Szia!
Köszönöm a gyors választ.Sajnos ennyire nem értek a motorikus részekhez, de az biztos hogy a gyertya az belevaló, a kipufogó eredeti. Amit még nem montam, hogy az előzö tulaj rakott rá egy 550-es hengersort, a hozzá való karbisorral. Gondoltam rá, hogy visszaépítem a blokkot, de sajna nem találok hozzá alkatrészt. Valószínüleg ezért rakták rá ők is az 550-es hengert.
A 2-es hengernél nem áll fen ez a jelenség, az szépen kiégeti a gyertyát. valószínüleg szekemberhez kell fordulnom, lehet csak a szelephézagokat vagy a karbiszinkront kellene megcsinálni. Esetle a gyújtásbeállítással is baj lehet. Te nem válalnád el?
Vagy tudnál ajánlani valakit? Én Fejérmegyében lakom Nagyvenyimen.
Szia!
Szia! Első hallásra azt mondom el van tömődve az alapjárati rendszer. Fordulaton a főfúvókarendszer működik, ha visszaengeded a gázt, akkor megszűnik a fővúvókarendszer működése, alapjárati rendszer nem tud üza. lev. keveréket szállítani, egyre elszegényedik benzinben a keverék, ettől felpörög a motor, majd leáll. Sztem tüzetesen nézd át az alapjárati rendszert! A hidegindító mögötti kis felöntés valószínűleg az úszóházszellőzés kivezetőcsöve, Sok sikert!
Szia! Gyújtógyertya megfelelő típusú, hőértékű-e? Motor mechanikai állapota megfelelő-e? Olajfogyasztás megfelelő? (henger, dugattyúk, gyűrűk, szelepvezetők, szelepszárak, szelepszárszimmeringek állapota) Szelephézag megfelelő-e? Szívótraktus tömítettsége megfelelő? (fals) Karburátorok állapota jó? (úszószint, hidegindító berendezés, szabályzómembrán, keverékszabályzó csavar helyzet, fúvókaméretek, suber és karbiház állapota, karbiszinkron) Légszűrő állapota milyen? (mosás) Kipufogó eredeti? Ha nem, lehet nagyobb az ellennyomása mint az eredetinek. Hirtelen ennyi jutott eszembe, ezeket nézd meg, ellenőrizd le, és ha kell üzenj, segíteni fogok!
Sziasztok! lene egy kérdésem van egy suzuki sepia robogóm. És ha beindítom felpörög és utána leál de ha folyamatosan tartom a gázt akkor szépen jár deha viszaengedem akkor felpörög és leáll a képen látható karbi van rajta hogy ez-e agyári karbia és van az elektomos szivató mögöt egy kiálás hogy az mi? vákum cső?
Sziasztok!
tudna valaki segíteni abban,hogy a motorom miért kormólja be a gyertyákat. Ez egy Suzuki GS 500-as 1978-as évjárat.
Pár száz kilométer alatt kinyírja a gyertyákat. Sportlégszűrő van rajta, már így vettem.
Köszi
Szia! Volt nálam hasonló problémával motor. Első hallásra én falslevegőre gyanítok.(szívósor tömítés, szívócsonk, bilincsek lazák, szinkronkupakok hiánya...) Nagyon egyszerűen meg tudod állapítani anélkül, hogy szarrá kellene szedni a motort! Vegyél egy féktisztítót (alkoholtartalom), és járó motornál fújj kicsit a szívótraktus különböző helyeire egy kicsit. Ahol esetleg falsot szív, ott bejut a féktisztító, és rögtön megemelkedik az alapjárat (felpörög a motor). Ez egy nagyon eegyszerű, olcsó, saját magad által elvégezhető teszt.Remélem tudtam segíteni, ha nem üzenj! Sok sikert!
udv sracok
nagyon nagy szuksegem lenne tanacsra mert hollandiaban dolgozom es itt rohadt draga a szerviz. ha tudom inkabb magam javitanek. vettem egy ZX 6R kawasakit 96 os kiadas . gyonyoru allapotban van mintha ujjlenne de van egz kis bibi. gyakorlatilag sebesegben menet kozben 5 ezres fordulatnal mintha elzarnam a benzin csapot kicsit szaggat majd lefullad ha vissza engedem a gazt kis szaggatas es megint huz.erdekes uresben akar a pirosba is beforgatom de terheles alatt ezt jatsza. mi lehet a gond_karburatorok-legszuro-gyertyak-szoval akinek ismeros a hiba kerem segitsen . elore is koszonom sracok. SZELES UTAT
Azért ennyire hülyének ne nézz, valahogy az nekem is eszembe jutott. A leíráshoz képest a színek nem stimmelnek... ahhoz nem igazán akarok tartani, ezért tettem fel a kérdést.mert ha már valaki találkozott vele, akkor rutinból lenyomja mit hova kötött.
15 a hideg és 50 a meleg viszkozitás nem a nyári.Tehát minél nagyobb a második szám annál nagyobb az üzemi vagy extrém terhelésnél a sűrűség.Magyarul megmarad jobban az olajnyomás.Nekem bevált.
nem sok köze van a variónak a membránhoz. Szerintem nem lesz vele gond, csak gyárira nincs sok értelme a tuning variónak. Kicsit fentebb tornászva a motor teljesítményét, már volna értelme. De ez az én szerény véleményem
Köszönöm a gyors választ.Sajnos ennyire nem értek a motorikus részekhez, de az biztos hogy a gyertya az belevaló, a kipufogó eredeti. Amit még nem montam, hogy az előzö tulaj rakott rá egy 550-es hengersort, a hozzá való karbisorral. Gondoltam rá, hogy visszaépítem a blokkot, de sajna nem találok hozzá alkatrészt. Valószínüleg ezért rakták rá ők is az 550-es hengert.
A 2-es hengernél nem áll fen ez a jelenség, az szépen kiégeti a gyertyát. valószínüleg szekemberhez kell fordulnom, lehet csak a szelephézagokat vagy a karbiszinkront kellene megcsinálni. Esetle a gyújtásbeállítással is baj lehet. Te nem válalnád el?
Vagy tudnál ajánlani valakit? Én Fejérmegyében lakom Nagyvenyimen.
Szia!