Sziasztok!
Csak elméleti síkon tartok, de tudja valaki hogy egy 600-as K5-ös gixxerre rá lehet e szerelni a K6-os hátsó lengővilláját, farok idomját, felső villahìdjat valamint a műszerfalát?
Esetleg ha szerelők is vannak itt akkor biztosabb lehet az ő valaszuk mint egy sima találgatás.
Köszönöm,
hello. azért az nem annyira egyszerü, ugyanis elég tág keretek között mozog, gyártó és tipus szerint.
azért annyit lehet tudni hogy 13 a max, és 6 az alsó határ,ez alatt már nem müködik.
Valaki tudna nekem segiteni? Mi lehet a gond a Mitommal? Szivato nélkül bemelegedve szépen jár mindaddig mig kicsit oda nem huzom neki, 7-8 ezerig visszaesik szépen a fordulat 3-4 ezerre... és ott marad , a hangja is furcsa olyan mintha csak levegőt szivna, a kipufogon is alig jön kipufogo gáz ahhoz képest h 3-4 ezren pörög. Rányomom a szivatot utánna szépen jár , pörgetem megint esik szépen a fordulat 3-4 ezer után is és a hangja is más. Karbi volt takaritva . Az az érdekes, hogy kipörög rendesen azzal nincs baj. Tudom irtam már egyszer , hogy sikerült megcsinálni, de mégsem jo.
VAn egy Yamaha aeroxom, és ezen a 6 csatlakozós CDI doboz van. (fordulatszámmérős műszerfal). Az lenne a kérdésem, hogy valaki tud-e linkelni diagrammot az elektronikájáról, hogy mi hova megy.
Multimétered van? Ellenállást tudsz mérni? Le kellene venni a pipát (ha levehető), és megmérni az ellenállását. 5-10 Kohm között kell lennie. De jobb ha kevesebb.....
hello.én hajtómű olajat tettem bele, és nekem bevált, nincs vele semmi gondom. hogy mennyi kell bele, az tálán fel kell legyen tüntve a deknin, ugy rémlik hogy 750ml, de nem esküszöm meg rá
Hali! Veszprém megyében, Csopakon - Balatonfüred meleltt, vagy kb Tihany magasságában, ha így könnyebb a tájolás. Milyen tipust és milyen állapotban? Milyen tartozékokkal?
Köszi
Egy gyors helpre lenne szükségem. Most kaptam szét egy Yamaha mint 50-es kis robogót. Ez még láncos hajtású, nem szíjas-görgős, lassan össze kéne rakni a hajtást, de nem tudom milyen olajat és főképp mennyit rakjak bele? Ötlet?
helló ,csak szemre néztem meg ,de kb jónak tűnik mert elvileg 0.8-nak kéne lennie,úgy tudom,de csak szemre amennyire be tudtam határolni,meg a láncot néztem még mennyi a lógása,de semmi . Rugásnál meg nyitotak a szelepek ,de persze még mindig nem indult be sajnos
A gyújtást semmiképpen sem adnám rá töltés közben
Egy angol fórumon bemérték ezt a készüléket és ha jól emlékszem, akkor max. 13,75 V-ot ad le.
Tudom azt is, hogy nem sokba tart lekötni a sarukat, de ha semmi értelme nincs lekötni őket, akkor miért bajlódnék vele.
Elsősorban azért gondoltam, hogy nem kell lekötni, mert ezekhez a töltőkhöz (pl. Saito Pro Charger, Optimate, stb.) adnak olyan adaptert, ami fixen lehet az akkusarukhoz rögzíteni (ezt már az előbb is említettem), ill. olyat is, amivel a motor "szivargyújtó" csatlakozóján keresztül tölthetjük az akksit.
Mivel mindkét esetben a saruk csatlakoztatva vannak, így vélhetően nem okozhat kárt a töltő a motor elektronikájában.
Ugyanakkor nem nagyon értek a villamossághoz, így az előbb leírtakat csak a józan paraszti ész diktálja.
Egy 600mA-es automata töltő semmiféle kárt nem okoz, sem az akkuban, sem a motorban. Ezért felesleges leszedni a sarut. Egy automata töltő lekapcsol 14,5V-nál. Be is baszna ha le kéne hozzá venni a sarut....... Egyébként ez már nem csepptöltő, mert egy motor akkunak a 600mA már általában normál töltőáramot jelent.
Helló sajnos még midig nem indult be:( megnéztem a szelepeket is ,de ott szerencsére jónak tűnnek a dolgok,most raktam bele megint egy új gyertyát,és semmi :( SZóval most már minden tudomány meg állt ,ha esetleg még van valami ötleted ,az jó lenne.
Csak elméleti síkon tartok, de tudja valaki hogy egy 600-as K5-ös gixxerre rá lehet e szerelni a K6-os hátsó lengővilláját, farok idomját, felső villahìdjat valamint a műszerfalát?
Esetleg ha szerelők is vannak itt akkor biztosabb lehet az ő valaszuk mint egy sima találgatás.
Köszönöm,