Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha membrános a karbija, akkor szinte biztos hogy a membránok csontkemények. Rosszabb esetben ki is vannak repedezve. Ekkor nem tudja mozgatni őket a vákum, és fullad a motor. Bár ettől még indulnia kellene. Próbáld meg hogy nyomsz egy pár ml benzint a karbiba, és úgy indítasz. A membránt be lehet fújni szilikonnak vagy vazelinnel, attól talán felpuhul. Ha viszont ki van repedve, akkor cserélni kell. Ha több karbi van rajta, akkor mindet ellenőrizni kell.
sziasztok most vettem egy cbr600f motort 1998 as évjárat állt 3 évet és sajnos nem akart beindulni leszedtem a porlasztókat és kitakarítottam utánna beindult de csak szívatóval és azzal is volt csak alapjárat ha az 1500 as fordulatot annak lehet hívni!Viszont még fullad nemtudom mit lehetne még kezdeni vele holnap megjönnek hozzá az új gyertyák mert rosszul néztek már ki lehet megoldja a gondot a tankból is le engetem a régi anyagot szűrőn is átlöktem tiszta benzint elvileg ezek is jók!de 2 napra rá be sem indult a gép mintha k sem takarítottam volna!Mi lehet a gond még?Válaszotokat előre is köszi!
Valaki tud Kalocsán egy jó japán motorszerelőt?Suzuki Tl-m van és azon kellene ügyködni kicsit.
A Köves és Forcon szerszámáruház webáruházaiban kínálatában rengeteg szerszám, motor emelők, akkumulátor töltők-indítók nagy választékban.
Genius törésgaranciás szerszámok valamint autó-motor emelők óriási választékkal.
http://www.geniusszerszam.hu
- - - - -
Szerszámok és gépek kereskedelme a barkácstól a profiig.
http://www.szerszammester.hu
- - - - -
Beta szerszámok nagy választékban.
http://www.beta-szerszam.hu
Legelőször a vezetékeket kellene átnézni és az izzókat.
8V alatt teljesen kuka, az felett menthető.
Sziasztok! Egy kis tanácsot kérnék tőletek... Kétütemű motor blokkjában hány km után kell olajat cserélni...? és milyen olaj lenne a legmegfelelőbb? (a kuplungja az olajban van) Köszi!
Beméretni? Indítás közben teker vagy nyekereg? Hagyod pihenni az akksit vagy 2 napig a hidegben, majd rámérsz. ~12,5 V felett kellene lennie. Ha ettől kevesebb, akkor már viseletesebb az akku, ha pedig 12V alá megy magától, akkor kuka.
Sziasztok!

az erre alkalmas fórum nem túl aktív ezért írok ide..

Tudna valaki segíteni abban, hogy Budapesten ( lehetőleg valahol a belvárosban ) hol tudnám beméretni az akksim?

Köszi!

PB
Üdv keresek olyan embert aki olcsón legyártana nekem 1pár menetátalakítót tükörszárra.M8-as a tükörszár menete és M10-be kéne belerakni. Valaki?
Izzó van benne vagy led? Ha izzó, akkor nézd meg hogy az előírt teljesítményű legyen.
Írd be a keresődbe: Yamaha am6 wiring download.
Hova jártál számtek.-helyett?
valaki segitsen légyszi.am6 os blokk gyújtását kéne bevezetékelni az alaplapról két száll jön le egy fehér és egy fekete,a jeladórol egy piros és egy fekete.és ott van még a gyújtótrafó is.a cdi csatlakozoi hiányoznak.egyépként öninditos.valaki segitsen hogyan köthtném be hogy legyen szokra.
sziasztok

segitséget kérnék
van egy piaggio typhon robogóm, ha kiteszem az indexet valamerre csak folyamatosan világit,semmi mást nem csinál, cseréltem már relét de ugy sem jó, valakinek van ötlete mi lehet a hiba?
Szerinted mi lenne az optimális méret? most 72-es van benne. ez egy dellorto phbn12-es karbi.
Szia én szerintem szét kellene szedni a karbit és megnézni a főfuvoka méretét lehet hogy kicsi mert ha csak szivatoval megyakkor valószinü keveset kap!
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni? Vettem egy új karbit a mocimra, felraktam de van vele egy kis probléma beindul de csak akkor megy a motor ha huzom a szivatott és alapjárata sincs. Mit tudnék vele kezdeni? ki tudna segiteni egy pár jó tanáccsal?
Képet rakhatnál fel az állórészről, hogy kb. hogyan néz ki, meg persze a lendkerék is látszódjon.
Heló! Segítségre lenne szükségem.

Van egy KTM egs/exc 1996-os évjáratú motorom. A dugattyú mérete d=53,93 mm

Sehol nem találok ehhez a típushoz ilyen méretű dugattyút. 54,xx től találtam csak.

A henger hüvelyezett.
Ezen akadtam fent, hogy hogyan lehet kisebb benne a gyári A-s mérettől?


Hát akkor lehet tényleg jobban jársz, ha keresel valami hasonló gyújtás rendszert!
az alap lapom úgy néz ki hogy egymással szemben van 2 nagy tekercs aztán körbe rajta fele akkora , asszem 8db. és az egyik nagy tekercs az szakadt le és szét verte a többit de olyan szinten hogy a tekercs belsejében lévő "vasmag" eltűnt.. :( és így szóba sem jöhet a tekercselés mert nincs mihez tekercselni, még ha netalán azokat meg csinálná valaki amelyek jelenleg rajta vannak akkor se tudok lépni mert az a "nagy" tekercs nincs meg.. csak a helye :D
Esetleg nem lehet tekercseltetni másik tekercseket az állórészbe?
Sziasztok! Volna nekem egy Yamaha RD125 ös motorom és a gond az vele hogy az álló részről le szakadt egy tekercs és hát igen nagy pofont kapott a többi is, tehát az első kérdés az az lenne hogy ezt hogyan lehetne esetleg pótolni meg javítani mert már 1 éve keresek hozzá álló rész de nem jártam eddig sikerrel és az az ötletem támadt hogy egy másik motor komplett gyújtását be szerelni és hogy ez egyáltalán lehetséges vagy mi lenne itt ilyenkor a megoldás? előre is köszönöm a hozzászólásokat!
Persze, hogy elkezdtem..de ezt írtam is.:) Karbi,légszűrő kitisztítva és visszatéve de nem lett jobb a helyzet.