Kár volt kivenni! Ránézésre nem a generátor váltakozóáramú részével van a baj! Semmi nincs megégve.
Valószínűbb a feszültség szabályzó elektronika hiba.
sziasztok.Szerintetek ez lenne a gyári csatija a generátoromnak?Ma szedtem szét mert nincs már elég töltése.Szinte semmit nem tölt már.
cbr929rr állórésze ez.
Köszi! Nem is babrálom, elviszem autószerelőhöz, meg áttnézetem vele. 14000 km-t futott, miket érdemes benne kicserélni, hogy 100% os üzembiztos gép legyen? amugy eddig is az :)
segítsetek már nekem egy picit.AZ normális dolog hogy mióta beütött ez a hideg nagyon nehezen indul a motor.(zx6-r 2001).Ha beindul, és bemelegszik, utána leállítom, és mikor ismét be akarom indítani sehogy sem akar.Mi lehet a baj ?Gyertya vagy micsoda.Segítsetek légszives.
sziasztok!
Malaguti f15 elsö lámpa gyárilag nagyon kotvány,valakinek valami ötlet mit lehetne vele kezdeni,vagy valaki aki már átalakitotta ötlet!
Elöre is köszönöm!
Heló! Szétszedtem a motorom, mivel főtengely csapágy+szimering cserés. Észrevettem, hogy csak az egyik csapágyat kell cserélni. A másik csapágy eredetileg egy hengergörgős, igen drága csapágy. Nálam az a helyzet, hogy ezt egy golyós csapágyra cserélték. Semmi baja sincs, de érdekelne, hogy maradhat e benne?
Általában 2 ütemű motornál használják a powerjet fúvókát. Általában a karbi légszűrő felőli torkában van, elég magasan, egy cső köti össze az úszóházzal. Teljes terhelésen "felszívja" az üzemanyagot, így dúsít.
Szevasztok! Ki ért hozzá? Suzuki Burgman 250-ccm. Indítás tökéletes,alapjárat tökéletes,menetteljesítmény tökéletes mindaddig,míg el nem éri a motor az üzemi hőfokot.Innentől kezdve használhatatlan.Nehezen indul,nehezen veszi fel a fordulatot,és ha mindez sikerült,menet közben gázvisszaengedésre leáll.Karburátor ÚJ,gyújtógyertya ÚJ. Talán gyújtásprobléma? Ha tudtok segítsetek!
Szia! Yamaha DT 125-ben is ez a blokk van, sajnos az üzemanyagellátása nem a legszerencsésebb (szerintem nem a legmegfelelőbb karburátorral látták el). Elég sokat kell állítgatni, mire megtaláljuk a viszonylagosan megfelelő beállítást. Nekem az a tapasztalatom, hogy sokat kell "babrálni" vele (több is volt már nálam).
Valószínűbb a feszültség szabályzó elektronika hiba.
cbr929rr állórésze ez.
segítsetek már nekem egy picit.AZ normális dolog hogy mióta beütött ez a hideg nagyon nehezen indul a motor.(zx6-r 2001).Ha beindul, és bemelegszik, utána leállítom, és mikor ismét be akarom indítani sehogy sem akar.Mi lehet a baj ?Gyertya vagy micsoda.Segítsetek légszives.
Malaguti f15 elsö lámpa gyárilag nagyon kotvány,valakinek valami ötlet mit lehetne vele kezdeni,vagy valaki aki már átalakitotta ötlet!
Elöre is köszönöm!
az nem ojan drága
köszi a segítségeteket