Helló
Köszi az infót,most már odáig eljutottam,hogy az 5 század illesztési hézag a jó.A baj csak az,hogy aki csinálta a hónolást küldött egy ugyanakkora dugót,mint amekkora a hónolás előtt benne volt és a hézag így kb. 7-8 század lett,a gyűrű hézag is 4 tized.Kérdésemre,hogy akkor most mi van azt mondták,hogy rakjam össze jó lesz ez így.Úgyhogy most keresek valakit,aki a hengert megnézi és meg tudja mérni pontosan,mert aki már látott több hónolt hengert is,azt mondta,hogy ez nem az igazi.Albertirsaiakat ajánlottak,hogy ők értenek hozzá,majd meglátjuk mit mondanak,de úgy néz ki,hogy a mostani dugóból csak porfogó lesz :(
Szerintem egy jófajta új dugattyúval mehet ugyanaz a hézag,de javaslom ,hogy kérdezd meg a Feher Gézáékat (www.fehermotor.hu),mert ők sok mindent kipróbáltak már gyanítom.
Ha nem kapsz infót akkor szaladok a témában egy gyors kört Neked.
Üdv.Gábor www.vargesmotor.hu
Próbálj a légszűrőn hidegindítot picit befújni.
Ha elindul és bemelegedés után jár szépen alapjáraton és veszi a gázt akkor ennyi volt.
Ha nem indul vagy indul de nem egyenletes a járása és nem reagál rendesen a gázparancsra akkor lehet karbit tisztítani és beállítani..
Üdv.Gábor www.vargesmotor.hu
Olyan krédésem lenne h a krosszmotoron(rm 250) lehet-e állítani kicsit h endurósabb legyen,például ne köpje be a gyertyát nagyon hamar ha erdőbe megyek,mert amint nem powerrel megyek hamar megvan a baj.Ezzel lehetne valamit kezdeni?
Sziasztok. A segítségetekre lenne szükségem. Van egy Cagiva Prima sportmotorom. Most vettem, olyan bajjal, hogy rezonál az egész ha fordulaton van. Igazából alapjáraton is, de akkor aligha észrevehető.
Balance tengelyt megnéztem, benne van, és nem értem mi lehet a baj.
Segítséget előre is köszönöm! :)
Segítséget, vagy legalábbis tanácsot szeretnék kérni!
Van egy YZ450F crossmotorom. Kb. 4 hónapja áll a pincében, és nem indul.
Lehetséges hogy a benzinből elpárolgott az oktán és így nem tud berobbanni eléggé?
Vagy pedig a karburátorban úgynevezvén a benzin "berohadt" elkocsonyásodott, és ezáltal nem kap benzint?
Vagy pedig egyszerűen annyira hideg van hogy hidegindítóval sem képes beindulni?
A gyertyát kiszedtem, megpucoltam, ellenőriztem szikrát is ad!
Tavaly tavasszal teljes generálon volt, dugó, gyűrű, hajtókar...stb. Semmi ilyen problémája nem lehet!
értem persze :) csak az okát nem hogy miért, mondjuk 92es és állítólag nem volt még a blokk szétbontva, lehetséges hogy kopások vagy tömítés hiba? annyira nem vagyok jártas még ezekben a dolgokban, így ne haragudjatok ha kicsit hülyeségeket beszélek :D
Az a baj, hogy ha vissza is hűl, illetve pl ma is beindult, véletlen leállítottam, 10-15 perc rugdosás után meguntam meg se mukkant, szervizbe nem tudom jelenleg elvinni, mondjuk sokkal megkönnyítené a dolgom az önindító csak nem tudom, mennyibe fájna
Német székhelyü BMW motorkerékpár márkaszerviz gyakorlattal rendelkező motorkerékpár-szerelőt keres kiemelt bérezéssel bejelentett, állandó munkahelyre. Tipus ismeret nem, szakmai német nyelvismeret természetesen elvárt. Önéletrajzokat a lucifer0820@freemail.hu e-mailcimre várjuk, kérdés esetén magyarul a 00-49-160-3249831 telefonszám hivható este 18 óra után.
Sziasztok. Nem tudom hogy jó helyre írok e, szóval elnézést ha offolok, de egy nagyon fontos kérdésem lenne és eddig nem kaptam semmi konkrét választ ahol kérdeztem :\\
Szóval a kérdés: tudna e valaki segíteni abban, hogy mennyiért lehet önindítót rakatni egy motorba. Egy 92'es Honda XR 600 am van, dekompresszoros, és elég bajlódós az indítása. Hidegen elsőre elég könnyen indul, de pl erdőben mikor leállítom 20percig rugdalom mire sikerül nagynehezen beindítanom :(( Lehet hogy valami állítani is kellene rajta nem tudom, nem régóta van nagy motorom, de az önindító nagy segítség lenne, tudom hogy nem olcsó, de mégis valami reális árat vagy segítséget tudna mondani valaki? :((
Mondtam neked hogy oda minden képen kell valamit gyártani hogy ne a perem legyen terhelve közvetlenül mert sérülhet de a korábban látott terv ez megakadályozza és védi a per ha ez peremet a sérüléstől ha bejön a terv nem feledd hogy enyém a koncepció!
A csapágyat leműtöm,ahogyan megbeszéltük. A &Rush szerint ha beférne (a vezérlés felöli oldalon) a hüvelyen lévő kúpra érdemes esztergálás helyett szerszámot gyártani...érdedekes 5-let.
valószínűleg igen,dugó csere,de előbb még megméretem a hengert egy hozzáértővel,aztán vagy sikerül eladni a dugót nagyon olcsón,veszteséggel,vagy lesz egy drága porfogóm a szekrény tetjén
Ma szereltem szét egy hasonlót levágtam a csapágyakat és úgy elég könnyen szét tudtam szerelni amit javasoltam neked az módszer működik csak le kell vágni a csapágyakat hogy csökkenteni lehessen feszítést a tengelyen mert úgy nem jön le a hüvely csak kölön-kölön
Köszi az infót,most már odáig eljutottam,hogy az 5 század illesztési hézag a jó.A baj csak az,hogy aki csinálta a hónolást küldött egy ugyanakkora dugót,mint amekkora a hónolás előtt benne volt és a hézag így kb. 7-8 század lett,a gyűrű hézag is 4 tized.Kérdésemre,hogy akkor most mi van azt mondták,hogy rakjam össze jó lesz ez így.Úgyhogy most keresek valakit,aki a hengert megnézi és meg tudja mérni pontosan,mert aki már látott több hónolt hengert is,azt mondta,hogy ez nem az igazi.Albertirsaiakat ajánlottak,hogy ők értenek hozzá,majd meglátjuk mit mondanak,de úgy néz ki,hogy a mostani dugóból csak porfogó lesz :(