Sziasztok. Nagy segítségre lenne szükségem, amit nagyon megköszönnék! A problémám a következő:
Motor: KTM EGS 125
Karburátor: Dellorto 37 FD
Szívatóval indítom a motor, nagyon felpörög, ha lekapcsolom a szívatót nincs alapjárat, alacsony fordulaton nagyobb gázadásra fullad, nagy fordulaton jól "harap". Próbáltam állítani a benzinszinten. Ezek a tünetek utalhatnak alacsony, vagy magas üzemanyagszintre?
:) heló srácok,ma jön érte a szerelő és remélhetőleg kiderül hogy most mi is a gond okozója,amúgy vízhűtéses ,de most már rábízom szakira a dolgot .már egy kissé dühitőbe ment át ez a szerelgetés megoldás nélkül .Majd mindenképp megírom hogy mi volt :) Heló szisztok
Jogos, mert sehogy nem jön ki az ütem, mentségemre váljék, ilyennel még sose találkoztam, viszont a már engem is ver a víz, hogy mi baja lehet annak a Dink-nek, a Kymco a szívügyem
Nem biztos. Minél több foggal van "elrakva", annál nehezebben indul. 1-2 fognál még talán indítható, de erőtlen. Ha több az eltérés, akkor viszont gond is lehet a szelep és a dugattyú találkozásakor.....
Sziasztok! Kellene nekem 1darab fém lamella az yzbe.
külső átmérő: 120mm a belső (fogak közt mérve):95mm
Ha valakinek lenne elfekvőben az dobjon egy emailt a : sparxx@tvn.hu-ra. És ott megbeszéljük. köszönöm
nem biztos hogy tud röffeni igy, én ugy jártam hogy megnyult láncnál helyére tettem a vezérlést, majd benindiottam, kb fél percig ment normlisan, aztán hallatszott hogy már furán megy, valószinü hogy ekkor ugrott egyet, aztán még furábban ment, ekkor ugirhatott még egyet, aztán a következő ugrásnál megállt. de ebben a pozicióban ,már hiába inditottam, nem tudodd még pöffeni sem.
le kell venni a szelep deknit hogy láthatóvá váljon a vezérmütengely, és le kell venni a mágneskeret takaró burkolatot, ha levegő hütéses akkor a csak a légterelő müanyagot kell levenni.
a lendkereken meg kell keresni a T jelzést, amit oda kell forgatni a blokkon lévő kis nyilacskához, ugy hogy mindez a süritési ütem végére essen.tehát ekkor a dugattyú felsó holtponban kellene legyen.és most kell megnézni a vezérműtengelyen lévő két kis vonást, ezek elvágólag kellene álljanak a hengerfejet és deknit elválasztó sikkal.
ha ez igy is van, meg kell nézni ebben a pozicióban hogy mekkora a holtjátéka igy a vezérműnek.
hello. lehet hogy butaságot mondok, de én már találkoztam olyannak hogy szarrá volt nyulva a vezérmü lánc, és egy egyszeri leállitás folyamán átugrik akár 2-3 fogat, amit már elég hogy ne induljon.érdemes lenne megnézni hogy renben vannak a vezérlés jelek.
Nagyobb karbit, sportlégszűrőt, sportkipufogót tehetsz rá, ezzel könnyebben fog lélegezni, de csodát ne várj tőle. Szedhetsz le a hengerfejből, ettől harapósabb lesz, de a főtengely nem biztos hogy szeretni fogja, ráadásul lehet hogy kopogni fog a motor, mert a 95-ös benzintől nagyobbat szeretne. Mivel 4T, ezért a hengerfejből leszedés nem kis feladat (előfordulhat hogy nem is lehet), a szelepek miatt. Ezt nem ajánlom. Lehet cserélgetni a kihajtásban a fogaskerekeket, olcsóbb megoldás viszont, ha a lánckereket variálod. Ennek szintén van előnye is, meg hátránya is. lehet hogy nagyobb végsebességet kapsz, de elindulni nehezen fog. Cserélhetsz vezérmű tengelyt is, de nem olcsó dolgok ezek. Én azt javaslom hogy ne piszkáld, hanem örülj hogy hiba nélkül fut.
Szívócsonkot nézted ? ha gumi , akkor mozgasd meg a karbit , s láthatod , ha elöregedett/repedt
ha ott repedés van , és falsot szív , akkor sem indul be ...
Annyira én se vagyok hülye h ha lassú akkor gyorsabbat kell venni, de sajnos se pénz ügyileg se jogsi ügyileg nem engedhető meg a nyagyobb azért akarok kicsit több erőt...és nem hatvanat csak kicsivel többet h mondjuk a 90-es utazót írja és ne akarjon szétesni....
helló ,igen szemre,de most hétvégén ,viszem szerelöhöz ,és kiderűl hogy mi van vele mert ,már láttam sok érdekességet de ilyet még nem tapasztaltam hogy minden jó és mondhatni a gyári adatokkal egyeznek az értékek és még sem jó? hát érdekes. Köszönöm szépen a segítségeteket
Ha már mindent megpróbáltál, akkor marad a szerelő. Bár azt mondtad hogy a szelepeket csak szemre nézted meg. Én azért mégiscsak hézagmérőt használnék.
Akkor tegyél alá egy 1000-res GSXR blokkot, mit bánom én. "Kicsivel" erősebb lesz.... Nem tudom mit vársz egy 125-ös motortól. Ezek nem arra vannak, hogy a 10 LE-ből csinálj 60-at. Azaz biztos van rá mód, de hogy az utca végén szétesik arra fogadni mernék. Ahhoz meg nem kell számológép, hogy mennyire éri meg.
Te kérdeztél, kaptál egy tömör választ, mi nem tetszik rajta? A ,,..." azt jelenti, nincs befejezve a gondolat, lenne még további mondanivaló - csak talán épp felesleges szájtépés. a legegyszerűbb, ha lecseréled, sokkal több erőt úgy sem tudsz belőle kihozni, gazdaságosan semmiképp sem. Vagyis mégis. Kösd be a szemedet, a ténylegeshez képest az érzett sebesség a sokszorosa lesz
Motor: KTM EGS 125
Karburátor: Dellorto 37 FD
Szívatóval indítom a motor, nagyon felpörög, ha lekapcsolom a szívatót nincs alapjárat, alacsony fordulaton nagyobb gázadásra fullad, nagy fordulaton jól "harap". Próbáltam állítani a benzinszinten. Ezek a tünetek utalhatnak alacsony, vagy magas üzemanyagszintre?
Vízpumpa? Tipp?
külső átmérő: 120mm a belső (fogak közt mérve):95mm
Ha valakinek lenne elfekvőben az dobjon egy emailt a : sparxx@tvn.hu-ra. És ott megbeszéljük. köszönöm
a lendkereken meg kell keresni a T jelzést, amit oda kell forgatni a blokkon lévő kis nyilacskához, ugy hogy mindez a süritési ütem végére essen.tehát ekkor a dugattyú felsó holtponban kellene legyen.és most kell megnézni a vezérműtengelyen lévő két kis vonást, ezek elvágólag kellene álljanak a hengerfejet és deknit elválasztó sikkal.
ha ez igy is van, meg kell nézni ebben a pozicióban hogy mekkora a holtjátéka igy a vezérműnek.
ha ott repedés van , és falsot szív , akkor sem indul be ...