Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Csak elméleti síkon tartok, de tudja valaki hogy egy 600-as K5-ös gixxerre rá lehet e szerelni a K6-os hátsó lengővilláját, farok idomját, felső villahìdjat valamint a műszerfalát?
Esetleg ha szerelők is vannak itt akkor biztosabb lehet az ő valaszuk mint egy sima találgatás.
Köszönöm,
jogos! mondjuk igy elég nehéz diagnózist adni,
Aprilia rally lc robogónak az első lámpájába
hány w-os? izzó jár?
De akkor fordulaton is kéne neki dadognia v vmi nem? Mert magasabb fordulaton nincs vele probléma
Honda HM CRE 50 Típusú motoról van szó.AM 6 blokk van benne.
kevés benzint kap valószinüleg.
hello. azért az nem annyira egyszerü, ugyanis elég tág keretek között mozog, gyártó és tipus szerint.
azért annyit lehet tudni hogy 13 a max, és 6 az alsó határ,ez alatt már nem müködik.
Üdv mindenkinek.Érdeklődnék hogy egy 2T motornak mennyi a normális kompressziója?
itt van ha tudsz vele mit kezdeni
Szevasztok!

Valaki tudna nekem segiteni? Mi lehet a gond a Mitommal? Szivato nélkül bemelegedve szépen jár mindaddig mig kicsit oda nem huzom neki, 7-8 ezerig visszaesik szépen a fordulat 3-4 ezerre... és ott marad , a hangja is furcsa olyan mintha csak levegőt szivna, a kipufogon is alig jön kipufogo gáz ahhoz képest h 3-4 ezren pörög. Rányomom a szivatot utánna szépen jár , pörgetem megint esik szépen a fordulat 3-4 ezer után is és a hangja is más. Karbi volt takaritva . Az az érdekes, hogy kipörög rendesen azzal nincs baj. Tudom irtam már egyszer , hogy sikerült megcsinálni, de mégsem jo.

Valakinek van valami tippje mi lehet a bibi?
Szasztok!

VAn egy Yamaha aeroxom, és ezen a 6 csatlakozós CDI doboz van. (fordulatszámmérős műszerfal). Az lenne a kérdésem, hogy valaki tud-e linkelni diagrammot az elektronikájáról, hogy mi hova megy.

Ilyen van rajta
meg kell mosni, valahol ott kell legyen ahol a beöntőnyillás van, gyorsan meg is néztem az enyémen, 700köbcentit ir rajta
Multimétered van? Ellenállást tudsz mérni? Le kellene venni a pipát (ha levehető), és megmérni az ellenállását. 5-10 Kohm között kell lennie. De jobb ha kevesebb.....
Nem találtam semmit deknin, de még mosás előtt néztem

Köszönöm
hello.én hajtómű olajat tettem bele, és nekem bevált, nincs vele semmi gondom. hogy mennyi kell bele, az tálán fel kell legyen tüntve a deknin, ugy rémlik hogy 750ml, de nem esküszöm meg rá
Hali! Veszprém megyében, Csopakon - Balatonfüred meleltt, vagy kb Tihany magasságában, ha így könnyebb a tájolás. Milyen tipust és milyen állapotban? Milyen tartozékokkal?
Köszi
Sziasztok!

Egy gyors helpre lenne szükségem. Most kaptam szét egy Yamaha mint 50-es kis robogót. Ez még láncos hajtású, nem szíjas-görgős, lassan össze kéne rakni a hajtást, de nem tudom milyen olajat és főképp mennyit rakjak bele? Ötlet?

Előre is köszi
helló ,csak szemre néztem meg ,de kb jónak tűnik mert elvileg 0.8-nak kéne lennie,úgy tudom,de csak szemre amennyire be tudtam határolni,meg a láncot néztem még mennyi a lógása,de semmi . Rugásnál meg nyitotak a szelepek ,de persze még mindig nem indult be sajnos
HAli!

Tudok neked eszterga gépet, elérhető áron.

Hol laksz?
Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat és a segítséget.

A gyújtást semmiképpen sem adnám rá töltés közben
Egy angol fórumon bemérték ezt a készüléket és ha jól emlékszem, akkor max. 13,75 V-ot ad le.

Tudom azt is, hogy nem sokba tart lekötni a sarukat, de ha semmi értelme nincs lekötni őket, akkor miért bajlódnék vele.

Elsősorban azért gondoltam, hogy nem kell lekötni, mert ezekhez a töltőkhöz (pl. Saito Pro Charger, Optimate, stb.) adnak olyan adaptert, ami fixen lehet az akkusarukhoz rögzíteni (ezt már az előbb is említettem), ill. olyat is, amivel a motor "szivargyújtó" csatlakozóján keresztül tölthetjük az akksit.
Mivel mindkét esetben a saruk csatlakoztatva vannak, így vélhetően nem okozhat kárt a töltő a motor elektronikájában.

Ugyanakkor nem nagyon értek a villamossághoz, így az előbb leírtakat csak a józan paraszti ész diktálja.

Üdv

Peti
Suzuki ltz 400 ba szeretnék olajat cserélni mijen minöséget és viszkozitást ajánlanátok segitenétek nekem
Megmérted a szelephézagokat is, vagy csak szemre nézted meg őket?
Egy 600mA-es automata töltő semmiféle kárt nem okoz, sem az akkuban, sem a motorban. Ezért felesleges leszedni a sarut. Egy automata töltő lekapcsol 14,5V-nál. Be is baszna ha le kéne hozzá venni a sarut....... Egyébként ez már nem csepptöltő, mert egy motor akkunak a 600mA már általában normál töltőáramot jelent.
Vedd le, mert a motorelektronikára káros lehet, ha ráadod a gyújtást, mikor éppen tölt!
Helló sajnos még midig nem indult be:( megnéztem a szelepeket is ,de ott szerencsére jónak tűnnek a dolgok,most raktam bele megint egy új gyertyát,és semmi :( SZóval most már minden tudomány meg állt ,ha esetleg még van valami ötleted ,az jó lenne.