Üdv mindenkinek. Segítségeteket kérném. Van egy suzuki GS 500-as(1978) motorom. Nincs töltésem. Annyit már kiderítettem, hogy a 3 vezetékben ami feljön a generátortól a fesszebájzóba az eggyikbe semmit a másik kettőbe pedig 1,2 v mértem. Ezt úgy csináltam, hogy a mérő pozitívját érintettem az éppen vizsgált kábelhez a negatívot pedig letesteltem a vázon. A mérőt persze váltóáramra kapcsoltam.De van még 3 vezeték ami kijőn a fesszabájzóból az egyik le van testelve a másik kettőn pedig áramot kap. A piroson gyújtas nélkül is, a barnán csak ha ráadom a gyújtást. Nem tudom ez így jó?Generátorom szarhatott be?
sziasztok,segítségeteket szeretném kérni! van egy cagiva elefhant 125 motorunk 200 cc hengerrel, dellortó 24 karbival, hidegen melegen jól indul, de nem pörög ki rendesen felső tartományban. már nemtudom mire gondoljak... nemtudja valaki hogy a karbiba mekkora fuvókát kellene tenni mert most 130-as van benne és hogy a 200 hengerhez elegendő - e a 24 karbi.vagy ha tudtok ráá valami gyógymódot, kérem segítsetek!
előre is thx
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni abban hogy gyorsulási versenyre mi volna a legjobb áttétel,mert most elöl eggyel kisebb van fent de így hamar kiforog és időt vesztek a váltással!Hátul is kell módosítani,vagy előre eggyel nagyobbat rakjak inkább a gyárinál vagy mit kell tenni?
Gsx-r 600 a gyári elöl:16 hátul:45
Előre is köszi
650 nx Dominatorom van. Megnézné nekem valaki az indítóreléjét a motorban, hogy hogy van bekötve. Van az indítórelé műanyag házán mindkét bekötésnél egy egy betű. Az akku negatív sarujához közvetlenül melyik betű passzol?
Ha rosszul lett bekötve az indítórelé, történik valami károsodás?
Az önindítót megforgatja jelenleg, de nem indul. Most nem tudom, ha rosszul lenne bekötve, semmit sem csinálna?
Hipp hopp tönkrement az akkum, de lehet hogy amugy is ennyi volt neki megírva.
Jó estét.Egy 750-es Vulcan-ban kb. mennyi hűttőfolyadék lehet?Le akarom cserélni és nem tudom mennyi fagyálló kell meg mennyi desztilált víz.Egy liter fagyállót vettem,azon rajta is van a keverési arány.Csak nem tom,hogy a 2 liter elég lesz e.
Helo! Romet Kadet motorba, hogyan állítsam be a karbit rendesen? Alapjárati csavart mennyire tekerjem be? Menet közben úgy viselkedik hogy simán indul alapjárat kicsit magas, szóval ha nem húzom a gázt akkor is megy olyan 15 el. Amikor húzom a gázt körülbelül félgázig akkor mintha ha a féket fognám belassul a motor dadog is, de amikor teljes gázt húzok neki akkor meg elindul mint a disznó. Tehát az lenne a kérdésem, hogyan kell beállítani. Előre is köszi a segítséget.
Sziasztok.Már majdnem teljesen kész a leonardo 250 blokk.De természetesen a kutya mindig szarik valamit....a hengerfejben a szelepeket meg kell csiszonom,mert zárt állapotban megtöltöttem
alkohollal,és szivárgott. Sikerült beszereznem a napokban egy T-max 250 es hengerfejet.Gondoltam hogy feldobom rá.Szinte teljesen ugyan az a hengerfej.Annyi a kölömbség,hogy a kipufogó kiömlőnél van egy kb 12 mm-es furat , két oldalánál meg 1-1 5-ös tőcsavar.( a leonál, ott egy sík felület van).A hengeren kívül meegy,csak még nem jöttem rá,hogy mi célt szolgál...Én gombára tippelek,de ha valaki találkozott már ilyennel,az jelezhetné.Köszi
Sziasztok.Már majdnem teljesen kész a leonardo 250 blokk.De természetesen a kutya mindig szarik valamit....a hengerfejben a cselepeket meg kell csiszonom,mert zárt állapotban megtöltöttem
alkohollal,és szivárgott. Sikerült beszereznem a napokban egy T-max 250 es hengerfejet.Szinte teljesen ugyan az a hengerfej.Annyi a kölömbség,hogy a kipufogó kiömlőnél van egy kb 12 mm-es furat , két oldalánál meg 1-1 5-ös tőcsavar.( a leonál, ott egy sík felület van).A hengeren kívül meegy,csak még nem jöttem rá,hogy mi csét szolgál...Én geomára tippelek,de ha valaki találkozott már ilyennel,az jelezhetné.Köszi
Nem akarok hülyeséget beszélni, de csináltam egy Peugeot Speedfight robogót és ott egyben volt az immo a gyújtásvezérlővel. Ledobtam a fenébe róla, és kapott egy saját gyártású elektronikát. Azóta nincs gond vele. Sőt. A gazdi szerint az eddigi 80-as korlát is eltűnt belőle.
