Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Nézd meg, hogy a gyári karburátor van-e rászerelve, a gyári fúvókákkal. Nézd meg a levegőszürőt (eltömődés), üzemanyag ráfolyást (üza. sapka, csap, csővezeték), falslevegőt. Gyújtógyertya, gyújtás rendben? Kipufogót szereld le, próbáld meg így a dolgot (eltömődés).
Sziasztok nekem van egy 80 cc-s yamaha blokkom nem tudom,hogy milyen fajta annyi van ráírva,hogy 2GM az a probléma vele,hogy nem pörög ki probáltam több karbit is de nem segített semmi ha valaki tudna segíteni előre is köszi
Küldj egy emailt nekem. Hétfőn megyek gépműhelybe, megkérdezem neked. Autóét csapágyaztak már nekem, többet is, szerintem a motorét is meg tudják csinálni.
Kellemes estét mindenkinek!

Következő próblémában keresek megoldást, aki tud kérem segítsen!
Van egy 1974-es honda cb 125-ös motorom, egyhengeres 4ütemű, ilyen blokkot raktak a 125-ös xl-ekbe is. Kikopott a hengerfejben a vezérműtengely foglalata(furata), ha jól tudom, ez tipus hiba, a vezérműtengely is kopott, de elméletileg teljesen jó még. Ennek a javítására egyszerűen nem találok senkit, aki megtudná javítani. Elméletileg vonalba kellene fúrni a kikopott részt, és be perselyezni a vezérműtengelyhez. Több műhelyt is felkerestem, gépműhelyeket, szerszám gyártót...stb senki nem vállalja:(((((((( Kérem ha valaki tud ebben segíteni, kérem írjon! nagyon szeretem ezt a motort, és semmiképp nem szeretném "veszni" hagyni. A vezérműtengely a hosszabbik változat, mert még megszakító gyújtásos. És esetleg ha valakinek lenne jó állapotú hengerfeje vezérműtengelye, az is érdekellne, de csak is olyan amiben nem lóg a vez tengely. A segítségeteket előre is köszönöm! Szép estét!
Nincs rajta oldalsztender kapcsoló? Állítsd talpra a motort és úgy próbáld meg.
Í.J.
sziasztok vettem egy yamaha yz 125-ös gépet tegnap előtt szét szedtem a blokkját hogy átnézzem és ne érjen meglepetés használat során minden ok. volt össze is raktam de azóta nem ad szikrát ha tud valaki segíteni hogy mit tegyek mit cseszhettem el akkor írja meg légyszi mert tanácstalan vagyok köszi
Jó az! Én kettőt is vettem!
Sziasztok! derbi senda 124 4t (yamaha blokk) nál miért van az hogy jól működik a szivató (4000 pörög) utána nélküle kb 1700-at, aztán mikor elkezdek vele menni, felkapcsolok 5.-ig, aztán ha vissza kell váltani, mindig lefullad, legtöbbször csak egyesbe, való vissza kapcsoláskor, de akkor mindig. Utána meg csak nehezen indul ujra, ha be is indul, nehezen pörög fel szivató nélkül. Hideg miatt lehet? Köszi előre!
Hát nemtudom de érdekes Kössz nektek.
Arra vigyázz, nem mindegy, hogy autó akksi, vagy motor.
Nekem Lidl-es csepptöltőm van kb 1500-2000 Ft volt. asszem 300 mA-t tud, tehát elsősorban motorhoz való, de kocsihoz is használom,ha nincs lemerülve az akksija. Eredmény: A motoromban tavaly ősszel kellett cserélnem a 2005-ös évj. akksit. Igaz tavaly nyáron elhanyagoltam kicsit, leesett a savszint, és nem vettem észre. Lehet, hogy figyelmesebben kibírta volna tavaszig.
A 10 éves Focust pedig az eredeti Motorcraft akksival adtam el.
Hello(
Motor aksit:/ konkrétan : Yuasa YTZ7S/ lehet csepptöltéssel kordában tartani?
Gondolok én most olyan töltőkre,amik csepptöltésre kapcsolnak automatikusan,amint az aksi feltöltődött.
A Tescobasn 3000 forintért kínálnak pici automatikus töltőket.-Valakinek van tapasztalata velük?
4 órás teszter eladó.Zsír új állapotban, hozzá való papírjával, érzékenység állítóval.Jócskán az eredeti ár alatt. Ár.: 9000.- Ft
Esetleg egy jó műanyagost tudtok idomjavításhoz?
Azért egy normális állapotban lévő blokk lendkerekét nem lehet csak úgy átforgatni. Legyen az akár csak 50-es. A sűrítés előtt lényeges ellenállást kell érezned. Ilyenkor érdemes kompressziót mérni, mert sokat elárul. Az hogy mennyire pontos értéket mérsz, az ebben az esetben nem számít.
Átlagos adottságokkal rendelkezem, nem vagyok izomagy :D. Az tény hogy főtengely szimering és főtengely csapágyas a gép. Gondolom a rossz szimering miatt is lehet kompresszió veszteség. mindkét oldali.
Jelentheti, hogy viszonylag nagyobb átmérőjű a lendkerék, vagy kitűnő kondiban vagy... Ez a főtengely körbeforgatásos módszer nagyon szubjektív, embertől függő módszer.
Aha, tehát akkor az hogy lazán forgatom a lendkereket kézzel akkor nem jelent semmit?
Szia! Én kompressziót általában négyütemű önindítósokon mérek. A kétütemű (pláne berúgókaros) motoroknál nem túl pontos a mérés, így nehéz csak kompressziómérés alapján megmondani, hogy milyen mechanikai állapotban van a motor. Ha van rá lehetőség, itt mérni szoktam(hengerátmérő, dugattyúátmérő, gyűrűhorony és hézag, stb...)
Én arra lennék kíváncsi, ha kézzel lazán körbe lehet forgatni a lendkereket, akkor valószínű hogy nincs, vagy kevés a kompresszió?
Szia! Ha gondolod, kétszer kézzel hajtsd körbe a főtengelyt, oszt GO! (ez most komoly, nem szükséges a hagyományos értelemben vett "bejáratás")
Lehet hülyeséget írok, de ha jól tudom a nikasilos hengert nem kell járatni, de azért várj, amíg egy hozzá értő válaszol!
Sziasztok!
4 órás zsír új szinkron teszter eladó, jócskán az eredeti ár alatt,nagyon pontos, érzékenység állítóval, új állapotban, leírással!

semi1000@freemail.hu
Valaki megtudná mondani vagy valamivel infóval tudna segíteni hogy 125cc Új nikaszilos henger + új dugóval Mennyi Km a bejáratása egy ilyennek?
peugeot blokkot semmibe nem szereltek peugeoton kívül legalábbis én úgy tudom ... a hondára hajaz leginkább de kapsz hozzá hengerszettet pl itt http://italmondo.hu/index.php?...