Cseréltem gyertyát azzal beindult, de egy 5 másodperc után leállt.
akkor a karbi szívó részébe fecskendeztem egy kis benzint, megint beindult és így már 10másodpercet járt a motor, de megint leállt.
ezt megcsináltam már vagy 5ször, de mindig leáll, és még mindig csöpög a karbi aljáról a benzin?
Korábban már írtam Aerox-al kapcsolatban..(válasz az előző hsz-omra megy ott le van írva mi a gond).
Vettem egy másik gyertyát,még nem tettem bele..de ha esetleg indulna vele akkor probléma megoldva? Vagy annak valami oka van hogy leolvadt a feje ? Azt kifelejtettem h ha üveghangon mentem mondjuk 10km-t akkor utána égett szagot éreztem a moci körül..a gyertyája egyébként olyan 5-6 ezret mehetett..
Elektronikához kicsit sötét vagyok még sajnos...
Igen ez lett volna ak rédésem h a biztositék behalása okozhat e ilyet de ha nincs biztositék akkor ugye nem engedi át az elektromosságot szal akkor nyilván nem ez a gebasz.
Hát most jelenleg kivannak purcanva az égők és az egyik biztosítékom is vagy kiégett vagy egyszerűen beletört a foglalatba.
De akkor idáig miért nem csepegett, vagy lehet, hogy nem vettem észre, de csak észre vettem volna, nem tudom mi lehet.
És hol tudom állítani hogy kevesebbet kapjon?
Tegnap este már írtam ide, hogy nem indul a motorom(runner180 2T).
leszedtem a karburatort és megtisztogattam egy kicsit, visszaraktam és most elkezdett csöpögni a benzin az alján mi lehet a probléma?
A motor továbbra sem indul, de a gyertyán látszik, hogy kap benzint, szikra van, néha már jött egy kis füst a kipufogóból, de nem akar indulni.Valaki legyen szíves írjon valami ötletet, mert tanácstalan vagyok.
most nem értem a kérdésedet .. az okozza-e az égők kiégését hogy kipurcan a biztosíték ? vagy nem égtek az égők mert kipurcant a biztosíték vagy kipurcantak az égők és a biztosíték is ?
Azért esik le folyton mert nincs mér meg a menete az aksinak és alatta meg nem volt anya ami odafogja.. de most szereztem bele anyát így nem fog kiesni többé...
A rázkódásban lehet valami igazság! A felfogatás nem rázkódik de a lámpák belül lehet.. ezt megnézem majd.
Csak azért nem hiszem h ez lenne a gond mert voltunk haverokkal egy kisebb túrán...ott mentünk rendesen és amikor letettem a motort még működtek a lámpák..majd amikor 3-4 óra múlva újból beindítottam már semmi.
Egyébként akkor a rossz biztosíték nem okozhatta ezt?
Válaszod köszönöm!
Nem tudom teljesen jó topicba írom-e, de lenne egy kérdésem.
Hozzám került egy régi Peugeot SV GEO robogó.
Egyszerűen nem találom a hajtómű olaj leengedő csavarját...
Valaki tudja esetleg merre keressem?
heló lenne 1 olyan kérdésem hogy 180 as runner fxr em van nemrég vettem és elindulásnál nagyon sok gáz kell neki későn indul de azttán meg nagyon kirug!:D ezt mivel lehetne orvosolni hogy olyanlegyen mint gyárilag? mert gondolom ebbe valami enm az és az okozza!
okozhatja hogy túl nagy a feszültség feszszabályzó , ha leesik a az akksiról a kábel okozhat feszültségugrást de hogy esik le ? szigszalaggal van rákötve ? még lehet valami : a rázkódás, nem gyári a lámpaidomod a felfogatás nem reszket az egész ? az izzók se egyformák próbálj esetleg más gyártótól ...
Sziasztok!
nem találtam sajnos elektronikával foglalkozó forumot de hátha itt is tudtok segíteni!
A problémám a következő:
Folyamatosan kiégnek a lámpáim.
Először csak az egyik első lámpám, azt kicseréltem majd nem volt gond. Majd behalt a két bal indexem. Azt hittem a relé vagy a kapcsoló nem kontaktos... de most már ismét nem világít se az első lámpáim se a hátsó. (Elöl 2 égett ki)... gyanakodva leteszteltem a bal indexeket is és azok is kiégtek pedig újak voltak.
Gyakori probléma nálam h az aksi csavarjai elengedik a kábelt amik így leesnek vagy lötykölődnek és elszáll az elektronikám... Lehetséges hogy ez hogy leeseget az aksiról a kábel ez nyírta volna ki a lámpáim?
A másik hogy megnéztem a biztosítékokat... az egyik piros úgy jött ki hogy az egyik fémtüskéje benne maradt a foglalatban. Azt nem tudom h eddig is szar volt e de ha tegyük fel ha szar volt akkor emiatt kiéghetnek a lámpáim?
