm nek tényleg olyan blokkja van mint a dt-nek? mert tök ugy néz ki
Sziasztok!Egy Honda CBR600 F2-be meghalt a fesz szabályzó.Nincs valakinek egy bevált megépíthető kapcsolási rajza, a gyári kiváltására?Sűrgős lenne.Segítségeteket előre is köszönöm!
hali!
mostanában folyik az olajam, szerintetek miért?
a lendkerék felöli oldalon a kuplung rudazat mellett van egy lyuk a blokkon ott folyik
minden megállásnál egy fél tenyérnyi folt lesz a betonon
miért folyhat? sok olaj nincs benne... egyre kevesebb van és mégis folyik
yamaha dt80
ha beragasztom az gáz? szellőző nyílás lenne?
itt egy kép a folyós lyukról:
Első tippem olajgomba elrepedt!
Másidk tipp lánckerék szimering.
Idomot szedd le,és mosd le olaj eltávolitó vegyszerrel,nem irok márkát,tipust,stb mert ezer féle van.
Utána inditsad be üresbe és lesd honna jön elő az olaj.
Meglesz...
ok Én is jövő héten "gyártok" 1 párat ez a villanyakba bedugós nagyon tetszik,telókiszedéshez tök jó meg télen is addig sincs terhelve semmi amíg áll.addig is 4 görkori kereket szerezzél be
Megköszönném. Már rég óta tervezem, h kéne 1, de eddig volt nagysztenderem, de most a kipu rendszer kiatt nem lesz... Köszi előre is!
Szia nekem van leméretezve egy "louis-ban kapható emelő,első és hátsó is van olyan is amit a villanyakba illesztesz. megpróbálom bescannelni jövő héten ha kell.
Szia! Akkor én kérnék róla képet, mert én is szeretnék csinálni itthonra...
Lánckerék szimmering és/vagy az O-gyürüt nézném meg..
holnapra már okosabb leszek, mert most reggel siettem el melózni, és csak annyi időm volt, hogy lebontottam az idomokat, leszedtem az első fogaskerék burkolatát, ez idáig nem láttam semmi folyási, csöpögési helyet, de abban a pillanatba hogy beindítottam, elkezdödött a folyamatos csöpögés, egész a leállításig, bár mintha egy kicsit föntebről észlelném és kicsit beljebről a problémát de nem látni a forrást, csak majd holnap ha leveszem az első fogaskereket is. A forráspont valahol ott van a környéken az tuti.
Gondold végig az olajpumpának mi köze van az olajfojáshoz
Max annyi hogy mikor nyomást generál akkor folyik, de a önnmagában a pumpa meghibásodása miatt nem folyhat
Valoszínübb hogy a első fogaskerekednél a szimering adta meg magát vagy valami tömítés,azok is folyhatnak olajnyomás alatt.
más............
egy pár napja (néha) nyikorgó kis hangot hallottam a mocibó (zx-7r) előlről észleltem, kerékcsapágyra gyanakodtam. El is hagyta a nyikorgást, viszont tegnap mentem hazafelé melóból, és időközönként éles visítást hallottam de csak tized másodpercekre és ritkán.
Garázsba beélva a motor hátsó része csupa olaj, a bal oldalon csöpögött, és a hátsó kerék bal odala verte össze a motort olajjal. Blokkból fogy az olaj, mer maxon volt a szint, és most fél alatt van. Az első fogaskerék fölött látom (vagyis azon a részen) a kiindulási forrást és ott csöpög lefelé de csak ha beindítom. Szerencsére csak a hazaérkezés előtti pár méteren kezdte produkálni. Én olajpumpára gyanakszom, de hátha vannak itt nagyobb szakik.
Kérdés!
Ha az akkor (valamelyes értek egy kis sufnituninghoz) nagy dolog e egy olajpump csere, vagy nagyon szét kell e borítani a mocit?
Másik, hogy honnan szerezzek be alkatrészt, hogy ne egy horror áras szervízbe kopogtassak be.
Gödöllő környéki vagyok, pest is szóba jöhet, dunakeszi vagy környéke.
Ha valakinek volt már hasonló gondja, akkor milyen (mennyi) zsebbenyúlással oldotta meg?
Köszi a segítséget előlre is.
motoremelés megoldva! elmentem a vasasba vettem egy szál 40x40 es vasat, és a haverral 20 perc alatt hegesztettünk előre hátra emelőt. Nagyon egyszerű, ha valakit érdekel csinálok róla képeket. össz költsége a két emelőnek 2600 Ft.
Látom nem sokat cseréltetek gumit mocin,de akkor elmondom a titkot!

