Üdv. Mikor kell cbr1000rr en szhézagot állitani most 2950van benne vmi zakatol is hidegen benne. Egykeréken pályán is használom szabályzik is rendesen ,de hozzáérve még nem volt a blokkhoo
Üdv mindenki! CBX550-ből vannak bontott alkatrészek, ha valakit érdekel. Kipufogóhoz csak a leömlők vannak, a többi kuka volt sajnos. Alkatrészért cserébe keresek kormánymagasítót, ha lehet akkor vagy krómozottat, vagy polírozott alut.
A szabályzó egyben van az egyenirányítóval. Amikor mérted, szét volt húzva a csatlakozó? Megnéztem a szervízkönyvben, min 75 voltot ír 5000-es fordulaton.
holnap elvileg szétkapjuk....
Június végén tettem le, mert mentem ki külföldre melózni, akkor semmi baja nem volt és most ahogy elővarázsoltam a téli álomból most vettem észre hogy gond van...
A motoromból (CBR900) lassan szivárog a hűtőfolyadék a vízpumpánál!
Először úgy nézett ki, hogy a csavarnál enged el a tömítés, de leszedtem az idomot, hogy jobban meg tudjam nézni és hátul a vízpumpa házon van egy lyuk(furat) és azon keresztül szivárog....
Aki ért hozzá meg tudná mondani hogy mi lehet a problémája?
Szia!
Megmértem úgy ahogy mondtad, de max 13 v -ot tudtam kihozni belőle akárhogy is pörgettem, akárhogy is kombináltam a három szálat. Azt már tudom, hogy egy sr125-ös egyenirányítója van a motoromon, de nem találok fesszabájzót se.
Az nem lehet, hogy a fesszabájzás megtöténik az egyenirányító elött valahol a blokkba a generátor mellett és azért mérek csak 13-mat? Bocsi, de full amatőr vagyok ezen a téren.
Ma kivittem a vasat járatni, s azt tapasztaltam, hogy a berúgor belever a lábtartóba. Tehát "túlszalad". Mi okozhatja a problémát, eltört a gátló ami megfogná? Vagy csak valami elállítódott...
sziaszot még mindíg a cbr600f el szórakozom megoldódott a problémám pöcc röff nem fullad de alapjáratot még mindíg nem sikerült varázsolni a gépre!Mit lehetne még kezdeni vele?
Sziasztok!Segiségeteket szeretném kérni! Kecskeméten vagy a közelben keresek egy megbizható szerelőt,fel kéne újitani a KLX blokkját!Előre is köszönöm!
háát az alátét kérdéssel elbizonytalanitottál... esetleg lehet h rajtamaradhatott? nemhiszem de nem zárom ki, holnap megint nekifutok és ránézek. esetleg ha gázlánggal ésszel melegitenék rajta egy picit?
sziasztok! segítséget szeretnék kérni, szétszedtem a robogómat és megakadtam. a lendkereket nem tudom leszedni, megkocoktattam érzéssel a főtengelyt, felraktam a lehúzót, próbáltam lehúzni, de inkább a lehúzó vége tört el... tippem sincs, hogy mit kezdjek vele meg sem moccant. Hálás lennék valami trükkért vagy praktikáért.
Június végén tettem le, mert mentem ki külföldre melózni, akkor semmi baja nem volt és most ahogy elővarázsoltam a téli álomból most vettem észre hogy gond van...
Kössz az infot!
És kicserélni a hibás alkatrészt bonyolult ill. költséges?
Csere,esetleg felújítás.Azért van így kitalálva, ha a tömszelence átenged,ne a blokkodba fojjon a víz.
A motoromból (CBR900) lassan szivárog a hűtőfolyadék a vízpumpánál!
Először úgy nézett ki, hogy a csavarnál enged el a tömítés, de leszedtem az idomot, hogy jobban meg tudjam nézni és hátul a vízpumpa házon van egy lyuk(furat) és azon keresztül szivárog....
Aki ért hozzá meg tudná mondani hogy mi lehet a problémája?
Előre is kössz!
üdv.Laci
Megmértem úgy ahogy mondtad, de max 13 v -ot tudtam kihozni belőle akárhogy is pörgettem, akárhogy is kombináltam a három szálat. Azt már tudom, hogy egy sr125-ös egyenirányítója van a motoromon, de nem találok fesszabájzót se.
Az nem lehet, hogy a fesszabájzás megtöténik az egyenirányító elött valahol a blokkba a generátor mellett és azért mérek csak 13-mat? Bocsi, de full amatőr vagyok ezen a téren.
Ma kivittem a vasat járatni, s azt tapasztaltam, hogy a berúgor belever a lábtartóba. Tehát "túlszalad". Mi okozhatja a problémát, eltört a gátló ami megfogná? Vagy csak valami elállítódott...
vagy ha -20ban próbáltad lehet jobban összefeszül mint kellene
Info:
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Kellemes estét mindenkinek!