Nem kell szétszedni teljesen csak a hengerfejet kellene levenni, hogy a dugattyú tető nem sérült-e? Egy barátomnak majdnem kilyukadt a dugattyú tető ilyen miatt. Ha megfelelő hőértékű gyertyát veszel bele ami belevaló akkor nagy valószínűséggel nem fordul elő, de ehhez elengedhetetlen a jó karburátor beállítás. Ha nem tudod beállítani inkább bízd szakemberre.
Hosszabb állás után indítózás közben egy kis benzint fecskendezni a szívótorokba és remélhetőleg beindul. Légszűrőnél leveszed a fedelet és ott. Esetleg előtte nézd meg hogy benzines-e a gyertya, ha nem akkor biztosan benzin ellátási hiba miatt nem indul. Tavaly tavasszal fél órát küszködtem mire elindult. Ha vákumos benzincsap van akkor is érdemes hosszabban indítózni, de ehhez elengedhetetlen a jó akkumulátor.
Köszi a választ. Annyit szeretnék még kérdezni, hogy mit nézzek meg, hogy miért nem kap benzint, gondolom a karburátort kellene megnézni, csak ott mit kell, hogy nézzek?
Remélhetőleg nem okozott kárt a beleolvadt elektródatest a motorban. Mindenesetre érdemes lenne megnézni. Legfőképpen a motorodba való megfelelő hőértékű gyertyát kellene tenni, mert csak úgy nem szokott a gyertya elolvadni ok nélkül.
Sziasztok
Van egy gilera runner 180as 2 ütemű robogóm és nem akar elindulni.
Mielőtt ősszel téli álomra hajtotta a fejét pöccre indult.
Ma ahogy elővettem hogy beindítom, meg egy kicsit letörölgetem róla a port azzal a meglepetéssel kellett szembesülni, hogy nem indul el.
Mi lehet a probléma?
Sziasztok,
korábban már írtam egy Aeroxal kapcsolatban...(lassulgatott..nehezen ment..aztán egyszer csak leállt beindítás után 2km-el) Ha indítózok akkor a motor forog szépen de indulni nem akart csak "visító hangon" pörgött körbe az egész..
Karbi, légszűrűt kitisztítottam ..nem lett jobb..nagy nehezen most kiszedtem a gyertyát ( nem volt hozzá kulcsom..amit meg kölcsönkértem az természetesen nem ment rá a keresztrúd miatt) ..mindegy a lényeg h kijött a gyertya és hát .: leolvadt elég szépen az elektródája..a középső egyben van viszont csak a rajtafekvő van leolvadva majdnem kompletten...Szerintetek új gyertya be és örül? Vagy ez nem lesz ennyivel elintézve?
125ös négyüteművel bármit csinálhatsz nem fog még úgy sem menni mint egy kétütemű fojtott gép.
Egy dologban jobb a négyütemű, hogy kevesebbet eszik.
Egy kétütemű többet eszik ugyan de azzal már el lehet motorozgatni szépen.
Milyen kategóriában nézelődsz?
TUdnátok nekem segíteni ?Az lenne a gond, hogy nem indul be a motorom.Szval mikor teker az önindító, még be sem röffen.Teker mondjuk egy fél percig beleszagolok a kipufogóba és semmi benzinszag.AZ lehet a gond hogy kevés benzin van a tankba(4 liter kb.)?Vagy a benzincsapnak hogyan kell állnia ? Lehet hogy valaki eltekergette. Amúgy egy 2001-es zx6-ról van szó.Ha valaki találkozott már ien problémával az segíthetne egy kicsit .
Előre is kösz
Sziasztok!Van egy derbi senda 50ccm 2t moci és nem jön fel elég áram a trafóhóz!3 szál vezeték van!zöld és piros azon áram jön fel kb10volt és egy fehér ami test! nincs szikra mi lehet a baj ? válaszokat elöre is kössz
Lenne egy amatőr kérdésem, kérlek válaszoljatok már arra, hogy ha egy 125ös 15 lóerős négyütemű motorból kivesszük a fojtást akkor lesz olyan erő benne mint egy 125ös kétüteműben? mert nem tudom, hogy 2 vagy 4 ütemű motort vegyek...
Én első körben kitisztítanám a légszűrőt, karbit, gyertyát kiégetném gázon, gyertya nélkül megtekertetném 1-2 szer. Majd gyertya vissza esetleg egy kis hidegindító spray a légszűrőházba.
azt hiszem igen, de már nem vagyok benne biztos, elég régen csináltam.de azért azt is nézd meg a vizpompát forgatja e a vizet, mert az is lehet a probléma
Kipróbálom, remélem sikerül.