Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HELÓ. Kéne egy kis segitség.1992 esNSR 125 öm van. Hengerfej tömitést kellett benne cserélnem mert forralta a vizet,De tömités csere után is ugyan az a szitu., füstöl. megy fel a viz. Vizpumpa,högomba jo. Légtelenités lehet a probléma? Tudna Valaki adni pár hasznos tippet?
Merre keressem a viztartályt?Mert ami az ülés alatt van az nem sokat ér,Van másik lehetőség a vizfeltöltésre?
Sajnos az enyém injektoros.Próbáltam szétszedni,de semmi olyat nem láttam amit tudnék tisztítani.
Jó lehet, ha a terhelhetősége elég.
sziasztok. Amal Sem gyújtásról valaki tudna szolgáltatni nekem hasznos infót? nincs szikra. az alapvető dolgokat megnéztük, gyertya, pipa, pipa kábel, és a trafó is jó. a többi részét hogyan lehet kimérni, ha lehet? az állórészből 5 vezetél jön. piros, fekete, zöld,sárga,sárga. a piros,fekete,zöld kábel megy 1 dobozba. gondolom ez a jeladó. Hogyan tudnám kimérni hogy melyik a hibás?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv a Fórumosoknak!
Volna eladó V2-es alkatrészek:xvs1100 blokk alkatrész,xvs650-es váz alkatrészek,Azon kivűl:Honda Vt1100- Vt750-Vt600-Vt500-as alkatrészek.
Megtekinthetők : bontospityu.hupont.hu
Tel:06703525376
Üdv KAczkó
Keresek dr 650 se-re első kereket féktárcsával ,csak jó állapotú reális áron érdekel ...6 csavaros féktárcsás
5-ös hibakód az. Nem a műszer hibája, ha olyat mutat, amit nem értesz.
Ez szerinted jó lenne nekem?
http://www.wexxtor.hu/alkatres...
cement
sziasztok! mentse meg valaki az életem én már kezdem feladni és ha ez eljön akkor betolom a vasat egy roncstelepre! Egy honda nsr125 tipusú motorrol beszélünk power szelepes nem indul! ez még nem is annyira nagy baj ha rá tudnék jönni hogy mi az oka szikra van benzin van (öntöttem a hengerbe) de valamiért mégsem indul szépen pörgeti a hengert az öninditó pöf pöf pöf de semmi olyan mintha nem lenne szikra de az egészen biztos hogy van gondoltam arra is lehet hogy a kompresszioval van gond esetleg valakinek valami ötlet, segitség? Azt tudni kel hogy akkor állt le amikor a power szelep nyitva volt! esetleg elképzelhető hogy azért nem indul mert az nyitva maradt és ezért túl sok levegőt vagy benzint kap? tudna valaki segiteni?
Sziasztok! Van egy Derbi Sendám R50-es (96'os évjárat) és lenne vele egy kis gond : 3 hónapig kint állt a sufniban, ahol nem volt fűtés, minden hónapban 1X beindítottam ;hadd ketyegjen vagy 5 percet. Na már most azt a problémám, hogy berakom 1-be és lefullad. Mikor november végén leraktam, nem volt ilyen gondom. Tegnap gurulgattam vele vagy 20 percet, kb. a 20. alkalommal nem fulladt le. Ma is ugyanez volt a szitu. Mit lehetne tenni? Váltóolajat am most cseréltem le, de eddig semmi változás (am 80w90-est vettem bele, gyári szervízkönyv nem volt ami alapján tájékozódni tudtam volna) Köszönöm a segítséget!:)
Üdv néktek!
Lenne egy olyan problémám hogy ha behúzom a kuplungot (kawasaki zzr 250-esen) 1500as fordulat környékén minimális szinten meg akar indulni a motor, alacsonyabb illetve magasabb fordulaton nem.
Egyébként meg nem fog nagyon belül a kuplung.
Ha valaki tapasztalt már ilyesmit vagy tudja hogy mi okozza az írjon legyen szíves.
Egy kis segitséget szeretnék kérni! van egy yamaha flamer mbk 125-ös robogóm és ahoz szeretnék service manualt vagy valami hasonló robogóhoz aminek ugyanaz a felépitése pl elektronika terén, ha tud valaki ilyesmit azt megköszönném, mert neten sehol nem lelek
SZia! nekem egy yamaha flamer 125-ös robogóm van és ugyanezt csinálta, kiszedtem a karburátort kitisztitottam, meg kifujtam levegővel és ez megszünt, legalábbis nekem bevált
Köszönöm,lassan megoldódnak a gondok.....
Hi!

