Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon köszi rengeteget segitettél!
2 projektoros lámpája van, ezért 2*10W power led került bele, az ehhez szükséges alu hűtőtömbbel együtt. Az áramstabilizálást 2 db LM317-el oldottam meg, szintén a led-ek bordájára fogatva.
Minarelli am5-nek ha lötyög ki-be a váltótengely kb 2mm az baj?
valami bövebb infot tudnál rola adni te mijet tettél bele tipusra?
3w? 10W?
Köszönöm szépen!
Szia Nikasilos hengert igazad van nem kell járatni összerakod 10 percig zötyögtetek alapjáraton első indításnál hogy a dugattyú gyűrű ill felső tűgörgő szépen beáljon a helyére és utána lehet neki húzni:)
Ja igen emlékszem hogy mondtad hogy szarakodik....
tekercselő azt mondta hogy ezek mind égnek egyikem örök élet.r6-r1 generátorokat rendszerességgel visznek neki
Egyenletesen égett le? Azért az úgy magától nem szokott.....
üdv engem érdekelne a teszter! ha egy tel számot írsz megbeszélhetnénk.
szervusz.Igen sajnos meg halt.De már a jövőhetén küldöm tekercseltetni Ózd-ra.Már egy ideje szarakodott tudod mondtam is.De most megcsináltatom:)))))
Hi!Mi a pálya cimbikém?Meghalt a technika?
na meg is van.le van égve .azt mondta az ózdi tekercselő hogy egyenletesen égett le,nem dióda zárlat vagy hasonló
Persze hogy meg lehet. Valószínű, hogy elégett a gyári csati. Egyébként az a 3 vezeték teljesen mindegy milyen sorrendben megy a feszabályzóba.
Hozzá kell marni a blokkot.
Én úgy tudom hogy a 70-es hengerhez maratni kell a blokkon, de nem akarok hülyeséget mondani.
Üresen a tekercseken mért 13 Volt-od lófa.....
Gyanítom hogy ez nem a gyári csatlakozója. Műanyagban szokott lenni, hogy ne keveredhessenek össze a kábelek.
Helo mindenkinek!

Olyan kérdésem van,hogy van 1 simson schwalbe kr51/1-es túrbós motorom.Szeretnék venni hozzá 70-es hengert+hengerfejet -http://robogoalkatresz.odormot...
Ha ezt megveszem csak rá kell raknom vagy még alakítanom kell rajta valamit.
okés köszönöm.Nézd a csatlakozót.Ezt márt tákolták szerintem.Egy kérdés még .954rr úgy tudom ugyan az mint a 929rr de azon még rajta van a fehér csatlakozó.meglehet azt is csinálni olyanra mint most az enyém?
Szereld össze a motort. A generétort ne csatlakoztasd sehova, indítsd be, és műszerrel a 3 kábel közül mérj rá kettőre. Fontos, hogy váltóáramon legyen, és legalább 200 voltos méréshatáron. 5000-es fordulaton legalább 60 voltot kell mérni, de 70-80 volt is lehet. Minden variációban közel ugyanannyit kell mérni. Ha itt megvan a feszültség, 90% szabályzó , vagy esetleg vezetékelés hiba.
Azt mondta nekem kimérte a feszabot és az jó.Másik szerelő meg azt mondta nem jó.
13 mutatott ha nem volt rajta fogyasztó.ha viszont felkapcsoltam a lámpákat akkor elkezdett esni a feszültség.Kenetközben is meglát a fent volt rajta a lámba.Csak ugy tudtam tovább menni hogy lekapcsoltam és bekeltet tolni a motort mert az aksit is leszívta
Forgórészen nem látszik, hogy összeért az állórésszel? Szerelő hogy állapította meg, hogy a szabályzó jó? Ha járt a motor, a 3 szálon milyen feszültséget mért szabályzó nélkül?
igen hegesztve van.Még az előző tulaj hegesztette meg gondolom.Szerintem kapott a generátor nem kicsit.A forgó rész is megvan egy kicsit nyomódva a szélén(nagyon kicsi )
Szerintem meg az állórész meg van égve. 1-2 motort csináltam már, de nem volt ilyen sötét egyik sem. Ha jól látom, a dekli hegesztve van. Benne volt az állórész? Ha Bp.-n vagy, ki tudom méregetni...