A tömítés rendben van a ház és az ülepítő között? Ha igen akkor szedd szét még egyszer és ellenőrizd minden alkatrész a helyén van-e? A túlfolyást a tűszelep, úszó hibája okozhatja. Bár nem értem ha eddig nem folyt akkor most miért?
Ellenőrizd hogy van-e egyáltalán szikra a gyertyánál. Amennyiben van akkor már csak a kompressziót kellene legalább kézrátétellel ellenőrizni, mert könnyen lehet a motor ereje azért ment el és ezt akár a dugattyú, gyűrűk illetve a henger sérülése is okozhatja. Betekert gyertyánál nézd meg milyen erővel lehet megforgatnod a motort kézzel. Nem szeretnék látatlanba ijesztgetni de tényleg vedd le vagy vetesd le a hengerfejet és a hengert és nézd meg nem-e sérült valami az előbb említett alkatrészek közül. Előbbre jutnál sokkal előbb mint így. De ha gondolod vedd le a kipufogót, ha nem indult be próbáld meg egyszer.
szevasztok. olyan gondom van a váltómmal h amikor 3.-ba húzok egy nyélgázt akkor visszadobja másodikba. szerintetek mi mindent kell cserélni? Kx250 96-os
Olvasgatok már egy pár órája a témában..és találtam egy érdekeset.:
,,A hiba nálam ugy jelenkezett, hogy kezdett belassulni a gép, már egyáltalán nem húzott, stb... a max seb. a végén már csak 20-25 km/h volt!
Karbi, gyujtás ,üzemanyagrendszer renben, kompresszió van... gondoltuk -próba cseresznye- kipufogó kiégetés lesz! "
Ugyanez nálam is..leállás előtt csak 20-30 környékén tudtam menni..de mondom ilyen már régebben is volt majd elmúlik pár km után..de mivel pont úgy jött ki a lassulás amikor hazaértem ezért mondom hagyom a fenébe...másnap beindult..de 20-30 fölé nem tudtam menni,és 2 km után leállt azóta kampec.
Ja az idézet vége.: ,,Kipróbál --- és csodálkozik, mert istenkirálycsászármorzsa lett!
Megy mint az állat, gyorsul, mint fénykorába se... "
Ezt még érdemes lenne szerintem kipróbálnom.. de elvileg levett kipufogónál is be kellene indulnia nem? Úgy értem, hogy addig fölösleges égetni amíg levett dobnál nem indul be,mert ha beindul akkor egyértelmű.
Szerintem elég valószínű..nekem DT 125-nél volt ugyanaz..vagyis van is pontosan, csak azt még nem vettem elő.A gond csak az hogy nekem nem csepeg hanem folyik.:D Járó motornál is ..egyébként szépen megy. ..tűszelep csere gondolom megoldja, az enyémbe 7-8 ezer forint...
Ma azért megpróbálkoztam az indítással..de változatlan a helyzet új gyertyával is..csak forog a motor de nem akar indulni.VISZONT amit véletlenül vettem észre gyertyacsere után...lehúzott gyertyapipánál ugyanazt csinálja mint mikor rajta van,vagyis pörög a motor, de nem úgy mint mikor gyenge az akksi vagyis nem az a "küszködő" hang, hanem akadály nélkül forog szépen körbe körbe..de az induláshoz köze sincs..Új gyertyát mikor kivettem akkor nem volt benzines..nem tudom h ez mennyire számít, de azért leírom.:)
Itt egy videó róla,hang nélkül sajnos.: http://youtu.be/Yp48NXgv1_0
Na a helyzet az, hogy most már indul pöccre és jár is szépen, de még mindig csepeg. Most akkor tuti a tűszelep miatt csepeg, vagy valami más miatt, ha a tűszelep miatt, akkor hol tudok venni hozzá, és mennyibe kerül, illetve kitudom én házilag cserélni?(kicsit hülye vagyok a szereléshez )
HELÓ. Tudja valaki nsr 125 nél hol lehet állitani a power szelepen? MOst 7000 körül kapcsol be, de ha azt akarom hogy 4-5 ezernél már nyisson azt meg lehet oldani valahogy?
Mondtam hogy beindulni beindulhat, de esetlegesen visszamaradt darabkák okozhatnak motorsérülést és mindenképpen érdemes lenne előtte megtekinteni a dugattyút illetve a hengert is.
Nézd meg hogy a gyertya benzines-e? Ha nem látsz rajta benzint normál indításkor akkor valahol dugulás van a karburátorban. A csepegést okozhatja a tűszelep hibája, nem zár le.
Nekem még mindig ugyanaz a problémám, hogy nem indul a motorom, ha a karburátorba fecskendezek egy kis benzint, akkor pöccre indul, de pár másodperc után leáll, viszont a karburátor aljából csöpög a benzin.
Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a probléma?
valaki PLs heló lenne 1 olyan kérdésem hogy 180 as runner fxr em van nemrég vettem és elindulásnál nagyon sok gáz kell neki későn indul de azttán meg nagyon kirug!:D ezt mivel lehetne orvosolni hogy olyanlegyen mint gyárilag? mert gondolom ebbe valami enm az és az okozza!
ÜDv. Honda cbr1000 be kellne gyertysor azt mondják a szervizbe ,hogy kellene benne cserélni 30ezer van benne. Szerintetek kell cserélni ? HOl a legolcsobb a gyári ?
Szia! Beverődtek a lamellák körmei a kuplungkosárba, és hiába húzod be a kuplungkart, nem fog kiemelni. Szét kell szereljed és egy reszelő (sarokcsiszoló) segítségével meg kell szüntetned a lamellakörmök okozta beverődéseket.
Urak!
Hátha tud valaki segíteni. Befogott kuplungnál is indulni akar a gépem alacsony fordulaton. Mi lesz a gond? Egyébként nem fog bent a kuplung. Ha valaki tud valami tippet, írjon.
Köszönöm
2001-es zx6-on a benzincsap ON feliratának hogyan kell állnia ?fel jobbra balra vagy le? Segítsetek már. Meg van rajta egy olyan hogy RES, az mit jelent?
A tömítés rendben van a ház és az ülepítő között? Ha igen akkor szedd szét még egyszer és ellenőrizd minden alkatrész a helyén van-e? A túlfolyást a tűszelep, úszó hibája okozhatja. Bár nem értem ha eddig nem folyt akkor most miért?
Ellenőrizd hogy van-e egyáltalán szikra a gyertyánál. Amennyiben van akkor már csak a kompressziót kellene legalább kézrátétellel ellenőrizni, mert könnyen lehet a motor ereje azért ment el és ezt akár a dugattyú, gyűrűk illetve a henger sérülése is okozhatja. Betekert gyertyánál nézd meg milyen erővel lehet megforgatnod a motort kézzel. Nem szeretnék látatlanba ijesztgetni de tényleg vedd le vagy vetesd le a hengerfejet és a hengert és nézd meg nem-e sérült valami az előbb említett alkatrészek közül. Előbbre jutnál sokkal előbb mint így. De ha gondolod vedd le a kipufogót, ha nem indult be próbáld meg egyszer.
,,A hiba nálam ugy jelenkezett, hogy kezdett belassulni a gép, már egyáltalán nem húzott, stb... a max seb. a végén már csak 20-25 km/h volt!
Karbi, gyujtás ,üzemanyagrendszer renben, kompresszió van... gondoltuk -próba cseresznye- kipufogó kiégetés lesz! "
Ugyanez nálam is..leállás előtt csak 20-30 környékén tudtam menni..de mondom ilyen már régebben is volt majd elmúlik pár km után..de mivel pont úgy jött ki a lassulás amikor hazaértem ezért mondom hagyom a fenébe...másnap beindult..de 20-30 fölé nem tudtam menni,és 2 km után leállt azóta kampec.
Ja az idézet vége.: ,,Kipróbál --- és csodálkozik, mert istenkirálycsászármorzsa lett!
Megy mint az állat, gyorsul, mint fénykorába se... "
Ezt még érdemes lenne szerintem kipróbálnom.. de elvileg levett kipufogónál is be kellene indulnia nem? Úgy értem, hogy addig fölösleges égetni amíg levett dobnál nem indul be,mert ha beindul akkor egyértelmű.
Itt egy videó róla,hang nélkül sajnos.: http://youtu.be/Yp48NXgv1_0
Karbi kitisztítva,légszűrű kitisztítva, gyertyacsere megvolt..eddig ennyi.
Ez már haladás. Hol csepeg konkrétan a karburátorból a benzin?
Mondtam hogy beindulni beindulhat, de esetlegesen visszamaradt darabkák okozhatnak motorsérülést és mindenképpen érdemes lenne előtte megtekinteni a dugattyút illetve a hengert is.
Nézd meg hogy a gyertya benzines-e? Ha nem látsz rajta benzint normál indításkor akkor valahol dugulás van a karburátorban. A csepegést okozhatja a tűszelep hibája, nem zár le.
Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a probléma?
Volt nekem 1 motoplat és ahhoz találtam kapcsolási rajzot. bekötöttem és szerencsémre működik vele a gép.
Hátha tud valaki segíteni. Befogott kuplungnál is indulni akar a gépem alacsony fordulaton. Mi lesz a gond? Egyébként nem fog bent a kuplung. Ha valaki tud valami tippet, írjon.
Köszönöm
több info, képek:
http://fzrbontas.c8.hu/
Kellemes estét mindenkinek!
2001-es zx6-on a benzincsap ON feliratának hogyan kell állnia ?fel jobbra balra vagy le? Segítsetek már. Meg van rajta egy olyan hogy RES, az mit jelent?