Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ismét THX...
Nem, nem dolgozik drágán. Kipuff ügyben sztem jó, meg váz ügyben is...
Sima Béla 30/935-7237 vagy 1/364-3378 vagy http://simabela.extra.hu/
Viszont most meg nem találom a Sima Béla tel.számát és címét...(más ügyben,kipufogó) Megtudnád adni?Amúgy drágán dolgozik?Vagy a mínőséget meg kell fizetni...:-)
Nekem is a vázam most épp nála van, de az egy acél bölcsőváz. Egy SRAD-nál, mivel nekem is volt tudom, h elég brutál teló volt benne, ráadásul fordított. Sztem jobban jártok bontott telóval. Nincsmit.
Igen,ez pont egy nagymoci,egy SRAD.Akkor nem kéne,igaz?Hmmm...Csak mert a Sima Béla is foglalkozik ilyesmivel,ő elég neves motoros körökben.Vázépítés,vázjavítás,teleszkóp,stb.Ezért gondoltam,hogy jó lehet...ha ő is bevállalja.De az egy dolog,hogy a "szakik" mit mondanak,gondoltam megkérdezek mást is...Köszi!
Attól függ, h milyen motorra. Mert ha valami kis köbcis endúróra, akkor még elmegy, de egy RR-nél én nem csináltatnám meg. Ki tudja, h milyen hajszálrepedések kerülnek bele, és ha az 200-nál meggondolja magát, akkor téged is már csak az út szélén fognak lefényképezni... Arról nem beszélve, h akár milyen jól is kiegyenesítik, sztek akkor is kormányszitát fog okozni...
Hello.
Nektek mi a véleményetek a teleszkóp-egyengetésről?Persze nem az itthoni módszerre gondolok,hogy satu meg ilyesmi,hanem rendes szakinál...találtam pár hirdetést,hogy "telóegyengetés" stb. vajon mennyire életképes az eljárás?Csináltatott már valaki ilyet?Tapasztalat?
Sérülhetett is......
szerintem igen azt. (szarrá kopott a hengere)
Ha jól csinálták meg akkor jobb, mint egy félig kopott.
az a kérdés, hogy más alkatrészek (főtengely, vezérlés) mennyire kopottak, illetve azt is javították-e.
Mindent érdemes venni, kérdés mennyiért, és kinek.
Sziasztok!
Egy egyhengeres motornál (SM, endúró) az,hogy hüvelyezve van, az azt jelenit,hogy előtte már szarrá kopott?Egy hüvelyezéssel meddig fogja bírni? Érdemes olyan motort venni, ami ilyen beavatkozáson esett át?
Ja KTM 620-as a páciens
Sztem keresd meg, vagy a Derbi forgalamazójánál rendelj újat. H mi lehet az arról foggalmam sincs, pedig pár angol szakszavat ismerek.. :)
Hello!
Mi a magyar neve a "thrust plate"-nek, olyan mint egy alatet, de ugy nezem annal kemenyebb anyagbol van, de vekonyabb es a tengely vegere kell rahuzni, ami belemegy a blokkba egy bronz perselybe, elotte a tengelyben van egy stift ami forgatja a muanyag fogaskereket, az meg a vizpumpat. Gondolom azert kell, hogy a stift ne gyilkaolja a szet a perselyt. Az erdekelne, hogy hol es milyen neven keressem ezt az alkatreszt, mert kellene 3db.
Szetszedtem a blokkot, es itt volt az asztalomon, amig nem kaptam meg minden alkatreszt (szimering, tocsavar, stb,) ma raktam volna ossze a dolgot es nem voltak meg, valszeg valamelyik szobatarsam leverte, eljatszotta:( eljen a kollegium.
Tiborg: Koszonom a valaszt!

tudtok ajanlani bontot budaors kornyeken?
Nem kell hinned nekik!
Én inkább a karbit lesném meg elsőnek, nincs-e eldugulva, kap-e benzint, utána nem kompressziót mérnék, hanem vákumot a karbi és a blokk között. Na persze ha van rá lehetőség.
Hümm azt, hogy a dugattyú megszorul egy pillanatra, és felken az anyagából a hengerfalra, azt hívhatom Juliskának, de akkoris megszorult! Persze, nicns kompresszió, mert a dugó fele ottmaradt... MEg esetleg leragadtak a gyűrűk.... De az attól még megszorult!
Ki-hogy hívja. Maradjunk abban, hogy lecsökkent a kompreszzió
de bizony! Nem egy motor beidul megszorulás után, ha kihül... Aztán egyre nehezebben indul, aztán vagy megcsinálod, vagy eltöri mellé az egyik gyűrűt, és KO... Minél előbb szedesd szét, mertha még nicasilos, még nagyobb károd lehet!
Jah az alapjárat eltűnés is erre utal.
Sztem a megszorulás nem helytálló. De lehet a kompresszió okozza. Méresdd le. Ezek a kompresszióhiány tünetei, hidegen nem indul, melegen megy... Szal kompressziómérés után lehet gondolkodni...
akkor gondolom nem is menne a motor
Sziasztok! Szerintetek mennyit érdemes adni egy cbr 600 f2 blokkért karbi sorral és gyújtó trafókkal együtt?Hogy lehet megtudni hogy nem akarnak átvágni, ha a blokk ki van szerelve és emiatt nem tudom kipróbálni? Köszi a válaszokat!
Hát szét kell szedni blokkot, de ha egy flexel nekiállsz akkor másképp is meg lehet oldani :D Amúgy ha egyedül akarod szét szedni előbb kérdezősködj körbe, h vki érte hozzá, mert ha el akadsz, akkor a szerelő nem puszira fog segíteni.
ahhoz h kitudjam cserélni a tengely , szétkell kapnom a blokkot teljesen ? v van más megoldás is?
Hümm a szomorú dolog az, hogy minden valószínűség szerint megszorult...
szeva,sajnos én nem tudok segiteni,de van egy robbantott rajzom a váltorol