Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bár eléggé alacsony ez a töltés ,így nem valószínű hogy próblémát okoz de az a biztos ha nincs a pozitivod a sarun
helló mindenkép ved le mert túltöltést fog kapni és az nem tesz jót
Sziasztok!

Lenne egy kérdésem, hátha tud valaki segíteni.

Van egy 0,6 A max. töltőárammal rendelkező, automata kis akkutöltőm (Lidl-ben vettem vagy 2 éve, kimondottan kis (t.k. motokerékpár-) akkukhoz való. Tulajdonképpen egy csepptöltő.

Le kell-e vennem az akkuról a sarukat, ha azt tölteni szeretném?

A logikám azt diktálja, hogy nem, de nem vagyok biztos a dologban. Azért gondolom, hogy nem, mert az ilyen töltőkhöz sokszor adnak egy kivezethető adaptert, amit fixen rákötünk a sarukra, és arra aztán csak rá kell dugni a töltőt.
Pl. az újabb Ducati Monstereken praktikus egy ilyen, mert ott a fél motort le kell bontani, hogy hozzáférjünk az akkuhoz.

Előre is köszönöm a segítséget :)
rendesen kap üzemanygot,na hogy a szint megfelelő e ez jó kérdés
szia ,igen persze ezeken már túl vagyok,nem szoktam neki huzni,de persze próbaszinten egy minimális gázadással próbáltam már,de ugy sem,most megnézem a szelepeket hogy egyáltalán ott mi van,mert már kifogytam az ötletekből:(
A karbiban a benzinszint megfelelő?
Nyomtál már benzint a szívócsőbe? Ugye gáz nélkül indítasz? Mert ha gázt húzol neki, akkor elszegényedik a keverék, és nem fog indulni.
ja de most eset le ,hogy ez nem jó mert akkor nem lenne szikra alapból
megyek gyorsan meglesem ,remélem ez lesz a gondom:)
sajnos az sem ,mert azt is kb 1 hónapja cseréltem ki újra ,de most kaptam egy tipet remélem az lesz ,hogy a sztender kapcsoloja piszkos,és ugye akkor nem érzékeli és letiltja az inditást ,remélem ez szopat és nem más
Esetleg nem lehet hogy falsot szív? Arra a csőre gondolok, ami a karburátor és a blokk között van.
Kitartás, menni fog.
köszönöm,igen én is ezt szedtem le,most ép állítootam is rajta de sajnos semmi:( változás csak hogy ismét lemerült az aksim,tölthetem fel,rugásra sem reagál semmit ,érthetetlen hogy egy tökéletes motor ,mitől tud ilyet csinálni minden előjel nélkül,mert még anap dolgoztam vele ,és mikor hazaértem leállitotam és többé már nem akkar beindulni:(
Kerestem Neked egy leírást a Kymco-hoz, remélem ez segít majd beállítani a dolgokat.

http://www.timtaylor.net/Scoot...
na igen ezidáig nekem sem volt gondom az indulásal ,én futárként dolgozom vele napi szinten,szóval a karbinak jónak kellett volna lennie,a gyertyát is kicseréltem mielőtt hozzá nyultam volna a karbiához,amúgy igen mebrános,bár most már biztos nem jól van beállitva,most nézem a gyári beállitásokat hozzá remélem sikerül beállitani és röffen mert holnap meló lenne:) Köszönöm a segítséget
Akkor ebben az esetben nem ártana egy szelepbeállítás, de legalábbis egy ellenőrzés.
Én az Aprilia Leo karbival szívtam nem keveset mire összeállt. Annyira érzékeny a beállításra, hogy negyed fordulatot tekertem rajta, már nem indult. A szívató beállításáról már nem is beszélve. Nekem sem pöffent egyet sem, de később kiderült hogy a gyertyám is szar volt. Gyertyacsere után már pöffent párat, de csak akkor ha adtam a szívótorokba egy kis benzint. Kellene keresned a karbihoz egy leírást, és az alapján beállítani. Gondolom a tiéden is membrános karbi van, de persze ebből sokféle létezik. Az én karbim teljesen rosszul volt összerakva mikor hozzám került. Az előző "hozzáértő" tulaj rendesen szétbarmolta. Kb. 5-ször kellett szétszednem és összeraknom, mire minden része működőképes lett. Most fagyban is elsőre indul, gázadás nélkül.
nem nemszedtem szét ,csak kérdés volt ,kompresszió az van legalábbis volt ezidáig benne
Azt írtad hogy van kompresszió. Most van vagy nincs? Ha a szelepek nem zárnak, akkor a kompresszió is kevés....
kitakaritotam a karbit is de ott lehet hogy nem jól állitotam be valamit,de annyit sem csinál hogy böff csak teker az öninditó és ennyi
helló estleg nem lehet valami a szelepekkel? mivel 4 üttemű?
Nos, azt mondod hogy minden rendben. Szikra, üzemanyag, kompresszió. Márpedig ha így van, akkor annak mennie kell. Ha nem megy, akkor marad a figyelmetlenség. Valamit nem veszel észre, vagy elsiklasz felette. Csináltam már pár motort, de ha minden jól be van állítva, akkor nincs olyan hogy valami nem indul.
Új gyertyát tettél bele, vagy olyat ami szerinted jó? Szívató működik?
helló még mindig nem indul,gyakorlatilag a motoron szinte minden új ,és nem is volt vele semmi gond ,gyertya +kábel,pipa,cseréltem,hogy hátha ,de sajna semmi ,most direktbe adok neki egy kis naftát a hengerbe remélem beröffen ,szikra minden van ,üzemanyaggal sincs gond ,érthetetlen ,valaki esetleg valami ötletet még,ja és a kompresszióval sincs gond szerencsére.
Az ismerős által végzett munkákkal csak a baj van.....
pl egy ülés szivacsozás és átbőrözés kb 15, egy tankfestés&lakkozás 20 körül
ezeknek legalább fele a munkadíj.......
szóval ha fullra megcsinálja rendesen akkor az az 50 pénz nem sok