Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kisebb főfúvóka?
kösz a hozzászólást és a segítséget!
anyi a baj h nekem sportlégszűrő van. jó oké lehet fikázni nem érdekel ugyanúgy megy vele a gép mint nélküle szal na mind1... ha rajta van ha nincs tök mind1 mert nem veszi észre. ez az 1ik. a másik tettünk már bele alacsonyabb hőértékű gyertyát is azzal sem javult a helyzet. ilyet még énse láttam am ilyen problémát. megpróbálok kezdeni vmit vele de köszi a segítséget. aki még tud vmi ötletet írjon. előre is thx
Na, a helyzet a következő. Van nekem is a kis KTM-em, és azzal is sok mindent elkövettem, mert vagy alapjárat és alacsony fordulat volt, közepesnél nagyobb fordulaton benzinhiányos tüneteket produkált, vagy a síbertű állítása után ha beindult akkor ment mint a meszes, de csak nagy fordulaton. A megoldás a következő lett, (kínomban már más nem jutott eszembe) a levegőszűrő házán van két beömlő nyílás, és az egyiket majdnem teljesen eltömítettem. Azóta van alapjárat, megy kis, közepes és teljes fordulatszámon hibátlanul. Most a nagy hidegekben, (ma este 7 órakor, -12 fokban is) azért észreveszi a hideget, és az egyik beömlőt teljesen eltömítettem, így jó. Ha enyhül az idő, akkor majd nyitok rajta egy kicsit. Valamint eggyel alacsonyabb hőértékű gyertya kell bele. Ennyi. Ennél a motornál bejött. Csak azért írtam le, hátha neked is, vagy másnak is segítek vele.
Hello.
Van egy 2002-es vizes malaguti f12-őm. Gyárihoz már nem sok köze van: 50-es alu sport henger, 17,5-ös karbi, malossi multivar variátor, malossi fly kuplung, piros kontraszt rugó, malossi Xbelt ékszíj,top membrán,malossi karbonlap....stb.

Probléma a következő: Szar/lassú a rajtolás utána elkapja akkor jó.. 92-es főfúvóka van benne és csak akkor megy jól végre is,meg minden ha a sibertűn a zégergyűrű a legalsó rovátkába van,de a gyertya így is nagyon benzines lesz kis idő alatt. Ha feljebb teszem akkor jobban rajtol.. de kb. 50 km/h-nál befullad és nem megy többet.... 3 különbőző hértékű gyertyával is próbáltuk már..probléma akkor is fennáll, szóval a gyertya probléma kizárva,karbi tiszta - benzinszűrő van,légszűrővel vagy anélkül is ezt csinálja....
Amire gyanakszom hogy a membrán alatt nincs most tömítésem,+ esetleg valameik főtengely szimering hibás is lehet és farsot szív..
Semmi nem folyik a motorból...stb, jah meg ha a karbin a levegőcsavar koppra bevan tekerve,de ha egy felet kifelé tekerek már akkor is rögtön fullad,de viszont akkor van alapjárt.

Mi lehet a gond? Ha tudtok segítsetek. Előre is kösz !

Ha minden jól megy akkor holnap ki lesznek cserélve a főtengely szimeringek és kap membrán tömítést is...

De ettől függetlenül bárki bármi okosat tud írjon.
Köszönöm mester !
Ajajjjj. Ugye fagyálló van benne?......
Igazán nincs mit. :)
A lámpa hátuljából levágtam, hogy belepasszoljon az aluhenger. A fókuszpont beállítása után ragasztót kapott. Egyedül a gumi tok került vissza a lámpa hátuljára, hogy mégis nézzen ki valahogy. Bár nem mintha ott bent ezt látná valaki, de mégis..... :)
türelem kell hozzá leginkább. Egy szabad nap, egy rakat csiszoló papír. Addig még gondolnod sem kell a polírozásra. előszőr 240-es papírral leszeded a festéket mindenhonnan, majd finomítasz a következő lépésekkel : 400as papír, 600as papír, 800as papír, 1000-es ,1500, 2000, 3000. Ezek után mehetnek a paszták.. azok közt is vannak finomabb paszták a tükörfény eléréséhez, de ezek előtt rá kell menned a durvább pasztákkal is...

Szóval jó kis program, csináltam már párszor
berohadt... Avagy megszorult állás közben a drága
Ha feljebb rakod többet kap, ha húzod a gázt, akkor is feljebb kerül
srácok egy gyors kérdés ha a súbert feljebb rakom akkor kevesebb anyogot kap a rendszer nem?
Belocsoltam benzinnel a hengert és erőteljesebben meg gurítottam sebességbe kimozdult 3-4szer még beakadt de most már jó, viszont besötétedett....
Helló az milyen jelenség, hogy beakartam rúgni a motort(honda cr 125) és meg se moccant a kar, sebességbe raktam se előre se hátra nem mozdult ott sem.... májusba mentem vele utoljára, azután kb 1 hónapja beindítottam max 1 percre és semmi baja nem volt. Befagyott a dugó, vagy mi?
Sziasztok motor oldaldeknit egy Honda Nx650 es-ét szeretném vhogyan kipolírozni! Egy pár tanácsot szeretnék kérni hogy hogyan kezdjek hozzá? Hol tudok venni korongot pasztát és h milyet érdemes?Illetve alacsony fordulatú flex kell hozzá v milyen? Köszi
bocsánat kicsit rosszul fogalmaztam akkor :D igen, fulladásra gondolok, terepen néha megesik :D bár gondolom nem csak velem :D akkor összegyűjtöm ezeket amiket írtatok, és ha járható lesz az út, viszem szervizbe, hogy tavaszra már teljesen üzemképes legyen és szaggassa a földes utakat :D
ok, értem! a hirtelen leállítást viszont nem. mit értesz alatta (esetleg lefulladást)?
én szelephézaggal kezdeném, nekem is van egy ilyen motorom és nagyon érzékeny indításilag a jó szelephézagra.
:D:D:D motiváltság az van, hisz most is 40centis hóba se bírtam ki hogy egy szűk órácskára ne pöccentsem be :D múltkor -10 fokba is 6odjára elindult :D de előtte vagy 3-4hétig csak állt szóval érthető ha fázik néha :D az első beröffenésig nincs gond :D
az önindító trehánnyá tesz
egyre szarabb lesz a géped és a végén beszopod

ha rugdalni kell akkor megvan a motiváltság a jó motorhoz

gyertya, szelepek, karbi.
ha ez mind jó és van benne 10 bar nyomás akkor annak jónak kell lenni, és ha nem bénán rúgod elsőre beindul, vagy másodikra, vagy..
okés köszi :) am. valahogy gondoltam hogy nem indulna könnyebben, de egy gombot egyszerűbb nyomogatni, mint hogy lehullik a lábam :DD
Koszonom kinter
nézesd át valakivel szelephézagok karbibeállítás esetleg kompresszió ... ha melegen nehezen indul önindítóval se indulna könnyebben esetleg neked lenne könnyebb
November végén vettem a gépet, mint már előzőleg említettem ez az első nagymotorom, szóval még csak kezdő vagyok ilyen szempontból. Elmagyarázták, és betudom indítani hidegen / melegen is csupán csak a kínlódást nem értettem hirtelen leállítás után. És úgy csinálom ahogy mutatta az előző tulaj.
bocs, hogy megkérdezem, de tisztában vagy ezeknek a gépeknek az indítási technikájával?
Köszönöm a segitséget uraim!
Még egy kérdés a lámpa hátulját is vissza tetted?
Vagy az aluminium darabot fogadtad oda?