Akkor nem kéne ilyet kérdezni mert erre csak egy jó válasz adható, az amit Kinter írt....egy ilyen gépet nem érdemes faragni csak külsőleg különben széthullik......
sziasztok már egy ideje szivok a dink 180asommal,és nem igazán akar beindulni,már korábban érdeklődtem némi segítségért és mindazt amit kaptam meg is csináltam,néztem de semmi azóta sem:( jelenleg ami jó rajta és cserélve lett: szikra van,üzemanyagot kap,szelepek ok,cdi-cserélve lett korában,pipa ,gyújtó kábel,gyertya légszűrő benzin szürő,cserélve letek már és semmi még annyi sem hogy röffennyen egyet:( és nem volt semi előjele hogy valami baja lenne,mielőtt eztörtént volna napi használtaban volt ,leállítottam és azóta nem indú. a karbija is ki lett tisztitva ,és be is lett állítva szóval nem tom mi lehet még, kompreszió is van ,ötlet?
Sziasztok Van egy 125 ös Suzuki Gz-m (Marauder) és hát szegényke 11 Le (4T) és elég gyenguszka, mit tudok vele csinálni h egy kicsit jobban mennyen? ötlet?
Szerintetek olyan van, hogy szorul picit a schieber tű? mert oda huzom neki és nem mindig, de néha megáll 3ezres fordulaton kicsit és utánna leesik a fordulat. Főleg akkor szokott ugymaradni ha rendesen kipörgetem.
Lenne még egy olyan kérdésem, hogy a tartalék állás a csapon nektek is olyan, hogy nem folyik le mind? Multkor megállt alattam hallotam van még benne egy kevés, oldalra billentettem a motort és még haza tudtam menni volt benne egy kevés.
Legelőször az irányjelző kapcsolót nézd meg és a hozzá tartozó csatlakozókat . Szépen az elejétől a végéig. de legvalószínűbb a kapcsoló kontakt hibája.
Sziasztok!
Nem tudom mennyire illik ebbe a témába de nem találtam elektronikával foglalkozó forumot.
Annyi a gondom hogy frissen kb 1-2 hete szereltem be uj indexet a motorba. Egyszerü 12 vattos izzós. Pár napja viszont nem villognak a bal oldali indexeim. A jobb hibátlanul megy. Ha rákapcsolom a balra akkor a reléböl halk zúgó, cicergő hangot ad mintha probálkozna de semmi. Előtte lévő nap esőben mentem...lehet köze egymáshoz a 2 dolognak? Beázott volna és emaitt nem villog? Egyik ismerősöm azt mondta lehet 2 kábel érintkezik..szétszedtem de igy is semmi. Ötlete van valakinek?
Előre is köszönöm!
http://www.sportmotor.hu/tagok...
Ha jól tudom "kopasz" néven fut csak nem tudom hogyan tudnám meg találni.
Szerintetek olyan van, hogy szorul picit a schieber tű? mert oda huzom neki és nem mindig, de néha megáll 3ezres fordulaton kicsit és utánna leesik a fordulat. Főleg akkor szokott ugymaradni ha rendesen kipörgetem.
Lenne még egy olyan kérdésem, hogy a tartalék állás a csapon nektek is olyan, hogy nem folyik le mind? Multkor megállt alattam hallotam van még benne egy kevés, oldalra billentettem a motort és még haza tudtam menni volt benne egy kevés.
Nem tudom mennyire illik ebbe a témába de nem találtam elektronikával foglalkozó forumot.
Annyi a gondom hogy frissen kb 1-2 hete szereltem be uj indexet a motorba. Egyszerü 12 vattos izzós. Pár napja viszont nem villognak a bal oldali indexeim. A jobb hibátlanul megy. Ha rákapcsolom a balra akkor a reléböl halk zúgó, cicergő hangot ad mintha probálkozna de semmi. Előtte lévő nap esőben mentem...lehet köze egymáshoz a 2 dolognak? Beázott volna és emaitt nem villog? Egyik ismerősöm azt mondta lehet 2 kábel érintkezik..szétszedtem de igy is semmi. Ötlete van valakinek?
Előre is köszönöm!