3. lehetőség a fesztszabályzóval van gebasz.
Valakinek valami ötlete vagy tapasztalata?
Konkrétan az érdekelne h a 3 lehetőség közül melyikek okozhatják a folytonos kiégést!
(bocs h hosszúra sikeredett)
A válaszokat előre is köszönöm!
Egyébként van itthon egy motoplatt modulom. találtam rajzot hozzá. Tudnál segíteni hogyan kell bekötni?
Amal sem alaplapom van. 5 vezeték. piros,fekete,zöld,sárga,sárga, A cdi be csak a zöld,piros,és fekete kábel csatlakozott, az egyik sárga a test, a másik a lámpa azt hiszem. Ezek alapján be lehet lőni?
akkor a karbi szívó részébe fecskendeztem egy kis benzint, megint beindult és így már 10másodpercet járt a motor, de megint leállt.
ezt megcsináltam már vagy 5ször, de mindig leáll, és még mindig csöpög a karbi aljáról a benzin?
Vettem egy másik gyertyát,még nem tettem bele..de ha esetleg indulna vele akkor probléma megoldva? Vagy annak valami oka van hogy leolvadt a feje ? Azt kifelejtettem h ha üveghangon mentem mondjuk 10km-t akkor utána égett szagot éreztem a moci körül..a gyertyája egyébként olyan 5-6 ezret mehetett..
Igen ez lett volna ak rédésem h a biztositék behalása okozhat e ilyet de ha nincs biztositék akkor ugye nem engedi át az elektromosságot szal akkor nyilván nem ez a gebasz.
Hát most jelenleg kivannak purcanva az égők és az egyik biztosítékom is vagy kiégett vagy egyszerűen beletört a foglalatba.
És hol tudom állítani hogy kevesebbet kapjon?
leszedtem a karburatort és megtisztogattam egy kicsit, visszaraktam és most elkezdett csöpögni a benzin az alján mi lehet a probléma?
A motor továbbra sem indul, de a gyertyán látszik, hogy kap benzint, szikra van, néha már jött egy kis füst a kipufogóból, de nem akar indulni.Valaki legyen szíves írjon valami ötletet, mert tanácstalan vagyok.
14,4v fölé nemigen kellene mennie
A rázkódásban lehet valami igazság! A felfogatás nem rázkódik de a lámpák belül lehet.. ezt megnézem majd.
Csak azért nem hiszem h ez lenne a gond mert voltunk haverokkal egy kisebb túrán...ott mentünk rendesen és amikor letettem a motort még működtek a lámpák..majd amikor 3-4 óra múlva újból beindítottam már semmi.
Egyébként akkor a rossz biztosíték nem okozhatta ezt?
Válaszod köszönöm!
Nem tudom teljesen jó topicba írom-e, de lenne egy kérdésem.
Hozzám került egy régi Peugeot SV GEO robogó.
Egyszerűen nem találom a hajtómű olaj leengedő csavarját...
Valaki tudja esetleg merre keressem?
Köszi
Balázs
nem találtam sajnos elektronikával foglalkozó forumot de hátha itt is tudtok segíteni!
A problémám a következő:
Folyamatosan kiégnek a lámpáim.
Először csak az egyik első lámpám, azt kicseréltem majd nem volt gond. Majd behalt a két bal indexem. Azt hittem a relé vagy a kapcsoló nem kontaktos... de most már ismét nem világít se az első lámpáim se a hátsó. (Elöl 2 égett ki)... gyanakodva leteszteltem a bal indexeket is és azok is kiégtek pedig újak voltak.
Gyakori probléma nálam h az aksi csavarjai elengedik a kábelt amik így leesnek vagy lötykölődnek és elszáll az elektronikám... Lehetséges hogy ez hogy leeseget az aksiról a kábel ez nyírta volna ki a lámpáim?
A másik hogy megnéztem a biztosítékokat... az egyik piros úgy jött ki hogy az egyik fémtüskéje benne maradt a foglalatban. Azt nem tudom h eddig is szar volt e de ha tegyük fel ha szar volt akkor emiatt kiéghetnek a lámpáim?
3. lehetőség a fesztszabályzóval van gebasz.
Valakinek valami ötlete vagy tapasztalata?
Konkrétan az érdekelne h a 3 lehetőség közül melyikek okozhatják a folytonos kiégést!
(bocs h hosszúra sikeredett)
A válaszokat előre is köszönöm!
http://www.motelek.net/andere/...
Amal sem alaplapom van. 5 vezeték. piros,fekete,zöld,sárga,sárga, A cdi be csak a zöld,piros,és fekete kábel csatlakozott, az egyik sárga a test, a másik a lámpa azt hiszem. Ezek alapján be lehet lőni?