ha síró, vinnyogó hangot hallottál akkor valószínű hogy csapágy volt a ludas. Nézd meg mennyire lóg a csapágy, mennyire kopott, de ha nem tudod pontosan hogy az volt-e a hang forrása, akkor is cseréld ki nyugodtan. Nem egy nagy tétel, és ha már szét van szedve...
Hello
hogyha bemelegítem motort beindítástól számított 15 perc-nél megrántom a gázt olyan 6000-ig és elkezd valami fütyülni a motor blokkban mint amikor az ékszíjtárcsán megcsúszik az ékszíj
Az lehetséges hogy a vízpumpa csapágyába belefolyik a víz és az adja ki ezt a fütyülő hangot?
A motor típusa Suzuki TSR 125
Nemá. Szerinted ha rákensz valamit arra az olajos felületre, akkor megáll rajta?! Nem beszélve arról hogy az olaj ott gondolom nyomás alatt jön kifelé. Szétszeded a kérdéses helyet, letisztítod benzinnel vagy alkohollal, megnézed hogy síkban vannak-e az érintkező felületek, nem sérültek-e, és ha valóban csak paszta volt köztük gyárilag, akkor bekened valami hő-fagyálló-benzin-olajálló pasztával. End. Ne akarjunk már kókányolni állandóan......
Egy kis segítség kéne.
Vhol a blokkom tetejénél szivárog az olaj( blokközép) gyárilag is csak tömítőanyag van ott.
Nem szeretném széthúzni a motort.
Létezik vmilyen olyan paszta amivel kívülről megkenem és talán jó lesz?
bele rohadt a karburátorba a benzin. Ha szerencséd van, elég le engedni a benzint a karbiból és friss benzinnel indítani, akár féktisztítóval rásegítesz. Ha ez nem elég, akkor karbit le, kitakarítani alaposan.. Eléggé ismert probléma a mai benzinek mellett, illetve tavasz közeledtével mikor veszed elő a gépet.
valaki meg tudja mondani honnan lehet pontosan megállapitani hogy egy henger nicasilos e vagy sem? nekem már sokan mondtak sokfélét és belekeveredtem
előre is köszi
Ha egész évben nem mész vele 12000-et akkor is illik (s kell!) szezon előtt cserélni! Had ne részletezzem,regények vannak erről a neten.
Nem tudom lehinni,hogy valakinek nem fér bele ennyi költség ,hogy szeretett(ha?) motorját biztonságba tudja .
Hello
hogyha bemelegítem motort beindítástól számított 15 perc-nél megrántom a gázt olyan 6000-ig és elkezd valami fütyülni a motor blokkban mint amikor az ékszíjtárcsán megcsúszik az ékszíj
Az lehetséges hogy a vízpumpa csapágyába belefolyik a víz és az adja ki ezt a fütyülő hangot?
sziasztok. Van egy 250-es honda cbr-em és 12 ezer kilométerenként van olajcsere a szervizkönyvébe meg a szalonba is mondták hogy 12 ezrenként cserélni kell. Mi van ha a szervizintervallumokat tartom csak be és a tavaszi olajcseréket elhagyom? hallotam már pár motorostól aki csak akkor cseréli ha eléri a bizonyos intervallumot szerintem is elég akkor cserélni de azért megkérdezem tölletek is.
Hát nem igazán, ebben nem mostanában volt csapágy cserélve. a hengergörgős csapágy nagyon lógott, a másikon nem éreztem, de azt is cserélem. Szerintem meg csak új szimeringet raktak bele, hogy kibírja a teszt kört :D
Nem tudom mi lehet a Simson Star blokkommal... Alacsony fordulaton kis sebességnél jól működik, viszont ha felgyorsítok és visszaveszem a gázt, akkor "bedadog" és fulladna le. De amíg pörgetem addig jó. Nem értem mitől lehet ez...n
"Nem is gyanakodtam rá, mert akitől vettem a motort, állította, hogy csapágyazták." Ilyennel már engem is beszopattak. A tisztelt ügyfél állította hogy új főtengelycsapágyak vannak a motorban. A blokk bontása után kiderült hogy a csapágyak újak, de a baromállat visszarakta a régi szimeringeket.......
Hát nincs mit. Most jártam így én is :D Kínlódtam a karbival stb, és rájöttünk, hogy szimeringes. Nem is gyanakodtam rá, mert akitől vettem a motort, állította, hogy csapágyazták.
Ennyit a használt motor vásárlásról.
Nekem a hajtómű olajat is bekapta, és szépen köpködte kifele.
főtengely szimeringre gyanakodom énis ma vettünk is és hamarosan ki is cseréljük. a membrán alá ma tettünk tömítést de most meg kilyukadt a benzincső meg esik le a gyertyapipa is szal hnap veszek benzincsövet meg pipát. ha akkor is szar akk sztem is főtengelyszimeringes lesz. más már nem jut az eszembe mint hibaforrás. kösszi a segítséget!
Valószínű, hogy falsot szív. Nem rezeg a motorod feltűnően? Ezzel a rossz csapágyakra utalnék, pontosabban a főtengely csapágyra, és ha az rossz, akkor kiveri a szimeringet, ahol be is szívja azt a falsot. Nem köpköd a kipufogód?
hogyha bemelegítem motort beindítástól számított 15 perc-nél megrántom a gázt olyan 6000-ig és elkezd valami fütyülni a motor blokkban mint amikor az ékszíjtárcsán megcsúszik az ékszíj
Az lehetséges hogy a vízpumpa csapágyába belefolyik a víz és az adja ki ezt a fütyülő hangot?
A motor típusa Suzuki TSR 125
legjobb ha egy faládába beleteszed a motort és teli öntöd csemperagasztóval
Vhol a blokkom tetejénél szivárog az olaj( blokközép) gyárilag is csak tömítőanyag van ott.
Nem szeretném széthúzni a motort.
Létezik vmilyen olyan paszta amivel kívülről megkenem és talán jó lesz?
Legegyszerűbben mágnessel tudod megállapítani!
Ha acélhenger,akkor vonzza a mágnes,ha nem,akkor nem!
valaki meg tudja mondani honnan lehet pontosan megállapitani hogy egy henger nicasilos e vagy sem? nekem már sokan mondtak sokfélét és belekeveredtem
előre is köszi
Nem tudom lehinni,hogy valakinek nem fér bele ennyi költség ,hogy szeretett(ha?) motorját biztonságba tudja .
Sosem cserélnék tizenkétezrenként oilt
hogyha bemelegítem motort beindítástól számított 15 perc-nél megrántom a gázt olyan 6000-ig és elkezd valami fütyülni a motor blokkban mint amikor az ékszíjtárcsán megcsúszik az ékszíj
Az lehetséges hogy a vízpumpa csapágyába belefolyik a víz és az adja ki ezt a fütyülő hangot?
nem volt beinditva 4hónapja feltöltött aksival se indul.
hogy lehetne beinditani?
Ennyit a használt motor vásárlásról.
Nekem a hajtómű olajat is bekapta, és szépen köpködte kifele.