Hozzászóláshoz be kell jelentkezned



Off: Én most egy Yamaha Mint-et újítok fel éppen, olyan szépen lehet dolgozni az idomokkal, hogy na. A problémásabb helyekre meg Majesty bontott idomokból csinálok olvasztékot, ha az eredeti anyag nagyon hiányos, a hálós módszert még nem próbáltam, de a következőnél lehet, hogy letesztelem

Egyébként nagy nehezen kiderítettem, hogy a kilóméterórám és ford. szám mérőm egy 90 előtti GS-ből származi csak keret nélkül házilag készített konzollal, szóval elvileg a méretek egyeznek a 91 Gs-el is így az eredeti keretbe is befogatható
Márr csak találni kell egy olyat, gondoltam, hogy Red Baronnál megkérdezem de az biztos horror áron lenne
sokat szaroztam én is.... még a fémhálós beolvasztós megerősítést is kipróbáltam
egyedül egy oldalidom lett 100%-osan jó házilag de az is csak azért mert egy másik ugyanolyan idomból tudtam olvasztékot csinálni
mezőgazdasági boltikban is érdemes megkérdezni hogy tudnak-e a környékben műanyagost(az őstermelők is törögetik ám a műanyag cuccokat )
Igaz, de én előtte mindig rápróbálkozom a házi megoldással, rontani a helyzeten nem nagyon tudok

Illetve nincs a környékemen egy épkézláb műanyagos se, vagy csak nem ismerem
műanyag típustól függ ez
vannak azok a keményebb műanyagok azok ilyen módszerrel eltörnek mindig
kínlódtam egy időben ilyen házi megoldásokkal, de a műanyagos ha összeolvassza és ráhúz még egy csíkot 1000x jobb mint a házi hekkelés
Ötleteim pedig nekem is vannak arra hogy hogyan tudnék építeni egy ufót. De mivan ha lezuhan?.......
Elkezdted már szétszedni a motort, vagy csak jól szórakozol a többiek tippjein? Gondolom még az idomok is rajta vannak. A "virtuális" motorokat könnyű javítani a itt a fórumon, de az igaziakhoz bizony hozzá is kell nyúlni.......
Na hajnalban megszületett az új ötletem .: mi van akkor ha csak a gyertya rossz ?: D Forog a motor meg minden csak nem kap szikrát ezért tudja az önindító végigforgatni az egészet(?)
Fogsz egy forrasztópákát jól felhevíted a két összeillesztendő műanyagot, vagy repedésnél az idomot összefogod és mindkét anyagból az illesztéshez húzol minden oldalról. Szépen eldolgozod, ízlés szerint kicsit rácsiszolsz, ha idom külső része akkor gitteled és fújod. Ha ügyesen csinálod szinte észre sem venni a javítás helyét
irány a műanyagos,kb egy ezresért meghekkeli
Sziasztok!

Idom ragasztásához milyen ragasztót javasoltok? Egy konzol tört le az idom belsejéről és azt szeretném visszaragasztani. Elvárás a ragasztóval szemben hogy jól bírja az igénybevételt. Vagy nagy szilárdsággal rendelkezzen de inkább az előbbi. Sürgős lenne.
17 ezret futott Aerox 100-ról van szó..érdekes lenne ha már most kampec.Persze előfordulhat: )...de lehet még más oka?
Még amit kifelejtettem .: A berúgókarom indítás után mindig előre "fordult" vagyis lefele mutatott 90 fokos szögben de ez már régóta volt így..közben persze "köszörülte" a cuccot blokkon belül járó motornál..
De miután leért teljesen akkor lehetett menni köszörülés nélkül is úgyhogy nem volt gáz.: D
Csak most itt a berúgó/önindító sem segít,mert mindegyik forgat de hiába.
Megpróbálom videóra venni hátha segít valakinek...
Hogy a motornak pont elég legyen a benzin ne túl kevés és ne túl sok ....
Helló
A fűfúvoka méretét hogy lehet pontosan belőni?
mérj egy kompressziót ... ott lesz a bibi, nem karbi és társainál
Kawasaki Projekt

