Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elosztó?
EZt már megtettem...semmi....!Én arra az elosztora gyanakszok...valaki már azt megbügykölte mielött az enyém lett a motor....lehet h az!
Én átnézném az összes kábelt, csatlakozót. Mindet megmozgatni, ha jónak látszik akkoris.
Értem...köszi...de nálam akkor más lehet a baj :(
Mert van olyan motor, aminek ha kihajtod az oldaltámaszát, akkor leveszi a gyújtást.
A generátorból feljövő kábeleknek nincsen sorrendje, tehát bármilyen bekötésben működnek. Azt honnan veszed hogy nincs töltésed? Mennyi az akkufesz álló helyzetben? És mennyi járó motornál?
Bocsi nincs neki...csak üresjelzöje!
Igen van!De miért?
Oldaltámasz érzékelő van benne?
Megmértem csak a generátor, és ott van akár még 80-is. Bár mejik variációt néztem. Gondolom a generátorom akkor jó.
A pirosba van áram amikor össze van dugva a fesszabályzóval ott mérem az aksit rendesen. De viszont amikor széthúzom és rámérek járó motornál a fesszebályzóbol kijövö pirosra na ott nincs semmi.
Gondolom itt kellene visszatermelnie az áramot a rendszerbe. Mivel a fesszabájzó egy Yamaha SR-ből való nem lehet, hogy a három vezeték ami jön a generátortól nem jó helyre van bekötve a fesszabályzóba?
Mit javasolsz? Vegyek egy ilyen Yamaha SR fessz/egyenirányítót vagy alakítsam vissza eredetire tehát egy fesszabájzó és egy egyenirányító külön külön? Yamahás variációt ólcsóbban megúsznám.
Vízpumpa szimering. Lehet hogy csak kompletten tudod cserélni.
Ahhoz hogy lejöjjön, a lendkereket kellene melegítened. Nem javaslom, mert a mágnesek kipotyognak a hőtől. Ha túlmelegíted, akkor a főtengely szimeringed bánja.
Csavarlazító, másik lehúzó. A főtengelyt meg nem kocogtatjuk, mert a menet sem szereti, a csapágyak meg végképp nem...
Ha tekeri az önindító, akkor nem valószínű hogy a relé rossz.
Van. Folyamatosan építem őket, mert elég sokat elvisznek. Azt azonban tudni kell, hogy ez teljesen más gyújtómodul, tehát pár dolgot át kell hozzá kábelezni. Ha érdekel, az Aprilia SR50 fórumon elérsz.
Sziasztok. Nekem van egy NSR 125 R 1992 es motorom amiben hengerfejtömitést kell cserélni. A tömitést már megrendeltem, de nem tudom hogyan álljak neki a dolognak. Valaki esetleg nem tud adni pár hasznos tippet hogyan tudom a legjobban gecsinálni a dolgot? Vagy Műszakiralyzot stb...Előre is Kösznöm.George
Köszönöm ,akkor veszek még hozzá desztilált vizet.
Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy : van egy Kawasaki Klr 600-om, elment a szikra,mi az ami ilyenkor a leggyakoribb ami kimegy benne?Trafo,kondi,vagy komplett a tekercs....?ELöre is nagyon köszönöm mindenkinek!
Sziasztok!
Lenne hozzátok egy kérdésem:
a motorom egy yamaha xt 125 x, szeretnék rá egy sport dobot. Szerintetek ha egy nagyobb köbcentis motor dobját teszem rá, az min változtatna? Mert ehhez a típushoz nem igazán gyártanak dobot, szóval ha lehet vennék egy átlagosabb dobot, legyártatnám hozzá az összekötőt és beállíttatnám a karbit. Ez járható út? Összekötőt hol lehetne Budapesten gyártatni?
Előre is köszi!
Hamarosan indul a szezon, motorra fel!
az a kipufogógázvisszaforgató környezetvédő hülyeség nyugodtan dugózd le , kivágsz egy ovális darabot egy 3-4 mm vastag lemezből 2 lyuk rá ahol a tőcsavarok vannak egy klingerit tömítés és szevasz mehet a bicikli
Igen. Magában a generátort mérd ki. Viszont ha a pirosban nem mérsz semmit, akkor nagy a baj, mert ott az akkumulátorfeszültségnek meg kellene lennie.
elég lesz. 1,5 liter kell bele
Nem amikor mértem nem voltak széthúzva, mert forrasztva van.
De az tuti, hogy a piros vezetéken ami kijön a szabájzóbol ott nem mérek semmit. Gondolom itt kellene visszatölteie az aksiba.
Kössem szét a három szálat ami jön a generátortól és mérjem meg úgy?
épp erről olvastam délután a superbike-ba
24000km-t ír
a zakatolás lehet a láncfeszítő hibálya is vagy csak a nem megfelelő olaj
hozzányulva blokkhoz nem volt és 29500km v be