az mitől van, hogy a gépem 10 °C alatt alig, 5 °C alatt pedig egyáltalán nem hajlandó beindulni? ma próbáltam egy kicsit megjáratni, de nem akart életre kelni. tekeri, egyszer-kétszer el is kapja, akkor felpörög kb. 1-2 másodpercre, mert a szívató rá van húzva, aztán leáll.tavaly szezon végén olyan 7-8 °C lehetett kint, akkor is alig akart beindulni. nem értem, mi lehet a baj.
A csapágyakat hevítéssel,lehúzóval..., a centrifugált meg tőben cseresznyepiros izzáskor 2 csavarhúzóval lefeszítettem...képem nincs,mert elvittem préseltetni az új hajtókarral....
előre is thx
Tudna valaki segíteni abban hogy gyorsulási versenyre mi volna a legjobb áttétel,mert most elöl eggyel kisebb van fent de így hamar kiforog és időt vesztek a váltással!Hátul is kell módosítani,vagy előre eggyel nagyobbat rakjak inkább a gyárinál vagy mit kell tenni?
Gsx-r 600 a gyári elöl:16 hátul:45
Előre is köszi
Ha rosszul lett bekötve az indítórelé, történik valami károsodás?
Az önindítót megforgatja jelenleg, de nem indul. Most nem tudom, ha rosszul lenne bekötve, semmit sem csinálna?
Hipp hopp tönkrement az akkum, de lehet hogy amugy is ennyi volt neki megírva.
alkohollal,és szivárgott. Sikerült beszereznem a napokban egy T-max 250 es hengerfejet.Gondoltam hogy feldobom rá.Szinte teljesen ugyan az a hengerfej.Annyi a kölömbség,hogy a kipufogó kiömlőnél van egy kb 12 mm-es furat , két oldalánál meg 1-1 5-ös tőcsavar.( a leonál, ott egy sík felület van).A hengeren kívül meegy,csak még nem jöttem rá,hogy mi célt szolgál...Én gombára tippelek,de ha valaki találkozott már ilyennel,az jelezhetné.Köszi
alkohollal,és szivárgott. Sikerült beszereznem a napokban egy T-max 250 es hengerfejet.Szinte teljesen ugyan az a hengerfej.Annyi a kölömbség,hogy a kipufogó kiömlőnél van egy kb 12 mm-es furat , két oldalánál meg 1-1 5-ös tőcsavar.( a leonál, ott egy sík felület van).A hengeren kívül meegy,csak még nem jöttem rá,hogy mi csét szolgál...Én geomára tippelek,de ha valaki találkozott már ilyennel,az jelezhetné.Köszi
Jelenleg elérhető új szolgáltatásunk!
Magnézium és alumínium, generátor és kuplung dekli szakszerű javítása. Kérlek érdeklődj az alábbi telefonszámon:
0620/931-10-94
Suzuki GSX 600 R K4 féktárcsa csavarjainak nem tudja valaki a meghúzási nyomatékát?! Fontos lenne! Előre is köszi
van egy peugeot vivacity 100-as robogóm, immobiliser hibás, van valakinek tippje hogyan lehetne azt kikötni?
Nekem csak az R1 feliratra 60000-et mondtak,egy komplett szettbe bele se merek gondolni.