Keresnék valakit, aki vállalná a motorom tavaszi átnézését, javítását. A típus: Yamaha FZS 600 Fazer, 1999.

Van néhány ismert probléma: a fordulatszámmérő a motor indítása után 5000-n áll, tiltás környékén lemászik 0-ra, egyébként nem mozdul (valószínűleg az óra rossz, de erről meg kellene bizonyosodni, mert nem szeretnék 30ezerért műszeregységet venni feleslegesen). A váltó 1-ből 2-be váltáskor "recseg", mintha nem emelne ki rendesen a kuplung, más fokozatnál nem csinálja (bár volt aki erre azt mondta, hogy normális). Ezeken kívül általános átnézés, szelephézag, karbi szinkron állítás, stb stb.

Köszönöm!
Hi!

Keresnék valakit, aki vállalná a motorom tavaszi átnézését, javítását. A típus: Yamaha FZS 600 Fazer, 1999.

Van néhány ismert probléma: a fordulatszámmérő a motor indítása után 5000-n áll, tiltás környékén lemászik 0-ra, egyébként nem mozdul (valószínűleg az óra rossz, de erről meg kellene bizonyosodni, mert nem szeretnék 30ezerért műszeregységet venni feleslegesen). A váltó 1-ből 2-be váltáskor "recseg", mintha nem emelne ki rendesen a kuplung, más fokozatnál nem csinálja (bár volt aki erre azt mondta, hogy normális). Ezeken kívül általános átnézés, szelephézag, karbi szinkron állítás, stb stb.

Köszönöm!
Van egy suzuki address 125-ös motorom. A felső fordulat szám tartományban a motor befullad , ha vissza engedem úgy fél gáztól megint megy rendesen.Mi lehet a baja? A gyertyát kicseréltem,ugyan azt csinálja és levegőszűrőnélkül is. Lehet hogy a katalizátor szopat,vagy a kipufogó van eltömődve?
Ja, és járó motornál soha ne húzd le az akksit...
Gyárilag 1 egység a szabályzó és egyenirányító. Kell venni egy univerzális szabályzót, és bekötni. Valami 14-15 ezerből megúszható.
http://www.kelle.hu/

itt elküldik postán is.
Hát köszönöm a segítséget...írok a továbblépéshez!Köszi
Ezt találtam, lehet hogy segít.
http://www.bigcee.com/faq/KLR6...
Ahogy látom, a lendkeréktől jön felfelé egy fehér vagy fekete-fehér kábel. Ezen jön felfelé a 350-400V. Szét kellene húznod a "gyújtásvezérlő"-nél ezt a kábelt, és multiméterrel megmérni a tekercs ellenállását. Ez a kábel és a motor fémrésze között. Ha ez megvan, akkor a lendkerékből jön fel szintén egy piros kábel. Ez a gyújtás jeladó. Ezt is szintén megmérni, e kábel és a test között, ehhez szintén ezt a kábelt le kell húzni a gyújtásvezérlőről(cdi). Ha ez megvan, akkor meg kellene keresned a gyújtótrafót. Erről is két kábel jön lefelé. A rajz szerint egy fekete és egy sárga-fekete. Itt elég az egyik kábelt lehúzni a trafóról, és itt is meg kellene mérni az ellenállását a trafónak. Ha ezek az értékek megvannak, próbálok tovább segíteni.
Ami a trafó elött van az a gyujtásvezérlő vagy mi....
Köszi. Álló helyzetben is ugyanannyit mérek mint járó motornál. Azt már tudom, hogy a generátor jó . Az egyenirányítóból nem jön ki semmi feszültség.
Találtam egy ilyet. Szerintem ez segít. Benne van az is hogy hogyan kell tesztelni a dolgokat.
http://www.filecrop.com/637712...