Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor nem kéne ilyet kérdezni mert erre csak egy jó válasz adható, az amit Kinter írt....egy ilyen gépet nem érdemes faragni csak külsőleg különben széthullik......
a kolléga nevébe is kérem a kedves baromságot válaszolókat h tartsák magukba a hülyeségüket... megértéseteket előre is köszi :)
el kell vinni egy szerelőhöz ....
sziasztok már egy ideje szivok a dink 180asommal,és nem igazán akar beindulni,már korábban érdeklődtem némi segítségért és mindazt amit kaptam meg is csináltam,néztem de semmi azóta sem:( jelenleg ami jó rajta és cserélve lett: szikra van,üzemanyagot kap,szelepek ok,cdi-cserélve lett korában,pipa ,gyújtó kábel,gyertya légszűrő benzin szürő,cserélve letek már és semmi még annyi sem hogy röffennyen egyet:( és nem volt semi előjele hogy valami baja lenne,mielőtt eztörtént volna napi használtaban volt ,leállítottam és azóta nem indú. a karbija is ki lett tisztitva ,és be is lett állítva szóval nem tom mi lehet még, kompreszió is van ,ötlet?
Cseréld el nagyobbra....
Sziasztok Van egy 125 ös Suzuki Gz-m (Marauder) és hát szegényke 11 Le (4T) és elég gyenguszka, mit tudok vele csinálni h egy kicsit jobban mennyen? ötlet?
köszi!
Ha jól tudom "kopasz" néven fut csak nem tudom hogyan tudnám meg találni.
valaki foglalkozik itt a sportmotoron is vele meg kell keresni
igen köszönöm csak az átmérő stimmel éjjel utána néztem.Nem tudsz valakit aki féktárcsát készít?
az sv-nek 525 a gs-nek 520 a lánc tehát nem passzol de felmész a jtsprockets.com ra és megnézed a pontos évjáratot
most néztem ugyan az mid a kettő lánckerék gs-sv
annyit tudok,hogy a féktárcsa az 1 cm átmérővel rövidebb de lehet csináltatni az biztos.A lánckerék a hásó keréken a fogazat miatt nem jó?
nem jó egyik se passzol és a lánc sem
A bowden nem hiszem , hogy kilenne mert akkor érezném, h recseg vagy valami, nagyon simán csuszik azzal nincs gond :) Köszi a választ!
Érdeklődnék,hogy az sv 650 lánc kereke jó e a gs 500-hoz?
Felakadhat a síber, de inkább a bovden kiszálasodására szavaznék.
Szevasztok!

Szerintetek olyan van, hogy szorul picit a schieber tű? mert oda huzom neki és nem mindig, de néha megáll 3ezres fordulaton kicsit és utánna leesik a fordulat. Főleg akkor szokott ugymaradni ha rendesen kipörgetem.

Lenne még egy olyan kérdésem, hogy a tartalék állás a csapon nektek is olyan, hogy nem folyik le mind? Multkor megállt alattam hallotam van még benne egy kevés, oldalra billentettem a motort és még haza tudtam menni volt benne egy kevés.
Meg tudja esetleg mondani valaki most hirtelen, hogy Yamaha Mint-nél a kuplungot, hogy kell kivarázsolni a kuplungkosárból?
Köszi a válaszokat!
Nézd meg hogy az előírt teljesítményű izzó van-e benne.
Legelőször az irányjelző kapcsolót nézd meg és a hozzá tartozó csatlakozókat . Szépen az elejétől a végéig. de legvalószínűbb a kapcsoló kontakt hibája.
Sziasztok!
Nem tudom mennyire illik ebbe a témába de nem találtam elektronikával foglalkozó forumot.
Annyi a gondom hogy frissen kb 1-2 hete szereltem be uj indexet a motorba. Egyszerü 12 vattos izzós. Pár napja viszont nem villognak a bal oldali indexeim. A jobb hibátlanul megy. Ha rákapcsolom a balra akkor a reléböl halk zúgó, cicergő hangot ad mintha probálkozna de semmi. Előtte lévő nap esőben mentem...lehet köze egymáshoz a 2 dolognak? Beázott volna és emaitt nem villog? Egyik ismerősöm azt mondta lehet 2 kábel érintkezik..szétszedtem de igy is semmi. Ötlete van valakinek?
Előre is köszönöm!
Ez is jogos :)