Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2 szerelőnél voltam az egyik azt mondta feszab hiba a másik meg azt hogy generátor
A felszabályzót megnéztük már és az jó volt
Kár volt kivenni! Ránézésre nem a generátor váltakozóáramú részével van a baj! Semmi nincs megégve.
Valószínűbb a feszültség szabályzó elektronika hiba.
sziasztok.Szerintetek ez lenne a gyári csatija a generátoromnak?Ma szedtem szét mert nincs már elég töltése.Szinte semmit nem tölt már.
cbr929rr állórésze ez.
Köszi! Nem is babrálom, elviszem autószerelőhöz, meg áttnézetem vele. 14000 km-t futott, miket érdemes benne kicserélni, hogy 100% os üzembiztos gép legyen? amugy eddig is az :)
Aprilia SR50 projektoros lámpája Power LED-el.
Power LED a megoldás. Projektoros lámpákba nincs párja. Persze ezt készen nem fogsz kapni boltban......
SZiasztok

segítsetek már nekem egy picit.AZ normális dolog hogy mióta beütött ez a hideg nagyon nehezen indul a motor.(zx6-r 2001).Ha beindul, és bemelegszik, utána leállítom, és mikor ismét be akarom indítani sehogy sem akar.Mi lehet a baj ?Gyertya vagy micsoda.Segítsetek légszives.
sziasztok!
Malaguti f15 elsö lámpa gyárilag nagyon kotvány,valakinek valami ötlet mit lehetne vele kezdeni,vagy valaki aki már átalakitotta ötlet!
Elöre is köszönöm!
Azt sem értem, hogy miért a gyújtás felőli oldalra tesznek hengergörgős csapágyat. Ott nagyobb lenne a terhelés? Mitől?
Heló! Szétszedtem a motorom, mivel főtengely csapágy+szimering cserés. Észrevettem, hogy csak az egyik csapágyat kell cserélni. A másik csapágy eredetileg egy hengergörgős, igen drága csapágy. Nálam az a helyzet, hogy ezt egy golyós csapágyra cserélték. Semmi baja sincs, de érdekelne, hogy maradhat e benne?
Erre nem is gondoltam.Köszönöm a segítségedet.
Nincs mit.
Értem.Köszi szépen
Általában 2 ütemű motornál használják a powerjet fúvókát. Általában a karbi légszűrő felőli torkában van, elég magasan, egy cső köti össze az úszóházzal. Teljes terhelésen "felszívja" az üzemanyagot, így dúsít.
arra gondoltam én is,csak elkezdett ma füstölni,leengedtem az olajat és elég furcsa volt,az állaga.kösz a segítséget
szelepszár szimering miatt is füstölhet
az nem ojan drága
ha a gyűrűk miatt füstölne akkor,nem lenne benne erő sem,igaz de ebben erő az az van,meg 12 rugásra indul is.
azt nemtudom de annyi biztos hogy ha nem bele való olajjal megy akkor füstölhet mert eszi az olajat
sziasztok,lenne egy olyan kérdésem,hogy rossz minőségű olajtól füstölhet egy 4ütemű motor?
Sziasztok!Érdeklődnék hogy mit jelent a karburátoroknál a powerjet jelző hogy működik és mi célt szolgál?Előre is köszi
Szívató beállítási probléma.
Szevasztok! Ki ért hozzá? Suzuki Burgman 250-ccm. Indítás tökéletes,alapjárat tökéletes,menetteljesítmény tökéletes mindaddig,míg el nem éri a motor az üzemi hőfokot.Innentől kezdve használhatatlan.Nehezen indul,nehezen veszi fel a fordulatot,és ha mindez sikerült,menet közben gázvisszaengedésre leáll.Karburátor ÚJ,gyújtógyertya ÚJ. Talán gyújtásprobléma? Ha tudtok segítsetek!
Sziasztok.Segítségéket szeretnék kérni abban hogy a 954rr nek a generátor Álló és forgórész megegyezik e a 929rr -é vel.

köszi a segítségeteket
Szia! Yamaha DT 125-ben is ez a blokk van, sajnos az üzemanyagellátása nem a legszerencsésebb (szerintem nem a legmegfelelőbb karburátorral látták el). Elég sokat kell állítgatni, mire megtaláljuk a viszonylagosan megfelelő beállítást. Nekem az a tapasztalatom, hogy sokat kell "babrálni" vele (több is volt már nálam).