Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát, lehet, hogy az másmilyen volt. Én szétvágtam már párat, miután megszorul, és meg tudtam gyógyítani. Így a szint ellenőrzése is egyszerűbb.
hát én kifúrtam és fület rögzítettem rá és sziszegett a csavarnál
be kellett pasztázni hogy tartsa a levegőt
7-8, hát, kicsit sok, valóban. Dugattyú csere?
Nem. Az a szívóoldal. És ha nem fogod be a szívó csövet, akkor ott légköri nyomás van, azaz nulla.
a dugózást úgy kell megoldani hogy ott ugyanakkora nyomás van mint amit előállít
Köszi a segítséget,elvileg a "szakember"azt mondta,hogy csak 1 század hordósságot talált,amit hónolással megoldottak és küldtek egy dugót is.A baj csak az,hogy ugyanakkora dugót küldtek,mint amekkora a hónolás előtt benne volt és így a hézag min. 7-8 század lett.Kérdésemre azt mondták,hogy ez jó így rakjam össze nyugodtan.Tehát most ott vagyok,hogy nem merem összerakni,mert lehet,hogy csak pár hónapig lesz jó és akkor ugrott a 30 eft-os dugattyú és kezdhetek mindent előlről.Sőt még az se biztos,hogy a hónolás tényleg jó lett.Úgyhogy totál cumi :(
Olaj nélkül valóban tönkremegy, de nem leég, hanem megszorul a főtengelye. Olajszintet kell figyelni, ezt legegyszerűbben egy, az aljától 4-5 centire egy szint ellenőrző lik, amit be tudsz dugózni.Olajat nem tehetsz bele akármit, mert a sima motorolaj sűrű neki, nem tud elindulni vele. 10W-s, vagy annál hígabb telóolajjal örök, de a szintet figyelni kell, mert elhordja az olajat. Ez ugye a hűtőben nem gond, mert az olaj visszatér egy kört megtéve a rendszerben.
Nem kell megnövelned a hézagot, én úgy tudom. De nehéz lesz bele dugót találnod, mert a vas nagyot kopik, és a sok kopás miatt sokat kell hónolni, a gyártók viszont erre nem számítanak, ezért nem csinálnak akkora méretet.
A lemez pedig olajszűrő. Úgynevezett centrifugálszűrő.
Petró András 06-1-277-34-52

Csípőből megoldja.
első üzemnél párszor fogd be a csövet kézzel aztán engedd el ilyenkor kiköpködi a felesleges olajat
De lehet vele....azért kistartályos,mert a brushra elegendő a tűzoltó palack.Egy szűrő,és egy lefújó szelep van még beiktatva....ennyi.
A másik , öreg tartály nélküli, az úgy van,ahogy kipottyant a hűtőből.
Én négy bar-nál többet nem fújtam vele.Nekem autókerekek,motorkerekek fújására kellett.A légkulcsoknak a műhelyben van a nagykompresszor.Nekem a legnagyobb fagyban is indul,csak a nyomogombot tovább, vagy többször kell nyomni...ennyi. 14" x60 x185 -ös kereket kb 2,5-3 perc alatt fúj fel 2,2 barig nulláról.Sokkal jobb ,mit a 12 voltos Kínai:)
Az komoly. Nekem is van itthon egy ilyen kompresszorom, akkor asszem összerakom. :) Mindig attól fostam hogy olaj nélkül hamar leég.
Ha sérül,akkor belerúgok akkorát,hogy elrepül odáig...De nem akarom falra festeni az ördögöt!:)
Remélem sikerül. Majd írd meg, mit sikerült vele, bevált-e a szerkezet
Hűtőgép kompresszorom nekem is van itthon, valamit lehet alkotok belőle Van egy barkács kompresszor is itthon, csak a nyomáskapcsolóban elszállt egy apróság - biztonsági szelep-, és jelenleg veszélyes üzem. Majd ha jön valami jó vétel, akkor lesz egy nagyobb, ami már elbírja a légszerszámokat is. No meg a nagy álom, amivel sok sok mindent lehet készíteni, az esztergagép
20bar simán nyom, lealábbis kiakasztotta a 20as órát
egy nagy hátránya van hogy hidegben nem megy
és nemigen gyors..... nekem is volt, egy 40 literes lpg tartályt használtam hozzá
Gondolom festeni nem lehet vele, de ha tud 3 bar-t, az már nekem jó lenne. Alakítottál valamit a kompresszoron, vagy gyári állapot?
Mekkora nyomást tud ez tartály nélkül?
Tudja valaki hogy hol lehet Sherco motorhoz alkatrészeket venni?
Lehet igazság abban amit mondasz! De azokat a csapágyakat valahogy csak-csak felszerelték oda azok a fránya japániaiak! Ha esetleg mégsem menne a szétszerelés és félig tönkre tennétek, és újat vennél, elküldenéd nekem azt a tengelyt? Baromi kíváncsivá tett! Teljesen tönkre téve visszaküldeném!
Köszönöm, remélem megvalósítható lesz gyakorlatban is...ha a csapágylehúzó befér, a szerszám és a fogaskerék közé, akkor kiírom minden fórumra!:)Az országban több száz ilyen blokkos motor van...kár ezért szétbontani őket.
Ezért is büszke vagyok arra,hogy magyar vagyok.Mi
gondolkozunk,és általában nagy dolgokat tudunk megvalósítani ,,fillérekből".
Íme még egy példa,ami már legalább 15 éve működik kompresszorként a szolgálatomban.Az elején picit köpte az olajat,de egy gumim sem látta még kárát.Hűtőgépek ,,motorja"!Tartály nélkül is megfelelően működik.Kicsi,könnyű és igénytelen.De airbrusholáshoz csináltam egy tartályt tűzoltó palackból.Szóval nincs lehetetlen :)Még egyszer köszönöm a segítséget!
Itt van, amire gondoltam még. Az arányok, anyagvastagság elnagyolva. Anyagszükséglete harmada, negyede az előző verziónak. Így már használható a sima körmös lehúzóval, legalábbis elméletben.
Köszönöm az elismerést Igazából ez csak játék, no meg igen elnagyolt a rajz. Gondolkoztam még picit, és igazából nincs is szükség ekkora cuccra, elég egy, a kúpra felülő két részből álló szerszám, ami vagy külső gyűrűvel van rögzítve, vagy csavarral, hasonlóan mint a tányéros lehúzó. Így már használható a sima körmös lehúzó is, és lényegesen kisebb az anyagszükséglete.
:) Én is tanultam ,,vizuális komunikációt" a Seres Ferenc szárnyai alatt még Esztergomban, de a kistáskádat sem vihetem:)...Ezt gyorsan összedobtad! Autocaddel még ha meg is tervezem,a legyártatása eléggé költséges, de minden bizonnyal megérné!Kár,hogy egyik szakszervíz sem csináltat ilyet...
Igen, valami olyasmire gondoltam. Közben gyorsan meg is rajzoltam. Persze az esztergálás is hatásos megoldás, viszont ez a szerkentyű másik főtengelyhez is jó, persze az anyagköltség miatt drágább legyártani, mint az egy szem főtengelyt esztergálni.