A generátorból feljövő kábeleknek nincsen sorrendje, tehát bármilyen bekötésben működnek. Azt honnan veszed hogy nincs töltésed? Mennyi az akkufesz álló helyzetben? És mennyi járó motornál?
Megmértem csak a generátor, és ott van akár még 80-is. Bár mejik variációt néztem. Gondolom a generátorom akkor jó.
A pirosba van áram amikor össze van dugva a fesszabályzóval ott mérem az aksit rendesen. De viszont amikor széthúzom és rámérek járó motornál a fesszebályzóbol kijövö pirosra na ott nincs semmi.
Gondolom itt kellene visszatermelnie az áramot a rendszerbe. Mivel a fesszabájzó egy Yamaha SR-ből való nem lehet, hogy a három vezeték ami jön a generátortól nem jó helyre van bekötve a fesszabályzóba?
Mit javasolsz? Vegyek egy ilyen Yamaha SR fessz/egyenirányítót vagy alakítsam vissza eredetire tehát egy fesszabájzó és egy egyenirányító külön külön? Yamahás variációt ólcsóbban megúsznám.
Ahhoz hogy lejöjjön, a lendkereket kellene melegítened. Nem javaslom, mert a mágnesek kipotyognak a hőtől. Ha túlmelegíted, akkor a főtengely szimeringed bánja.
Van. Folyamatosan építem őket, mert elég sokat elvisznek. Azt azonban tudni kell, hogy ez teljesen más gyújtómodul, tehát pár dolgot át kell hozzá kábelezni. Ha érdekel, az Aprilia SR50 fórumon elérsz.
Sziasztok. Nekem van egy NSR 125 R 1992 es motorom amiben hengerfejtömitést kell cserélni. A tömitést már megrendeltem, de nem tudom hogyan álljak neki a dolognak. Valaki esetleg nem tud adni pár hasznos tippet hogyan tudom a legjobban gecsinálni a dolgot? Vagy Műszakiralyzot stb...Előre is Kösznöm.George
Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy : van egy Kawasaki Klr 600-om, elment a szikra,mi az ami ilyenkor a leggyakoribb ami kimegy benne?Trafo,kondi,vagy komplett a tekercs....?ELöre is nagyon köszönöm mindenkinek!
Sziasztok!
Lenne hozzátok egy kérdésem:
a motorom egy yamaha xt 125 x, szeretnék rá egy sport dobot. Szerintetek ha egy nagyobb köbcentis motor dobját teszem rá, az min változtatna? Mert ehhez a típushoz nem igazán gyártanak dobot, szóval ha lehet vennék egy átlagosabb dobot, legyártatnám hozzá az összekötőt és beállíttatnám a karbit. Ez járható út? Összekötőt hol lehetne Budapesten gyártatni?
Előre is köszi!
Hamarosan indul a szezon, motorra fel!
az a kipufogógázvisszaforgató környezetvédő hülyeség nyugodtan dugózd le , kivágsz egy ovális darabot egy 3-4 mm vastag lemezből 2 lyuk rá ahol a tőcsavarok vannak egy klingerit tömítés és szevasz mehet a bicikli
Nem amikor mértem nem voltak széthúzva, mert forrasztva van.
De az tuti, hogy a piros vezetéken ami kijön a szabájzóbol ott nem mérek semmit. Gondolom itt kellene visszatölteie az aksiba.
Kössem szét a három szálat ami jön a generátortól és mérjem meg úgy?
A pirosba van áram amikor össze van dugva a fesszabályzóval ott mérem az aksit rendesen. De viszont amikor széthúzom és rámérek járó motornál a fesszebályzóbol kijövö pirosra na ott nincs semmi.
Gondolom itt kellene visszatermelnie az áramot a rendszerbe. Mivel a fesszabájzó egy Yamaha SR-ből való nem lehet, hogy a három vezeték ami jön a generátortól nem jó helyre van bekötve a fesszabályzóba?
Mit javasolsz? Vegyek egy ilyen Yamaha SR fessz/egyenirányítót vagy alakítsam vissza eredetire tehát egy fesszabájzó és egy egyenirányító külön külön? Yamahás variációt ólcsóbban megúsznám.
Lenne hozzátok egy kérdésem:
a motorom egy yamaha xt 125 x, szeretnék rá egy sport dobot. Szerintetek ha egy nagyobb köbcentis motor dobját teszem rá, az min változtatna? Mert ehhez a típushoz nem igazán gyártanak dobot, szóval ha lehet vennék egy átlagosabb dobot, legyártatnám hozzá az összekötőt és beállíttatnám a karbit. Ez járható út? Összekötőt hol lehetne Budapesten gyártatni?
Előre is köszi!
Hamarosan indul a szezon, motorra fel!
De az tuti, hogy a piros vezetéken ami kijön a szabájzóbol ott nem mérek semmit. Gondolom itt kellene visszatölteie az aksiba.
Kössem szét a három szálat ami jön a generátortól és mérjem meg úgy?
24000km-t ír
a zakatolás lehet a láncfeszítő hibálya is vagy csak a nem megfelelő olaj