Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, amit belinkeltem peugeot sw 50 robogót, hogy az abban lévő motort mibe szerelték meg, mivel egyezik meg mert hengert kellene hozzá keresnem csak nem tudom hogy találnék hamarabb. Ha valakinek van információja róla kérem segítsen, holnap esetleg töltök fel képet a hengerről, motorjáról.

http://www.kepesmotor.hu/peuge...
Ezt mar nem neked szantam!
Perszee nem problema! Ha a motor oreg akkor lehetseges,hogy km is van benne boven es az evek alatt a tu vagy a vezetoje elhasznalodott!
Köszönöm szépen a gyors választ , mostmég remélem nem kell hozá semmi mert tökéletesen működik.Öregapámé volt nagyonmegvan kímélve. de ha esetleg kell majd hozzá valami írhatok reád?
Neked valoszinuleg a befecskendezeseddel van baj! A karbit szedd szet es nezzd meg a tu allapotat! Nem e kopott hajlott stb...
A QINGQI 2T egy kinai robogo ami ha jol tudom Honda licence alapjan keszul! Lifan, QINGQI es az ehhez hasonlo remekekkel azert ovatosan! En tudok egy helyet itt kint Angliaban ha kellene valami hozza!
Sziasztok! Érdeklődenék hogy kaptam egy robogót,és nemtodom hogy milyen tipusú mámint hogy Honda vagy mi? csak anyit tudok hogy QINGQI 2T Elől hátul dobfékes és honnan tudom meg hogy milyen évjáratú?
Légszomja van!
Sziasztok ! Van egy Suzuki Ts 50x-em és az lenne vele a problémám, hogy ledadog egy bizonyos fordulat után(5-6-7 Ezernél nem tudom pontosan) viszont ha már csak a karbiba van benzin akkor kipörög rendesen.Cseréltem benne megszakítót,gyertyát és állítottam a karbi úszóján(De lehet nem eleget).Segítségeteket előre is köszönöm!
Meg akku, és egy elektromossághoz értő ember aki bekötözi. Gyújtás indító motor stb
Üdv mindenkinek.Érdeklődnék hogy egy AM 6 blokkba milyen gyári gyertya való?Köszönöm.
Sziasztok kedved motoros barátaim!
Léci segítsetek nekem, van egy Honda Hornet 600-as blokkom komplett karbi leömlő minden rajta.
Link: http://racing-bazar.hu/motorke...

Be kéne indítani mert egy illetőnek kellene buggy- épít és abba.
Mi kell hozzá hogy pöfögjön? elég csak a gyújtáselektronika?

Várom a válaszotokat!

Üdv Dávid
Sziasztok!
Mindenkinek köszönöm a segítséget.
Megtaláltam az oldalt tele robbantoot ábrákkal.
http://www.powersportsplus.com...
Ez alapján a karburátorom lehet hogy még is csak egy GS 550 é 1982 -ig. Tehát ha van egy GS 550-es hengerem karbival, talán nem vahyok akkora bajba. A gyújtótekercseim is a tipusszám alapján egy GS 550-hez való
Karbi beállítással kéne kezdenem.
Tudna valaki ajánlani egy jó szakembert?
Sziasztok
Jó reggelt Mindenkinek!

Kérdésem lenne motorszerelésben jártas bikertársaimhoz.
Suzuki GSX750F 2000-es évjáratú motorom első teleszkóp szárai csereigényesek. Kérdésem az lenne, hogy a típus azonos 600-é ugyanaz-e méretre, hosszra, átmérőre.

Köszönöm!
Üdv
Jó reggelt! Nékem az vóna a pillanatnyi kérdísem,HOGY miként lehetne a kipufogó torok leszedni azt a valamit amit én trutyinak hívok!a két külső cső lilás úgy ahogy kell!tehát én azt szeretném elérni hogy csili-vili lenne a torok.Vissza lehet e aztatat takarítani valmivel?
Sziasztok.
Van egy Suzuki RM125-öm 1990 évjárat.
Az lenne a kérdésem hogy miért dadog le 1-ben és 2-ben a power nyitása előtt?
Ezt akkor nem csinálja ha rövidebb-hosszabb ideig 3,4,5,6-ban magas fordulaton tartom. Ha ezekből a sebességekből pakolom vissza 2-be, és van is fordulat, akkor viszont nem dadog le.
Ez inkább az indulásnál és alacsony fordulaton jelentkezik.
A power egyébként nyit, 1. rúgásra indul.
A segítségeteket előre is köszönöm.
Mégjobb.
Megpróbálok segíteni (alkatrészeknek utánanézek). addig türelem, gyűjtsd a pénzt, mert szükség lesz rá. Később mindenképpen jelentkezem, nem hagylak cserben...
Sajnos az nem fog menni. Alkalmi vétel volt.
Az a legnagyobb bajom , hogy már azt se tudom mi eredeti és mi nem.
A hengeren rajta van, hogy 549 m3, de a hengerfejről és a szelepfedélről nem tudom megálapítani.Valószínüleg sok anyagot kaphat a karbi miatt.egyszer netezés közben eljutottam egy oldara ahol robbantott ábrák voltak a motorokról évjárat szerint. nem tudod véletlenül az oldal címét? Nem találok vissza oda.
Szia!
Szia!
Ez egy soros négy hengeres motor. 4 db karbival.
Két hengeres, gondolom két külön karbival, ráadásul nem is rávaló karbival. Egyik henger jó, a másik nem. Bármi gond lehet, akár az is, hogy az egyik karbiban nagyobb a főfúvóka mint kellene. Persze ez csak tipp...
Szia! Valószínűleg sajnos akkor az a baj, hogy egy összetákolt, épphogy csak menjenamígelnemadom motort vásároltál meg. Ezekkel az a baj, hogy mire visszaalakítod gyárira, nagyon sokat kell rá költeni. Biztosan relatíve "olcsón" vásároltad, de sajnos ez így sokkal drágább lett (lesz), mintha egy elfogadható állapotút vettél volna. Hát, nem vagy könnyű helyzetben, én azért biztosan megkeresném az adásvételivel a régi tulajt, és megkérdezném, hogy mi erről a véleménye! (az is lehet, hogy egy vaslapáttal keresném fel... ) Szerintem próbáld meg a visszavételt, ha nem megy akkor sajnos hosszadalmas és költséges javítás van kilátásban...
Szia!
Tévedtem! Utánnanéztem a neten, a karburátor amit rátettek egy Suzuki GS 750-es motoré 1981 -ből.
Te mit javasolsz?