1.:
-fadarab segítségével a kipufnál megemel emelővel
2.:
-ha van középsztender(zx7r mondjuk nincs)akkor sully a hátsó üllésre középsztenderen.

Nem kell ide nagyon semmi extradolog
Hátsókerékcseréhez meg lengövilla oldalán fadarab+emelő

Gumis melohelyen így csináltam.
Sok sufnis variáció van,pl:a kormánynál megemeled flasencuggal vagy 1 csigával,én autoemelőt szoktam használni,alárakok egy deszkát,és a leömlőnél ráemelek elég egy picit,de mindegyik megoldás para,jobban jársz ha beruházol egy álványba,vagy hegesztesz 1-et asufniban akkor tuti nem a földön végzi a kava
Trükk van éppen,de szakmai titok
Hmmm...a VFR nehéz ügy. Ha a CBR-nél lenne ilyen tuti, h vezműláncra gyanakodnék vagy a feszítőjére, esetleg a régebbieknél a hidrotőkékre, de a VFR-nél ugye fogaskerekes a hajtása a vezműtengelyeknek. Mind a 4nek... Talán ott lehet valami, mert ugyanaz a jelenség mint az enyémnél amikor vezműláncfeszítő baja volt. Amikor meghúzod neki, azért halkul el, mert megfeszíti a főtengely a többi fogaskereket ill. a láncot...
Ez is egy tipp, én is szelephézagra gondoltam.
http://forum.index.hu/Article/...
Egyébként ha nagy a szelephézag, abból rövid távon nincs probléma, nem úgy mint a kicsiből.
Sziasztok! A jelenség az RC36-os VFR750F-en a következő: Kb. 7e km-el ezelőtt megvolt a szervíz mindennel, beleértve a szelephézagolást is, lapkagyártatás, stb. Kb. 5e km után megcsináltattam az olajcserét meg a karbi szinkront (biz. okokból most nem vártam ki a 6e-t). Azóta mentem kb. 2e km-t és tegnap többszöri teljesen hibátlan városi használat után a nap legvégén egyszercsak szelep hangja lett a mocinak (nem verettem). Olyan picit fémes, szolíd kerepelés. Nem átütő, de hallani. Alapjáraton. Kb 3e felett megszűnik. Sőt ma hogy mentem 140 km-t (először finoman, aztán időnként 11e-ig is kihúzatva) néha halkult, aztán visszajött, de nem erősödött. A motor nagyon jól húz, minden más oké. Mi lehet?
Félreértés ne essék, bízok a szerelőmben, de úgy döntöttünk a holnapi Euroringezést nem hagyom ki. remélhetőleg nem fog széthullani. Szétszedés nélkül viszont ő sem lát bele. A szervízig meg van cca 5e km. Most nem úgy állok anyagilag, hogy tapsolnék egy szétborításnak (-- gondolom, karbiszinkron, minden kutya füle megint). Ellenben azt sem akarnám, hogy ott vmi komolyabb baj legyen abból hogy így használom.
Ha vki véletlen látott már hasonlót (vagy van ötlete) annak a véleményét csupán kíváncsságból is meghallgatnám. (Tudom, hogy végül úgyis a szerelő fogka szétszedni és megcsinálni, csak én olyan fajta vagyok, hogy ilyenkor ez nem hagy nyugodni )
További szép hétvégét, jó motorozást Mindenkinek!
Van valakinek nittelő szerszáma?
Miért mennyivel akarsz egy olyan majdnem motorral menni?
Amu sok levegőt kap a gyertya alapján. Kéne még hozzá benzin...
Helló! A segítségeteket szeretném kérni. A motorom 86 km/h-t megy 1 kis hátszélben, de visszafele 1 kis szembeszél és 80Km/h-ra lemegy kicsit gyengül. Lehet hogy nagyobb fúvóka kéne bele? most 74 es van benne. Vettem bele 1 NGK gyertyát de 200 km után még mindig fehér a gyertya