A képeken látható Kawasaki Kz750e tipusú motoromtól megválnék, nagyon jó ajánlat esetén. Magyar papíros, minden alkatrésze megvan, egyedileg legyártatott hátsókerék (polírozott alu, 15x200-as) egyedi lánckerék, újrakrómozott alkatrészek(a képeken nincsenek fent, le vannak csomagolva), Kipucolt karbisor direktszűrőkkel, a-z-ig felújított motorblokk, vulcan tank, az első kerék egy 21"-os küllős lesz, az nemsokára megjön. Magyar papíros, ideiglenesen kivonva. Nem mindenáron akarok tőle megválni, max nagyon jó ajánlat esetén. Papíros nagymotor, nagyrobogó, quad, autó csere érdekel. Ha valaki újított fel motort, tudja mennyibe van eddig (vagyunk itt egy páran). A motor 230cm hosszú, a kormány szélessége 137cm.
Nyugodtan nem cserélem ki mert 32 ezer ft a vízpumpa csapágya mivel a tengely maga csapágy azért ilyen drága.
Olyan, hogy forog minden visító hangon de a motor nem akar indulni..a forgást láttam mivel leszedtem a blokk fedelét..de indításhoz köze nincsen legalábbis nem lehet hallani hogy ez valamikor is be fog indulni .Csak pörög minden visító hangon..berúgni sem lehet, mert annak is visító hangja van ráadásul erő sem kell hozzá, kézzel simán tudom mozgatni oda-vissza a berúgókart.
Mintha nem lenne mibe "beleakadnia" .Télen nem szoktam önindítóval indulni,pontosan azért mert úgysem indulna még szívatóval sem,de arra emlékszem h amikor próbálkoztam vele akkor mély "döcögős" hangja volt mint mikor le van merülve egy autó akksija,de most simán végig tudja forgatni "akadály" nélkül.(berúgókarnál ugyanez a helyzet).
Amikor leállt, előtte csak olyan 20-30al tudtam menni,amikor leállt akkor előtte még nagy nehezen felgyorsítottam 50-re aztán szépen lassan 0 és onnantól kampec,és hiába rugdosom meg indítózom.
Na ennél részletesebben nem megy.:)
Nem tudom ez a visítva pontosan hogy lehet, de nézd át kompletten a légszűrőházat és csöveket!
Sziasztok

Nemrég vettem egy Keeway X-ray-t.Mielőtt megvettem utánanéztem,hogy milyen típusbetegségei vannak ennek a motornak,tehát nagyjából tisztában vagyok a hátrányaival\előnyeivel.
A kérdésem az lenne,hogy hol van ebben az önindító,mert tudom hogy mi a baja és meg akarom csináltatni\csinálni csak nem tudom hogy hol van,ha valaki látott már ilyet kérem segítsen,előre is köszönöm.
Sziasztok,
egy kis segítséget szeretnék tőletek kérni!
Yamaha Aerox 100-as robogóról lenne szó.
Pár napja leállt alattam, azóta nem sikerült beindítani..Önindítója működik, sőt még hallani is hogy forgat "visítva" de nem indul..berúgni meg ugyancsak nem lehet mert annak is visító hangja van.
Előtte már voltak erre utaló jelek.: hirtelen fulladt nagy gázadásra, alapjárat nem volt az igazi + hirtelen minden ok nélkül lassult 80-ról 20ra 30-ra aztán gyorsítani se tudtam csak pár perccel később.
Mindenesetre karbit szétszedtem (TELJESEN!) kipucolva átfújva mintha új lenne,légszűrőt is kipucoltam ha már ott voltam ,de ennek ellenére mint ahogy az várható volt ( így utólag) nem indul...mivel ugyanúgy visít.
Később leszedtem a blokk fedelét,szíj nincs szakadva, indításnál látom h forog minden visító hangon..de semmi.
sziasztok
És ez a motor 350ccm3 aprilia tuareg szikra és áram nélkül vagy kell bele akumulátor is? köszi a válaszotokat.
Sziasztok
Festés után nemtudom összerakni az elektrónikát nemtudom mit hova kösek nincs szikra vagy valami kimehetett benne? segitségeteket köszönöm ha valaki segit.
Gratulálok ha te így csinálod
Sziasztok. Meg tudná valaki nekem mondani az AM6-os blokk berúgóköröm nyomó rugójának a méreteit (átmérő, hossz, anyagvastagság). vagy egy linket ahol meg tudnám nézni. Előre is köszi.